search
menu

هتل BAHÇELİ FAMİLY OTEL ANTALYA

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل BAHÇELİ FAMİLY OTEL ANTALYA
امکانات عمومی هتل خانواده باغچه لی آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل خانواده باغچه لی آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل BAHÇELİ FAMİLY OTEL ANTALYA


هتل خانواده باغچه لی از هتل‌آپارتمان‌های شهر آنتالیای ترکیه است که در محله آلتین داغ واقع‌شده است و یکی از مشهورترین مناطق این شهر به شمار می‌رود. این هتل‌آپارتمان سه ستاره دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید دارد و مسافران با اقامت در این محل به‌تمامی نقاط شهر دسترسی دارند، بدین‌جهت در طول سال مملو از مسافر می‌شود و اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند. این هتل در ۱.۲ کیلومتری از ساحل مرمرلی واقع‌شده است، بدین‌جهت در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است و در هر زمان از سال با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را به سفری بی‌نظیر مهمان می‌کنند.
همچنین اطراف و محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته که می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری را تماشا کنید. سایر جاذبه‌های دیدنی نزدیک و مشهور به هتل BAHÇELİ FAMİLY OTEL ANTALYA عبارت‌اند از موزه آنتالیا، شهر قدیمی مارینا، آسانسور پانورامای کالجی. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین‌المللی آنتالیا است که ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل خانواده باغچه لی آنتالیا


ازجمله امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل‌آپارتمان می‌توان به کرایه اتومبیل اشاره کرد که می‌توانید به جاذبه‌های تاریخی دسترسی داشته باشید. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و می‌توانید از امکاناتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری، میز تور و گردشگری، تبدیل ارز بهره‌مند شوید. قسمت مربوط به شستشو عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. قسمت مربوط به بیزینس نیز شامل امکاناتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و استفاده از فکس و فتوکپی است. پرسنل در هتل BAHÇELİ FAMİLY OTEL ANTALYA به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی به‌طور شبانه‌روزی در حال تلاش هستند.
توجه داشته باشد که دسترسی به طبقات مختلف این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. برای نگهداری بچه‌های کوچک‌تر نیز امکانات مناسبی فراهم گردیده شده است، بدین‌جهت می‌توانید با خیال راحت فرزندان خود را به بخش مربوطه بسپارید و به یاد داشته باشید که برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است، توجه داشته باشید که این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. همچنین برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است و در ورودی هریک از واحدهای اقامتی نیز محل مخصوص برای عبور و مرور ویلچرها تعبیه‌شده است. علاوه بر موارد ذکرشده، برای دسترسی به طبقات مختلف آسانسور وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده ارائه‌شده در این هتل می‌توان به مرکز سلامتی و ماساژ اشاره کرد که می‌توانید با هزینه مربوطه انواع ماساژها را در این مرکز دریافت کنید. علاوه بر آن، حمام عمومی روباز ترکی نیز در این هتل دایر گردیده‌اند که موردتوجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل این هتل‌آپارتمان دو نوع واحد اقامتی وجود دارد که عبارت‌اند از آپارتمان استاندارد با یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی است که در داخل اتاق یک تخت خواب دونفره و در پذیرایی دو کاناپه تخت شو وجود دارد و آپارتمان با بالکن نیز شامل یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی است که در پذیرایی دو کاناپه تخت شو و در اتاق‌خواب یک تخت بزرگ دونفره تعبیه‌شده است. در داخل واحدهای اقامتی این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده و از بالکن موجود در اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از محیط اطراف را می‌توانید تماشا کنید. همچنین در هر یک از واحدهای هتل BAHÇELİ FAMİLY OTEL ANTALYA امکاناتی نظیر کاناپه و فضای نشیمن تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و آشپزخانه مجهز با فضای غذاخوری همراه با حمام مجهز و اختصاصی تعبیه‌شده است. آشپزخانه موجود در داخل واحدهای اقامتی شامل امکاناتی نظیر میز غذاخوری، یخچال، کتری برقی، لوازم شست‌وشو و اجاق‌گاز است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکانات اتوکشی بهره‌مند شوید، همچنین هر واحد دارای ورودی اختصاصی بوده و همه واحدهای اقامتی عایق صدا هستند. در قسمت پذیرایی نیز می‌توانید از فضای نشیمن، میز کار، کاناپه تخت شو و فضای غذاخوری بهره‌مند شوید. همچنین تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در داخل واحدها وجود دارد.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت منویی همه‌روزه در این هتل‌آپارتمان سرو می‌شود.

فاصله هتل خانواده باغچه لی آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آسانسور پانورامای کالجی: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است