search
menu

هتل Active SKY Business Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Active SKY Business Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل اکتیو اسکای بیزنس آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکتیو اسکای بیزنس آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Active SKY Business Hotel Antalya


هتل اکتیو اسکای بیزنس آنتالیا یک هتل ۵ ستاره است که در منطقه کزل توپراق (Kiziltoprak) آنتالیا ساخته شده‌است. این هتل تقریبا از هتل‌های جدید آنتالیا است که جزئیات مدرن آن می‌تواند برای شما بسیار جذاب و چشم گیر باشد. هتل در چند طبقه ساخته شده‌است و امکانات متنوع و زیادی نیز دارد. جاهای دیدنی آنتالیا مانند موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و ... می‌توانند در برنامه بازدید از این شهر گردشگرپذیرقرار بگیرند و سبب جذابیت هر چه بیشتر این سفر برای شما شود. هتل Active SKY Business Hotel Antalya با بسیاری از این جاهای دیدنی فاصله نزدیکی دارد، برای مثال جاذبه دیدنی تاریخی منار شکسته تنها ۲ و نیم کیلومتر و جاذبه برج ساعت آنتالیا نیز ۲ کیلومتر با این جاذبه فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید.

امکانات عمومی هتل اکتیو اسکای بیزنس آنتالیا


این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش میهمانان است. برای جابجایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مدیریت هتل اسکای آنتالیا برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل Active SKY Business Hotel Antalya دارای یک استخر روباز، رستوران و خدمات شاتل فرودگاهی است. کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. در بیرون از هتل محوطه‌ای در نظر گرفته شده‌است که دارای صندلی و امکانات مورد برای داشتن یک دورهمی در هوای آزاد و محوطه هتل است. برای کودکان زمین بازی نیز وجود دارد تا بتوانند در محل اقامتشان سرگرم شوند. در تمام بخش‌های عمومی و حتی اتاق‌ها اینترنت بطور رایگان برای مسافران ارائه می‌شود. نظافت روزانه در هتل انجام می‌شود. اتو و خدمات خشکشویی برای مسافران هتل با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به آنتالیا رفته‌اید، خیالتان از بابت ترانسفر فرودگاهی راحت باشد، زیرا در هتل شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا در اختیار شما قرار می‌گیرد. تهویه مطبوع نیز در هتل با بالاترین کیفیت اجرا شده‌است. آلمانی، انگلیسی و روسی سه زبانی هستند که کارکنان هتل به آن‌ها تسلط دارند. یک استخر روباز که استفاده از آن بصورت رایگان است، در هتل وجود دارد که بسیار تمیز و کاملا بهداشتی است. در جای جای هتل کپسول‌های آتش نشانی و دوربین‌های مداربسته نصب شده‌است. انبار چمدان نیز در هتل وجود دارد تا از بابت چمدان‌هایتان خیالتان راحت باشد. یک باشگاه ورزشی بزرگ با دستگاههای ورزشی مدرن و جدید از دیگر مواردی هستند که در هتل برای اقامت هر چه بهتر شما تعبیه شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل در بهترین شرایط ودارای امکانات درجه یک هستند. امکانات بسیاز زیادی در این اتاق‌ها وجود دارد که می‌توانید با استفاده از این امکانات اقامت بسیار خوبی را تجربه کنید. دیوارهای اتاق‌ها به زیبایی و نظم خاصی بصورت چوبی و شیک ساخته شده‌اند. تلویزیون و تلفن در همه واحدها تعبیه شده‌است. مبلمان شیکی نیز در تمام واحدها وجود دارد که در کنار تلویزیون قرار داده شده‌اند تا به راحتی بتوانید هم استراحت کنید و هم از دیدن تلویزیون لذت ببرید. انواع واحدهای اقامتی هتل Active SKY Business Hotel Antalya شامل موارد زیر هستند:
• اتاق استاندارد دابل
• سوئیت خانوادگی
• سوئیت بیزینس
• اتاق دابل اقتصادی
• اتاق خانوادگی استاندارد

رستوران هتل


هتل مجهز به یک رستوران بزرگ است که تمام وعده‌های غذایی بصورت سلف سرویس و بسیار بهداشتی و درجه یک آماده ارائه به مسافران است.

فاصله هتل اکتیو اسکای بیزنس آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریم آنتالیا: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است