search
menu

هتل Kemer Barut Collection Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kemer Barut Collection Antalya
امکانات اتاق های هتل باروت کمر آنتالیا
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل کمر باروت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kemer Barut Collection Antalya


هتل کمر باروت کالکشن آنتالیا هتل ۵ ستاره و لوکس در منطقه کمر است. فاصله هتل تا مرکز شهر کمتر از یک کیلومتر است و تا فرودگاه هم فاصله چندان زیادی ندارد. یعنی مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما آنتالیا به منطقه کمر سفر می کنند در عرض یک ساعت رانندگی به هتل خواهند رسید‌. هتل از یک سمت به دریا می رسد و از سمت دیگر به کوه ها و طبیعت زیبای منطقه. هتل کمر باروت پنج رستوران دارد که هر کدام از آن ها مجموعه ای از انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و ترکیه را طبخ کرده و در اختیار مهمانان قرار می دهند. هتل خدمات ماساژ و زیبایی پوست دارد و پیشنهاد می شود اگر از گشت و گذار در مراکز خرید و جاهای دیدنی منطقه خسته شدید حتماً سری به بخش ماساژ هتل زده و با استفاده از خدمات آن خستگی را از تن به در کنید.
پیشنهاد می‌کنیم قبل از برنامه‌ریزی سفر مقاله راهنمای سفر به آنتالیا را بخوانید.

امکانات اتاق های هتل باروت کمر آنتالیا


همه ۳۶۰ واحد اقامتی Kemer Barut Collection Antalya دارای امکاناتی مانند مینی بار رایگان و حوله تن پوش هستند. تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و در تمامی آن ها صندوق امانات تعبیه شده است. مهمانانی که طرفدار چای و قهوه های فوری هستند از وجود کتری برقی در اتاق ها خوشحال خواهند شد. هتل به خاطر این دسته از مهمانان چای های کیسه ای و قهوه های فوری داخل هر اتاق گذاشته است. دسترسی به اینترنت رایگان داخل اتاق ها نیز امکان پذیر است و همچنین خدمات روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته به اتاق ها ارائه می شود. اتاق های هتل کمر باروت آنتالیا همگی دارای تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره‌ ای هستند. سرویس حمام اتاق ها مجهز به حوله های تن پوش، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان اند.

امکانات و خدمات هتل


هتل استخر سرپوشیده و روباز دارد. این هتل برای کودکان نیز استخر مخصوص ایجاد کرده تا همزمان با اینکه کودکان در استخر مخصوصشان سرگرم بازی تفریح هستند بزرگسالان بتوانند در استخر استراحت کرده و تنی به آب بزنند. این هتل برای آرامش و راحتی بیشتر مهمانانش ساحل خصوصی هم دارد و افرادی که در این هتل اقامت داشته باشند می توانند به راحتی و به دور از هرگونه شلوغی و هیاهوی سایر گردشگران در سواحل گرم و نرم هتل استراحت کرده و یا به تفریح و بازی های ساحلی سرگرم شوند. مهمانان ورزشکار هتل می توانند در باشگاه مجهز هتل برنامه های ورزشی خود را دنبال کنند و یا در زمین تنیس هتل به رقابت با دوستان و سایر مهمانان بپردازند. یکی از ویژگی هایی که اکثر هتل های ترکیه دارند حمام سنتی ترکی است.
حتی به جرات می توان گفت نیمی از هدف گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به ترکیه سفر می کنند تجربه این حمام های سنتی ترکیه در دل خود ترکیه است. هتل کمر باروت از جمله هتل هایی است که علاوه بر سونا و اسپا، حمام سنتی ترکی هم دارد. اگر با زبان ترکیه آشنایی ندارید نگران نباشید کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی و روسی آشنا هستند و می‌توانید با زبانی دیگر با آن ها ارتباط برقرار کنید. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی به مهمانان هستند و تمامی تلاش خود را برای هر چه سریعتر کردن روند تحویل اتاق ها انجام می دهند.

فاصله هتل کمر باروت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی کمر: ۸ دقیقه پیاده روی
فاصله تا خیابان لیمان: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا کمر مارینا: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل و پارک مون لایت: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک موضوعی نوماد: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا فرودگاه بین المللی آنتالیا: ۵۸ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است