search
menu

هتل Belconti Resort Hotel Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Belconti Resort Hotel Belek Antalya
امکانات عمومی هتل بلکونتی ریزورت بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلکونتی ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Belconti Resort Hotel Belek Antalya


هتل بلکونتی ریزورت از هتل‌های بی‌نظیر و تماشایی در منطقه بلک آنتالیا است. این هتل ۵ ستاره با ساحل اختصاصی خود در میان سایر هتل‌های این منطقه از شهرت خاصی برخوردار است و در میان توریست‌ها و گردشگران نیز طرفداران خاصی دارد تا حدی که مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا فقط به‌منظور اقامت در این هتل با خرید بلیط هواپیما عازم شهر آنتالیا می‌شوند. این هتل به‌قدری زیباست و امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل به‌قدری متنوع است که بیشتر ساعات سفرتان را در اینجا سپری خواهید کرد، مطمئناً یکی از خاطره‌انگیزترین و به‌یادماندنی‌ترین سفرهای عمرتان را در هتل Belconti Resort Hotel Belek Antalya تجربه خواهید کرد.
محوطه اطراف این هتل را باغ بسیار زیبا و بزرگی فراگرفته است که تا ساحل بی‌نظیر بلک ادامه دارد، بی‌شک از محوطه این هتل لذت خواهید بود و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق‌تر خواهید شد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا ۳۲ کیلومتر است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، همچنین با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از مراکز خرید، آکواریوم آنتالیا، پارک آبی دلفین لند، موزه‌های آنتالیا و دروازه هادریانوس بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا و پذیرش آنلاین اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بلکونتی ریزورت بلک آنتالیا


هتل بی‌نظیر بلکونتی ریزورت شامل اینترنت وای فای بوده که در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. پارکینگ اختصاصی در داخل این هتل تعبیه‌شده است تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند خیالشان از بابت خودرو راحت باشد. در بخش پذیرش هتل Belconti Resort Hotel Belek Antalya از اتاق چمدان، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند خواهید شد. کارکنان این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی، ترکی استانبولی و اوکراینی صحبت می‌کنند. در لابی این هتل امکاناتی مانند مغازه خرید سوغاتی و مینی مارکت تعبیه‌شده است. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شوید. برای مسافرانی که به‌قصد کار و تجارت عازم شهر آنتالیا می‌شوند، در صورت انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانند کنفرانس‌ها و جلساتشان را در اتاق‌های مخصوص این هتل برگزار کنند، انواع اتاق‌ها در انواع سایزها و امکانات در اختیار مسافران قرار داده می‌شود؛ همچنین در مرکز بیزینس نیز می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. همچنین فضای بیرونی این هتل محل مناسبی برای پیک‌نیک بوده و انواع مبلمان زیبا چیده شده است. ساحل اختصاصی و باغ نیز از امکانات موردتوجه برای همگان محسوب می‌شود. با توجه به قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش می‌توانید با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


در هتل بلکونتی ریزورت باشگاه بدن‌سازی و مرکز سلامتی دایر گردیده است، اینجا قسمتی است که می‌توانید ریلکس کرده و از انواع خدمات درمانی و زیبایی مانند ماساژ، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار بهره‌مند شوید. همچنین استخرهای سرپوشیده و روباز در این هتل دایر گردیده‌اند که در کنار استخرهای روباز درختان نخل و صندلی‌های آفتاب‌گیری چیده شده است؛ استخر اول سرپوشیده بوده و به‌صورت فصلی دایر می‌شود، این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و همه‌روزه از ساعت ۵ صبح تا ۹ شب فعالیت دارد. استخر دوم و سوم روباز هستند و هر دو به‌صورت فصلی برای تمامی رده‌های سنی دایر می‌شوند، این استخرها نیز همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر فعالیت دارند.
در هتل Belconti Resort Hotel Belek Antalya امکانات مربوط به انواع ورزش‌ها فراهم گردیده است، مانند بسکتبال، والیبال و تنیس. بدین‌جهت اینجا می‌توان گفت یکی از بهترین محل‌ها برای دوستداران ورزش به شمار می‌رود. همچنین انواع سرسره‌های آبی در این استخرها فراهم گردیده است که در زمان های سیزن یکی از شلوغ‌ترین و پرهیجان‌ترین قسمت‌های این هتل همین‌جاست. برای کودکان نیز استخر مخصوص با سرسره‌های آبی کوچک‌تر و زمین‌بازی فراهم گردیده است، همچنین انواع سرگرمی‌های مربوط به کودکان با اتمسفر و اجراهای دوست‌داشتنی و سرگرم‌کننده برای کودکان خردسال و نوجوانان در نظر گرفته‌شده است تا از اقامتشان لذت برده و بزرگ‌سالان نیز بتوانند با خیال راحت به تفریح بپردازند.
سایر امکانات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، موسیقی و اجرای زنده، بدمینتون پارک آبی، کلوب‌های کودکانه، سرگرمی‌های عصرانه، انواع ورزش‌های آبی، کلوب‌های شبانه، مینی گلف، دارت، موج‌سواری، بیلیارد، زمین‌بازی برای بزرگ‌سالان و کودکان. همچنین در قسمت سلامتی و اسپا نیز انواع کلاس‌های مربوط به یوگا، باشگاه بدن‌سازی، انواع ماساژها، انواع خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی، آرایشی و بهداشتی و حمام ترکی و حمام عمومی اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل بلکونتی ریزورت بلک آنتالیا چهار نوع اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا شامل یک تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره بزرگ، اتاق دوبل کلاب شامل یک تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره بزرگ، اتاق دوبل با چشم‌انداز به باغ شامل یک تخت خواب بزرگ دونفره و اتاق خانواده شامل دو تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره است. اتاق خانواده همواره موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، زیرا دارای ظرفیت سه بزرگ‌سال و یک کودک است و برای سفرهای خانوادگی پیشنهاد می‌شود.
از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Belconti Resort Hotel Belek Antalya می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن و بالکن اشاره کرد. توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی این هتل در زیرزمین واقع‌شده‌اند و در همه اتاق‌ها و واحدهای اقامتی امکانات رفاهی مناسبی برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند فراهم گردیده شده است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر افراد مراجعه کنند. علاوه بر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به حمام اختصاصی در داخل همه واحدها اشاره کرد که این حمام‌ها بسیار مجهز و تمیز هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای ترکی را برای مسافران به‌صورت سلف‌سرویس و منویی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. همچنین در قسمت کافی‌شاپ و بار در داخل این هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسرها را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل بلکونتی ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تالرنس: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پلاژ عمومی بلک: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است