search
menu

هتل Royal Towers Lara Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Towers Lara Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل رویال تاورز لارا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رویال تاورز لارا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Towers Lara Hotel Antalya


هتل رویال تاورز لارا از هتل‌های باکیفیت در شهر آنتالیا است. این هتل قبلاً با نام‌های دیگر مانند پالمت فمیلی و آرماس سان رایز لارا فعالیت داشت، اما اکنون با نام جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این هتل زیبا دارای ساحل اختصاصی بوده و اقامتی خوش برای مسافران رقم می‌زند. با توجه به اینکه هتل رویال تاورز لارا در فاصله ۱.۴ کیلومتر کمر آغزی واقع‌شده و تا ساحل عمومی نیز فاصله کمی دارد. سرزمین افسانه‌ها در ۱۴ کیلومتری و دروازه هادریانوس در فاصله ۲۱ کیلومتری از این هتل واقع‌شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Royal Towers Lara Hotel Antalya نیز فرودگاه بین‌المللی آنتالیا است و در فاصله ۹ کیلومتری هتل قرار دارد، با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر روباز، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های ضد سیگاری، اینترنت وای فای رایگان، روم سرویس، ساحل اختصاصی و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رویال تاورز لارا آنتالیا


امکانات عمومی هتل رویال تاورز لارا عبارت‌اند از پارکینگ عمومی اختصاصی رایگان، اینترنت وای فای رایگان. پرسنل بسیار مجرب بوده و به زبان‌های عربی، آذربایجانی، آلمانی، فارسی، روسی و انگلیسی صحبت می‌کنند. همه پرسنل در بخش پذیرش هتل از میهمانان استقبال می‌کنند. در بخش لاندری این هتل می‌توانید از خدماتی مانند اتوکشی، خشکشویی و لباسشویی بهره‌مند شوید، برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برای بهره‌مندی از خدماتی فکس و فتوکپی در هتل Royal Towers Lara Hotel Antalya باید به بخش بیزینس بروید و با هزینه مجزا از این خدمات استفاده کنید. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل زیبا امکانات تفریحی مانند استخر روباز وجود دارد و به صورت فصلی دایر می‌شود. استفاده از این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و بر روی استخر نیز پارک آبی دایر شده که مطمئناً لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین در سونای این هتل می‌توانید به آرامش برسید، همچنین در این هتل می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید. حمام ترکی نیز در این هتل بوده و بعد از گشت‌وگذار می‌توانید به این حمام رفته و تجربه جدیدی احساس کنید. برای بازی دارت نیز می‌توانید به محل مخصوص شده در محوطه هتل بروید. در هتل Royal Towers Lara Hotel Antalya برای کودکان نیز زمین‌بازی روباز دایر شده است و برای ساعت‌ها می‌توانند در این قسمت سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل با بالکن، اتاق تریپل با تراس و اتاق خانواده. تمامی اتاق‌ها امکانات رفاهی متفاوتی دارند که عبارت‌اند از تلویزیون، مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن و کمد لباس. تمامی اتاق‌ها دارای گاوصندوق بوده و وسایل ارزشمندتان را می‌توانید در این قسمت قرار دهید. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند و از روی بالکن می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از باغ و استخر را تماشا کنید. در داخل اتاق‌ها مسافران اجازه استعمال سیگار ندارند.

رستوران هتل


در این هتل سه رستوران وجود دارد که انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در وعده صبحانه سرو می‌کنند. رستوران اصلی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام دایر است. رستوران دوم Fish Ala Carte نام داشته و مخصوص غذاهای مدیترانه‌ای بوده و فقط در وعده شام باز است. رستوران سوم مخصوص غذاهای ترکی است و با نام Turkish Ala Carte در وعده شام دایر می‌شود.

فاصله هتل رویال تاورز لارا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی لارا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه برعکس آپ ساید داون: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ها: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
2
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
callcenter amoozesh
۰۹ مهر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۵‌

من امروز رسیدم این هتل بسیار مزخرف هست اصلا 1 ستاره هم نیست یک مشت غذای آشغال گذاشته اونجا رستوران تهویه نداره گرما نمیشه نفس کشید اتاق بسیار کوچک زوری دو نر توش جا میشن سرویس دهی صفررررر من فقط 100 بار درخواست دادم بیان اتاقمو تمیز کنن نیومدن توی یک هفته که من اونجا بودم 1 بار اومدن تمیز کردن وقتی درخواست صابون دادم اعلام کردن دپوی صابون تموم شده صابون نداریم!!!!!! لاندری نداره مسواک خمیردندون و دمپایی نداره کلا هتل 1 ستارس رفتار پرسنل کاملا طلبکارانه انگار نه انگار اونا باید خدمات بدن طلبکارن
people_outlineزوج
todayمهر
ehsan Karimeyan
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷‌

دوستان من مرداد 1401دراین هتل اقامت داشتم هتل از نظر غذا افتضاح که ما فقط میوه استفاده کردیم سالن غذاخوری بدون تهویه مطبوع و گرمه گرم که اصلا قابل استفاده نیست اینترنت اتاقها بسیار ضعیف اصلا گول آژانسهارو نخورید که uall نیست به هیچ عنوان و از همه مهمتر حضور تور لیدرهای ایرانیه کلاش و دغل و حقه باز و بچاپ مسافرتی بدبخت اصلا سمتشون نرید که تورهای بدرد نخور رو دو برابر بهتون میندازه مخصوصا یک دختره هست بنام سپیده یا نیلوفر .ازون بچاپاست و از مسافرای ساده سو استفاده می‌کنه خلاصه افتضاححححححححححح
people_outlineخانواده (فرزند خردسال)
todayمرداد