search
menu

هتل Sandy Beach Alanya Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sandy Beach Alanya Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سندی بیچ آلانیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سندی بیچ آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sandy Beach Alanya Hotel


هتل سندی بیچ آلانیا، هتل ۴ ستاره زیبا در بلوار مصطفی کمال و محله کوناکلی شهر ساحلی آنتالیا است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب سعی در تأمین اقامت خاطره انگیز و راحت برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و به جاهای دیدنی آنتالیا ازجمله آکواریوم آنتالیا، پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا و ... دسترسی آسان دارد.
امکانات فراهم شده در هتل برای تجربه اقامت دلنشین و آسوده مناسب و کافی هستند. مهمانانی که بلیط هواپیما آنتالیا می‌خرند، با رزرو هتل سندی بیچ آلانیا از اقامتشان لذت می‌برند. همچنین، مهمانان در این هتل می‌توانند با پیاده روی بسیار کوتاه به ساحل بروند. قدم زدن در ساحل، تماشای طلوع یا غروب آفتاب بسیار دل انگیز است. کارکنان هتل Sandy Beach Alanya Hotel بسیار محترم، زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سندی بیچ آلانیا


در هتل سندی بیچ آلانیا امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب هر سلیقه و نیاز در هتل سندی بیچ آلانیا وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از استخر، فضای سبز، محوطه هتل و ... تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. در بالکن‌ها مبلمان مخصوص فضای باز قرار داده شده تا مهمانان برای هواخوری و استراحت از آن‌ها استفاده کنند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب و باکیفیت چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها بسیار دلنشین است و به دلیل استفاده از رنگ‌های هماهنگ در اسباب و طراحی اتاق‌ها، احساس آرامش به مهمانان القا می‌کند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های روشن پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل و تخلیه اتاق‌ها در هتل سندی بیچ آلانیا ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل سندی بیچ آلانیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، مینی بار، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل دو استخر روباز وجود دارد که مناسب استفاده برای بزرگسالان و کودکان بوده و در تمام سال باز است. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب، حوله و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند از گرفتن حمام آفتاب در کنار استخر و آبتنی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند. مرکز اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن شامل انواع ماساژها، اتاق بخار، سونا و ... ارائه می‌دهد. در سالن بدنسازی هتل ورزشکاران می‌توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب انجام دهند. در مرکز زیبایی هتل نیز انوع خدمات زیبایی، مراقبت از پوست و مو و ... برای مهمانان خانم و آقا در نظر گرفته شده‌اند. بازی بیلیارد نیز از جمله فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای است که بسیار طرفدار دارد. برای کودکان نیز زمین بازی در فضای باز و سرپوشیده طراحی شده تا بتوانند از لحظاتشان به خوبی و خوشی استفاده کنند.

رستوران هتل


در رستوران‌ هتل سندی بیچ آلانیا انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در وعده‌های اصلی برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و بسیار غنی و انرژی بخش است. دیگر وعده‌ها نیز به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته سرو می‌گردند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع میان وعده‌های رنگارنگ و نوشیدنی‌های تازه را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل سندی بیچ آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه اتوبوس محلی آنتالیا: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کالیچی: ۶٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است