search
menu

هتل Belek Golf Village Apartments

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Belek Golf Village Apartments
امکانات عمومی هتل بلک گلف ویلج
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلک گلف ویلج آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Belek Golf Village Apartments


هتل‌آپارتمان بلک گلد ویلج از محل‌های اقامت سه ستاره در منطقه بلک ترکیه است. این هتل‌آپارتمان دارای ساحل اختصاصی بوده و چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به دریا دارد. پارک سرزمین افسانه‌ای در ۶ کیلومتری این هتل‌آپارتمان واقع‌شده است و باغ تالرنس نیز با ۴.۳ کیلومتر فاصله جزو نزدیک‌ترین جاذبه‌های دیدنی این هتل به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. فرودگاه آنتالیا نیز با ۱۶ کیلومتر فاصله از این هتل‌آپارتمان از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است، پس همین حالا نسبت به رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Belek Golf Village Apartments می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بلک گلف ویلج


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این منطقه یا دسترسی به جاذبه‌های شهر آنتالیا مانند مراکز خرید، موزه‌ها و پارک‌های آبی می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید. طبقات بالایی این هتل فقط از طریق پله فقط امکان‌پذیر هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، اقامت در طبقات پایین پیشنهاد می‌شود. در لابی هتل Belek Golf Village Apartments می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و در قسمت پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از گردشگران و مسافران هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند و پرسنل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند استخر بهره‌مند شوید. استخرها به‌صورت فصلی دایر بوده و می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از این امکانات بهره‌مند شوید. هر دو استخر این هتل به‌صورت روباز هستند و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. هر دو برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند و در کنار آن‌ها صندلی و چتر آفتاب‌گیری تعبیه‌شده است و اینکه سرسره‌های آبی در انواع شکل‌ها و اندازه‌ها بر روی استخرها ساخته‌شده است، مطمئناً لحظات خوش و به‌یادماندنی را در این استخرها تجربه خواهید کرد. همچنین سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی با دستگاه‌های مجهز و ساحل اختصاصی که از امکانات مربوط به ساحل این هتل نیز می‌توان به صندلی‌های آفتاب‌گیری همراه با چترهای آفتاب‌گیری اشاره کرد. در فضای بیرونی هتل Belek Golf Village Apartments خدماتی مانند باربیکیو فراهم گردیده است، همچنین از امکانات دیگر نیز پارک آبی و زمین گلف و تنیس دایر گردیده است و استفاده از آن‌ها شامل هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی این هتل به‌طور روزانه نظافت می‌شوند، اما برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. به یاد داشته باشید که در داخل واحدهای اقامتی اجازه استعمال سیگار را ندارید، باید به محل مشخص‌شده به دور از ساختمان مراجعه کنید. واحدهای اقامتی موجود در این هتل به‌صورت آپارتمان بوده که عبارت‌اند از آپارتمان زیرزمین شامل دو اتاق‌خواب و یک پذیرایی، آپارتمان دوبلکس شامل ۴ اتاق‌خواب و پذیرایی و آپارتمان با چشم‌انداز دریا شامل ۳ اتاق‌خواب و پذیرایی. در داخل واحدهای اقامتی هتل Belek Golf Village Apartments آشپزخانه مجهز دایر گردیده است که این آشپزخانه‌ها شامل ماکروویو، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، صندلی مخصوص کودکان، اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی و ماشین لباسشویی هستند. هر یک از واحدها شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، امکانات اتوکشی، کمد لباس و فضای نشیمن با کاناپه تخت شو هستند. حمام‌های اختصاصی به‌صورت کامل مجهز شده‌اند و همگی شامل دوش، وان، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی عبارت‌اند از کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، فضای غذاخوری و بالکن همراه با مبلمان و امکانات باربیکیو.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای ترکی را به‌صورت منویی در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام ارائه می‌دهند.

فاصله هتل بلک گلف ویلج آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ تالرنس: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است