search
menu

هتل Belek Akropolis Medusa Otel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Belek Akropolis Medusa Otel
امکانات هتل بلک آکروپلیس مدوسا اتل
خدمات هتل بلک آکروپلیس مدوسا اتل
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بلک آکروپلیس مدوسا اتل

درباره Belek Akropolis Medusa Otel


هتل بلک آکروپلیس مدوسا اتل مجموعه‌ای اقامتی است که توسط یک خانواده گرم و بسیار مهمانواز اداره می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل فضای صمیمی و بسیار دوستانه‌ای است که در آن جریان دارد و سبب می‌شود که مهمانان در هنگام اقامت کاملا راحت باشند. فضای داخلی و خارجی این هتل زیبا، تمیز و دوست داشتنی است و با رنگ‌های گرمی که در طراحی هتل به کار رفته شده محیط بسیار آرامش بخشی را به مهمانان هدیه می‌کند. ساحل عمومی سریک بلک که یکی از سواحل جذاب شهر بلک به شمار می‌رود در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند با یک پیاده روی بسیار کوتاه به این ساحل دسترسی داشته باشند و از تفریحات متنوع موجود در آن لذت ببرند. شهر بلک شهری با جاذبه‌های گوناگون است که بیشتر به دلیل طبیعت جذاب و سواحل زیبایی که دارد در بین گردشگران شهرت پیدا کرده است. این شهر سواحل ماسه‌ای معروفی دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا علاوه بر تماشای منظره دلپذیر آن ها، حمام آفتاب در کنار سواحل ماسه‌ای را نیز تجربه کنند و خاطراتی رویایی و متفاوتی را برای خود رقم بزنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر جذاب بلک در هتل Belek Akropolis Medusa Otel اقامت داشته باشید و ضمن سکونت در این هتل زیبا سفری جذاب و دلنشین را برای خود به یادگار بگذارید. اگر فصل زمستان به آنتالیا سفر کنید، حتما سری به پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا بزنید.

امکانات هتل بلک آکروپلیس مدوسا اتل


هتل بلک آکروپلیس مدوسا اتل یک هتل سه ستاره است و به همین دلیل جزء هتل‌های اقتصادی و میانرده شهر بلک طبقه‌بندی می‌شود. این هتل علاوه بر فضای پاکیزه، امن و زیبایی که دارد امکاناتی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. تمامی استخرهای روباز هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارند و برای استفاده از آن‌ها هیچ محدودیت سنی تعریف نشده است. هتل دارای یک فضای سرسبز و محوطه‌ای شبیه به یک باغ بزرگ است که مسافران می‌توانند اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند و از قدم زدن و استراحت در این باغ لذت ببرند. ورود حیوانات خانگی به هتل Belek Akropolis Medusa Otel آزاد است و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی حیوانات خانگی خود را نیز در سفر به همراه داشته باشند. در این هتل اتاق‌های غیرسیگاری وجود دارند و مسافرانی که به دود سیگار حساس هستند می‌توانند این واحدها را برای سکونت خود انتخاب کنند.

خدمات هتل بلک آکروپلیس مدوسا اتل


فضای صمیمانه و بسیار دوستانه‌ای که در هتل بلک آکروپلیس مدوسا اتل وجود دارد سبب می‌شود که مسافران در طول اقامت احساس حضور در خانه خود را داشته باشند. این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر بلک وارد شوید از شما استقبال می‌کند. در این هتل خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود که مسافران می‌توانند در صورت تمایل برای راحت بودن رفت و آمد به هتل از این خدمات بهره‌مند شوند. هتل مجهز به وای فای است و تمام ساکنین هتل می‌توانند در مناطق عمومی و مشترک، از اینترنت رایگان و پرسرعت استفاده کنند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند روز خود را با میل کردن صبحانه در هتل آغاز کنند. پرسنل هتل Belek Akropolis Medusa Otel علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند و همین مسئله برقراری ارتباط بین مسافران و کارکنان هتل را آسان‌تر می‌کند. علاوه بر آن این هتل شرایطی را برای مهمانان فراهم کرده است که اگر قصد تغییر برنامه سفر خود را داشتید، در اکثر اتاق‌ها می‌توانید به صورت فوری و کاملا رایگان رزرو خود را برای اقامت در هتل لغو کنید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل Belek Akropolis Medusa Otel شامل اتاق‌های دونفره و اتاق‌های سه نفره هستند که تمامی آن‌ها در طبقه همکف قرار گرفته اند. همه واحدها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و از همین جهت حضور در آن‌ها برای مسافران دلپذیر خواهد بود. امکانات متنوعی در این واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، منطقه نشیمن، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، محصولات پاک کننده و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بلک آکروپلیس مدوسا اتل


فاصله هتل تا ساحل عمومی سریک بلک: ۹۶۰ متر
فاصله هتل تا باشگاه گلف گلوریا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بوگازکنت: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ تالرانس: ۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک موضوعی لند آو لیجند: ۶.۷ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است