search
menu

هتل Beldibi Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beldibi Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل بلدیبی آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلدیبی کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Beldibi Hotel Antalya


هتل بلدیبی با ساحل اختصاصی یکی از هتل‌های مشهور میان‌رده در منطقه کمر آنتالیای ترکیه است. این هتل زیبا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان سایر هتل‌های آنتالیا شهرت زیادی داشته و به دلیل قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه بودن در میان توریست‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است تا حدی که در طول سال مسافران از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و در هنگام رزرو بلیط هواپیما سفر مارکت نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام می‌کنند. با اقامت در این هتل در عرض یک دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از ساحل کمر بازدید کنید، همچنین ساحل بلدیبی با ۵۰ متر فاصله و پارک ساحلی بلدیبی با ۲۰۰ متر فاصله از این هتل واقع‌شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Beldibi Hotel Antalya فرودگاه آنتالیا است که با ۴۲ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین برای گشت‌وگذار می‌توانید به شهر آنتالیا سر بزنید و از جاهای دیدنی مختلف مانند آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا و دروازه هادریانوس بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اتاق‌های خانواده، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بلدیبی آنتالیا


از امکانات عمومی هتل بلدیبی می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از مهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. همچنین در لابی هتل می‌توانید از خدماتی مانند میز تور گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. سایر امکانات مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی هستند که همه این موارد با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ نیز عمومی بوده و به‌صورت رایگان و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین خودشان سفر می‌کنند. در صورت نیاز به برگزاری جلسه کاری و کنفرانس می‌توانید به مرکز بیزینس هتل Beldibi Hotel Antalya رفته و با استفاده از فکس و فتوکپی جلساتشان را برگزار کنند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل بلدیبی آنتالیا می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که به‌صورت فصلی دایر می‌شود. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در کنار این استخر می‌توانید از بار بهره‌مند شوید. علاوه بر آن، ساحل اختصاصی جزو مشهورترین امکانات این هتل محسوب می‌شود که محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته است. از تراس‌های موجود در اتاق‌های این هتل می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از پیرامون را تماشا کنید و اینکه این محوطه مناسب دوچرخه‌سواری بوده و با کرایه دوچرخه یا ماشین می‌توانید از نقاط مختلف منطقه کمر بازدید کنید. سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در هتل Beldibi Hotel Antalya مربوط به تفریح و سلامتی بوده که عبارت‌اند از حمام عمومی، ماساژ، مرکز اسپا و سونا. برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید، همچنین برای استفاده از خدماتی مانند باربیکیو نیز نیاز به پرداخت مجزا دارید. سایر سرگرمی‌ها عبارت‌اند از موسیقی زنده، تورهای گردشگری، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، ماهیگیری. لازمه بهره‌مندی از این خدمات پرداخت هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل بلدیبی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی، میز کار، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از اینترنت وای فای بهره‌مند شوید. همچنین برخی از اتاق‌های هتل Beldibi Hotel Antalya شامل بالکن بوده که از روی بالکن می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی را تماشا کنید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل بلدیبی انواع غذاهای محلی در وعده‌های غذایی ارائه می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید در هنگام صبح با مراجعه به این رستوران وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس میل کنید.

فاصله هتل بلدیبی کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید گوکچه: ۳۰ متر
فاصله تا پارک کودکان: ۱۱۰ متر
فاصله تا ساحل تورک آز بلدیبی: ۱۹۰ متر
فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۲۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی دینو پارک: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است