search
menu

هتل Belek Diamonds Hotel

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Belek Diamonds Hotel
امکانات کلی هتل بلک دیاموندز
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلک دیاموندز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Belek Diamonds Hotel


هتل آپارتمان دو ستاره بلک دیاموندز در بلک ترکیه واقع شده است و ۴ دقیقه با ماشین تا پارک سرزمین افسانه‌ای و ۶ دقیقه تا باشگاه گلف Kaya Eagles فاصله دارد. ویرانه‌های سیلیون و پرگا نشانه‌های محلی هستند و زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در ساحل لارا و پارک ساحلی بلک مشاهده کرد. دسترسی آسان به آمفی تئاتر آسپندوس، دروازه هادریانوس و دلفین لند آنتالیا موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در ۱۹ کیلومتری هتل Belek Diamonds Hotel واقع شده است و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بلک می‌توانید با اقامت در هتل بلک دیاموندز سفر بی ‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بلک دیاموندز


با اقامت در این هتل می‌توانید از فرصت‌های تفریحی مانند استخر روباز یا تماشای منظره باغ استفاده کنید. امکانات ویژه عبارتند از پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، رستوران و بار. هتل آپارتمان بلک دیاموندز دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان را فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید. استخر کودکان نیز برای فرزند دلبند شما وجود دارد. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. همچنین امکانات ویژه‌ای برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در باغ قدم زده یا در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید.
زمین گلف نیز در ۳ کیلومتری هتل Belek Diamonds Hotel واقع شده است. در ضمن برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید خودرو کرایه کنید. این هتل آپارتمان دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن ارائه می‌شود. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس است. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۰ شب و تخلیه اتاق از ساعت ۱۱ الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. اقامت کودکان زیر ۸ سال در این هتل رایگان است. تخت اضافی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Belek Diamonds Hotel عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، آپارتمان یک خوابه و اتاق‌های خانوادگی سوپریور. همه ۵۰ اتاق هتل بلک دیاموندز عایق صدا بوده و دارای وای فای رایگان و سرویس اتاق هستند. علاوه بر آشپزخانه‌های کوچک دارای یخچال، میهمانان تلویزیون‌های LCD با کانال‌های دیجیتال و اتاق نشیمن نیز در اتاق‌ها پیدا خواهند کرد. همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و به صورت روزانه تمیز می‌شوند. حمام ها شامل دوش، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


میهمانان هتل بلک دیاموندز می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. انواع غذاهای خوشمزه نیز در رستوران هتل وجود دارد. همچنین میهمانان می‌توانند با مراجعه به بار با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودشان پذیرایی کنند.

فاصله هتل بلک دیاموندز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ای: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ تالرنس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باشگاه ملی گلف: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف کاریا: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است