search
menu

هتل Rixos Downtown Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rixos Downtown Antalya
امکانات عمومی هتل رکسوس داون تاون آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رکسوس داون تاون آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rixos Downtown Antalya


هتل رکسوس داون تاون آنتالیا محل اقامتگاهی بی‌نظیر و باکیفیت در میان سایر هتل‌های این منطقه است. این هتل ۵ ستاره در باغی شگفت‌انگیز واقع‌شده و نزدیک به پارک فرهنگی آتاتورک است. همچنین به دلیل داشتن امکانات رفاهی خوب برای اقامتی به‌یادماندنی مناسب است. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و اقامت در این هتل می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از ساحل کنیالتی و کوه‌ها تاروس را تماشا کنید. جاهای دیدنی شهر آنتالیا بازدید کنید که مشهورترین جاها عبارت‌اند از موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا. همچنین به دلیل داشتن شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید از فرودگاه آنتالیا به هتل دسترسی داشته باشید که فاصله‌ای حدوداً ۲۰ کیلومتر دارد. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به باغ محوطه، استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رکسوس داون تاون آنتالیا


امکانات عمومی هتل رکسوس داون تاون آنتالیا عبارت‌اند از پارکینگ اختصاصی رایگان، اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل، اتاق چمدان، میز تور گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز، خدمات خانه‌داری و باربری. همچنین سالن آرایشی و زیبایی نیز دایر بوده و انواع خدمات را ارائه می‌دهند. برای بهره‌مندی از خدمات مربوط به خشکشویی نیز می‌توانید به بخش لاندری بروید. برای برگزاری جلسات کاری نیز می‌توانید به بخش بیزینس بروید و با پرداخت هزینه مربوطه از این بخش بهره‌مند شوید. پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل زیبا استخر روباز بوده و در طول سال دایر می‌شود، مسافران می‌توانند در این استخر شنا کنند و در کنار استخر نیز صندلی آفتاب‌گیری وجود دارد تا آفتاب بگیرند. برای کودکان استخر مخصوص تعبیه‌شده است. همچنین برای آن‌هایی که به فکر تناسب‌اندام خود هستند، باشگاه بدنسازی مجهز وجود دارد. برای ریلکس کردن نیز می‌توانید به بخش اسپا بروید از حمام ترکی و انواع ماساژ بهره‌مند شوید. در هتل Rixos Downtown Antalya ترانسفر رفت‌وبرگشت به ساحل کنیالتی و پارک سرزمین افسانه‌ها دایر شده است که در طول تابستان می‌توانید به این مناطق رفته و لحظات خوشی را تجربه کنید. برای کودکان نیز زمین‌بازی تعبیه‌شده و برای ساعت‌ها می‌توانند در این بخش بازی کنند.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


تنوع و تعدد واحدهای اقامتی هتل رکسوس داون تاون آنتالیا زیاد است و دست میهمانان در انتخاب برترین و مناسب‌ترین اتاق برای اقامتی لذت‌بخش و به‌یادماندنی در این هتل باز است. اتاق‌های موجود در این هتل بسیار روشن و دلباز هستند. دکوراسیون همه اتاق‌ها زیبا بوده و از بالکن اتاق‌ها نیز می‌توانید محوطه اطراف را تماشا کنید. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئين دلوکس با چشم‌انداز دریا و شهر، اتاق کینگ، سوئيت کینگ دلوکس، سوئیت جونیور، سوئيت خانواده، اتاق توئين کامفورت، اتاق کینگ دلوکس، اتاق دوبل کامفورت. همه اتاق‌ها فرش دارند و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به میز کار، کاناپه تخت شو، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، تلویزیون، تلفن، کمد لباس و سیستم سرمایشی و گرمایشی. تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. ممکن است برخی از مسافران مشکلات جسمانی و حرکتی داشته باشند که با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند.

رستوران هتل


به‌منظور رفاه میهمانان در این هتل شش رستوران دایر شده است تا هر گردشگر با هر ذائقه و سلیقه‌ای قادر باشد غذای موردعلاقه خود را در این هتل بیابد و در فضایی دل‌نشین با نمایی بی‌نظیر نوش جان کند. رستوران Panaromic و Lobby Lounge و Tropic A La Carte Snack مخصوص غذاهای بین‌المللی هستند، رستوران Terrace Meat A La Carte خانه استیک برای شام بوده و رستوران Turunc نیز انواع غذاهای مدیترانه‌ای در وعده شام و رستوران Sense نیز انواع غذاهای دریایی ارائه می‌دهد.

فاصله هتل رکسوس داون تاون آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا تئاتر فضای باز آنتالیا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا آکوالند آنتالیا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه هادریانوس: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است