search
menu

هتل Antalya Nasa Flora Hotel

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Antalya Nasa Flora Hotel
امکانات عمومی هتل ناسا فلورا آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ناسا فلورا آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Antalya Nasa Flora Hotel


هتل ناسا فلورا آنتالیا را می‌توان از هتل‌های بسیار خوب در آنتالیا معرفی کرد که دو ستاره دارد. با اقامت در این هتل هم طبیعت زیبای شهر آنتالیا و هم مدرنیته را می‌توانید نظاره‌گر باشید. ساختمان زیبای هتل Antalya Nasa Flora Hotel بسیار جذاب است و دکوراسیون بسیار خوبی نیز دارد و مبلمان آن دارای اصالت و جذابیت خاصی است. این هتل که در فاصله ۲ دقیقه پیاده روی از ساحل آنتالیا و دریای مدیترانه قرار دارد، امکانات لوکسی از جمله استخر روباز و وای فای رایگان را در سراسر ساختمان هتل ارائه می‌دهد. در ادامه با امکانات آن بیشتر آشنا خواهید‌شد. جاهای دیدنی آنتالیا از جمله موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریان و ... مواردی هستند که در بازدید از آنتالیا می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن فرمایید.

امکانات عمومی هتل ناسا فلورا آنتالیا


در بیرون از هتل و در فضای آزاد و باز محوطه بزرگی وجود دارد که مبلمان ویژه‌ای برای آنجا در نظر گرفته شده‌است تا مسافران بتوانند در این بخش نیز استراحت کنند و دورهمی داشته‌باشند. هتل دارای اینترنت رایگانی است که در تمام بخش‌ها قابلیت دسترسی به آن خواهید داشت. یک آشپزخانه بزرگ و اشتراکی وجود دارد که هم لوازم ضدعفونی کننده و هم وسایل مورد نیاز برای پخت و پز نیز در آن وجود دارد. فعالیت‌های ورزشی و تفریحی مختلفی نیز در این هتل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به غواصی،اسب سواری، دوچرخه سواری، دارت و بیلیارد اشاره کرد. هتل دارای یک لابی مبله و بزرگ نیز هست و می‌توانید در این بخش از هتل نیز چند دقیقه‌ای را بنشینید. برای پارک خودروی خودتان هم می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید و هم از خیابان هتل، و در ضمن هیچ رزروی نیز برای شما نیاز نیست. برای آن دسته از مسافران که پول رایج ترکیه را با خود به همراه ندارند، صرافی موجود در هتل می‌تواند بسیار سودمند باشد. صندوق امانات از دیگر امکانات هتل است که خیال مسافران را از بابت اشیای گرانقیمتشان راحت می‌کند. نظافت روزانه، اتو، خشکشویی و لاندری از جمله خدمات بهداشتی هتل هستند که با هزینه‌ای مجزا در اختیار شما قرار می‌گیرند. انگلیسی، روسی و ترکی سه زبانی هستند که شما توسط آن می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. هتل علاوه بر داشتن آسانسور، امکانات دیگری نیز دارد که سبب شده‌است افراد معلول اقامت راحتی را در آن داشته‌باشند. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هوایی به این شهر سفر کرده‌اید، بهتر است بدانید خوشبختانه هتل شاتل فرودگاهی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. استخر روباز موجود در هتل Antalya Nasa Flora Hotel در فصول گرم سال پذیرای مسافران هتل است. تهویه مطبوع موجود در هتل می‌تواند شرایط خوبی برای اقامت شما فراهم آورد. پذیرش هتل نیز بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران هتل است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل همانند سایر بخش‌ها از مبلمان و دکوراسیون خاص و جذابی برخوردار هستند. اینترنت در تمام واحدها و بصورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. قسمتی ویژه در اتاق‌ها وجود دارد که می‌توانید لباس‌های خیستان را در آن قسمت خشک کنید. تلویزیون در تمام واحدها وجود دارد. ملافه‌ها و تخت و روتختی تمیز و درجه یک در تمام واحدهای هتل وجود دارد. تهویه مطبوع در اتاق‌ها نیز وجود دارد و وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی نیز در تمام واحدها وجود دارد. کمد دیواری، آیینه و صندلی راحتی نیز وجود دارد که اقامت را برای شما راحت‌تر نیز ساخته‌است. اتاق‌ها کف پوش هستند و حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی نیز برای هر واحد وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Antalya Nasa Flora Hotel شامل موارد زیر هستند:
• واحد دابل با بالکن و چشم انداز دریا
• اتاق استاندارد دابل یا توئین

رستوران هتل


هتل دارای رستورانی است که منوی آن از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. غذاهای محلی و اروپایی بطور تمام و کمال و در بهترین درجه از کیفیت در رستوران هتل قابل ارائه است.

فاصله هتل ناسا فلورا آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است