search
menu

هتل Anatolian Homes & Apart Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anatolian Homes & Apart Hotel Antalya
امکانات هتل آپارتمان آناتولیان آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
فاصله هتل آپارتمان آناتولیان آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Anatolian Homes & Apart Hotel Antalya


هتل آپارتمان آناتولین در نزدیکی ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از مکان‌های اقامتی مورد توجه این منطقه است. از ویژگی های مهم این هتل که همواره مورد توجه گردشگران بوده است، نزدیک بودن به اماکن مهم و همچنین جاذبه های گردشگری آنتالیا همچون قلعه آنتالیا، موزه ها و آکواریوم آنتالیا و همچنین مراکز خرید است که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است. نزدیک‌ ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه آنتالیا است که در فاصله ۲۳ کیلومتری این هتل قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای Anatolian یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل آپارتمان آناتولیان آنتالیا


هتل در فضای بیرونی دارای مبلمان فضای باز، امکانات باربیکیو و باغ است که یک فضای بی نظیری را برای استراحت و تفریح مهمانان ایجاد کرده است. از جمله امکاناتی که هتل آناتولیان برای مسافران ارائه می‌دهد شامل WiFi رایگان، ترانسفر فرودگاهی و تحویل و تخلیه فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت، بلیط حمل و نقل عمومی و تحویل مواد غذایی همه با دریافت هزینه اضافی، فکس و فتوکپی، ارائه کالسکه، کرایه اتومبیل، ارائه ناهار بسته بندی شده، وسایل بازی کودکان در فضای باز و اتاق های خانوادگی است. همچنین پارکینگ عمومی رایگان در محل و پارکینگ خیابانی در دسترس است که برای استفاده نیازی به رزرو نیست. ورود و خروج سریع، انبار چمدان، میز تور و خدمات تبدیل ارز از سایر خدمات موجود در این هتل است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. از خدمات نظافتی که هتل ارائه می‌دهد می‌توان به سرویس اتو، خشک شویی و لباسشویی با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد.
همچنین نظافت به صورت روزانه با هزینه اضافی در این هتل انجام می‌گیرد. دوربین مدار بسته، کپسول های اتش نشانی، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی 24 ساعته از جمله خدمات امنیتی موجود در این هتل است. هتل فاقد رستوران است اما رستورانGursu Balikcisi و Başkent Simit و کافه های نزدیک این هتل انواع غداهای مختلف را ارائه می‌دهند. همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است اما مکان های اختصاصی برای افراد سیگاری وجود دارد. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل آپارتمان Anatolian انواع واحدهای مختلف شامل آپارتمان، آپارتمان با بالکن و آپارتمان studio را ارائه می‌دهد و متناسب با نیاز مسافران امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد. اتاق ها دارای چشم انداز باغ است که منظره بسیار زیبایی را ارائه داده و زیبایی اتاق ها را چند برابر کرده است. اتاق های زیبا با کف مرمر یا پارکت و مبله دارای نشیمن، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، کمد لباس، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، میز کار و وسایل اتو است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در تمام اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، سشوار، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله، توالت فرنگی و دستمال توالت است. واحدهای هتل دارای آشپزخانه بوده و در اشپزخانه امکاناتی از قبیل میز ناهارخوری، صندلی کودک، محصولات پاک کننده، یخچال، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه، کتری برقی و ماشین لباسشویی فراهم شده است. همچنین سرویس اتاق در این هتل ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


از جمله فعالیت های تفریحی که این هتل برای اوقات فراغت مسافران فراهم کرده است شامل تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی و تورهای دوچرخه سواری با دریافت هزینه اضافی و همچنین تورهای پیاده روی است. علاوه برآن امکان استفاده از پارک آبی و نیز دوچرخه سواری در خارج از سایت با دریافت هزینه اضافی وجود دارد.

فاصله هتل آپارتمان آناتولیان آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنتالیا: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است