search
menu

هتل ATICI Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ATICI Hotel Antalya
امکانات کلی هتل آتیچی آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل

درباره هتل ATICI Hotel Antalya


هتل ۳ ستاره آتیچی آنتالیا یک هتل کوچک و جذاب خانوادگی در منطقه تاریخی کالیچی است. آنتالیا به عنوان پایتخت گردشگری در ترکیه دیده می‌شود. آنتالیا بزرگ‌ترین تفرجگاه دریایی بین المللی ترکیه است که در ریویرای ترکیه واقع شده است. بزرگ‌ترین نقطه مثبت آنتالیا موقعیت زیبای آن در دریای مدیترانه است. مناظر بر روی دریا و کوه‌های پایین ساحل فوق العاده است. شهر قدیمی جذاب است و فروشگاه‌ها و رستوران‌های توریستی زیادی دارد. برج ساعت، دروازه هادریانوس، آکواریوم آنتالیا، مناره شکسته و چندین موزه در فاصله چند قدمی این هتل قرار دارند. بندر قدیمی و ساحل مرمرلی تنها ۳۰۰ متر با هتل فاصله دارند. ترمینال اتوبوس آنتالیا در ۱۱ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، هتل ATICI Hotel Antalya با موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل آتیچی آنتالیا


این هتل اتاق‌های تمیز، مقرون به صرفه و ابتدایی و یک حیاط زیبا را ارائه می‌دهد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای خرید بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. انبار چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار پیشگیری به عمل می‌آید. قبل از رزرو هتل آتیچی آنتالیا توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای آسایش و راحتی میهمانان، ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی در دسترس است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. زمانی را می‌توانید صرف مطالعه در کتابخانه با مجموعه‌ای غنی برای هر سلیقه کنید. هتل تورهای اطراف شهر و تورهای قایق را برگزار می‌کند و می تواند در مورد خدمات کرایه ماشین به میهمانان گرامی کمک کند. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند قرار می‌گیرد. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل ATICI Hotel Antalya به زبان‌های انگلیسی، ترکی و فرانسوی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل ATICI Hotel Antalya عبارتند از:
• اتاق دبل اکونومی
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق خانوادگی
هر اتاق در هتل آتیچی آنتالیا دارای بالکن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، کمد لباس، کولر، تهویه مطبوع، سشوار و وای فای رایگان است. هر ۱۳ اتاق هتل دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته و تخت خواب درجه یک هستند. اتاق‌ها همچنین مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند.

رستوران هتل


هتل آتیچی آنتالیا فاقد رستوران است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل بروید. روز با صبحانه شروع می‌شود. میهمانان می‌توانند طعم‌های مختلف را امتحان کنند یا نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های تازه را در Bistro Garden میل کنند.
فاصله هتل آتیچی آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱۵۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۴۰۰ متر
فاصله تا آسانسور پانورامای کالیچی: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است