search
menu

هتل Amsterdam Boutique Otel & Residence Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amsterdam Boutique Otel & Residence
امکانات کلی هتل آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Amsterdam Boutique Otel & Residence


هتل آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس یکی از هتل‌های محبوبی است که در شهر کمر قرار دارد. کمر از شهرهای تفریحی ترکیه است که در حاشیه جنوبی دریای مدیترانه واقع شده است. این شهر گزینه‌ای ایده‌آل برای دوستداران اقامتگاه‌های ساحلی است. اکثر سواحل آنتالیا که بسیار زیبا هستند، در منطقه کمر قرار دارند. شما با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. Amsterdam Boutique Otel & Residence در فاصله کمی از سواحل زیبای کمر از جمله ساحل مرکز باتی و ساحل آی ایشیقی قرار دارد. همچنین با اقامت در آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس می‌توانید از جاذبه‌های دیگری نظیر پارک مون‌لایت بازدید نمایید. بوتیک هتل آمستردام در سال ۲۰۰۰ افتتاح شده است و نوسازی آن در سال ۲۰۲۱ صورت گرفته است.

امکانات کلی هتل آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس


در آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس امکانات رفاهی و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات اصلی بوتیک هتل آمستردام شامل فکس، فتوکپی، کپسول‌های آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، کتابخانه و صندوق امانات است. برای بازدید از جاهای دیدنی کمر و گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو هتل استفاده نمایید. در قسمت پذیرش، خدمات متعددی از جمله ارائه‌ی فاکتور، کمد، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، تور، صرافی و پذیرش ۲۴ ساعته به مهمانان ارائه می‌شود. از خدمات دیگری که در این هتل ارائه می‌شوند، می‌توان به نظافت روزانه و اتو اشاره کرد. برای سرگرمی کودکان امکاناتی مثل شبکه‌های تلویزیونی کودکان، کتاب و موسیقی تدارک دیده شده است.
لازم به ذکر است آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس پذیرای کودکان در هر رده سنی است. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هستند و برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. با دانستن یکی از سه زبان ترکی، انگلیسی یا روسی به راحتی می‌توانید با مسئولین هتل ارتباط داشته باشید. توجه داشته باشید که سیگارکشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه کنید. ناگفته نماند نزدیک‌ترین فرودگاه به آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس، فرودگاه آنتالیا است که حدود ۴۰ کیلومتر فاصله دارد؛ و با پرداخت هزینه می‌تواند از شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


نیمی از جذابیت شهر کمر به سواحل زیبای آن است. خوشبختانه هتل آمستردام بسیار نزدیک به سواحل شهر کمر است و با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به آن‌جا برسید؛ شنا کردن و حمام آفتاب ازجمله تفریحات محبوب گردشگران کمر است. استخر روباز هتل آمستردام گزینه دیگری برای شنا است. استخر این هتل فصلی بوده و استفاده از آن برای مهمانان رایگان است. به منظور ایجاد اوقات دل‌پذیر، فعالیت‌های متنوعی ازجمله تورهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کلوب شبانه برای مهمانان تدارک دیده شده است. باغ و تراس آفتاب از دیگر بخش‌های جذاب هتل هستند که می‌توانید اوقات آرامش‌بخشی را در آن‌ها سپری کنید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس دارای ۲۰ واحد اقامتی ساده و زیبا است و مهمانان عزیز با توجه به سلیقه و تعداد نفرات می‌توانند اقدام به رزرو اتاق نمایند. اتاق‌ استاندارد دوبل، اتاق استاندارد دوبل با بالکن، اتاق سوپریور با بالکن، آپارتمان دلوکس، آپارتمان با بالکن و آشپزخانه، اتاق خانواده و استاندارد کویین از جمله واحدهای اقامتی این هتل هستند. تمامی واحدهای اقامتی عایق صدا و ضد حساسیت هستند. امکانات باکیفیتی داخل واحدهای اقامتی قرارگرفته است که از آن جمله می‌توان به تلویزیون، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اتو، میز اتو، حمام خصوصی، دوش، سشوار، وسایل بهداشتی و حوله اشاره کرد.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف برده و از انواع غذاهای ترکی و حلال نوش جان‌ کنید. غذای کودک و سلف سرویس مخصوص کودکان از امکانات ویژه رستوران هستند. یک کافی‌شاپ دنج هم داخل هتل قرار دارد که گزینه خوبی برای صرف نوشیدنی و دسرهای خوشمزه ترکی است. البته ناگفته نماند رستوران‌ها و کافه‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل آمستردام بوتیک هتل اند رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل عمومی مرکز باتی: ۲۵۰ متر
فاصله از ساحل کمر: ۴۵۰ متر
فاصله از پارک مون‌لایت: ۹۰۰ متر
فاصله از ساحل آی‌ایشیقی: ۹۵۰ متر
فاصله از ساحل چامیووا: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است