search
menu

هتل The Mangrove by Blu Monkey Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Mangrove by Blu Monkey Phuket
امکانات عمومی هتل مانگرو بای بلو مانکی پوکت
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل مانگرو بای بلو مانکی پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Mangrove by Blu Monkey Phuket


هتل مانگرو بای بلو مانکی هتلی چهار ستاره در شهر زیبای پوکت است. این شهر به دلیل دارا بودن جاهای دیدنی و گردشگری و مناظر طبیعی مانند جزایر فی فی، پارک آبی اسپلش جانگل، پارک فانتاسی شو و ساحل بکر در میان توریست‌ها و گردشگران طرفداران زیادی دارد، مسافرانی که از نقاط مختلف جهان در طی سال با رزرو بلیط هواپیما عازم این شهر بی‌نظیر می‌شوند. در این میان، انتخاب محل اقامت بسیار اهمیت دارد و در شهر پوکت چندین هتل وجود دارد تا مسافران با خیال راحت محل اقامت موردنظرشان را انتخاب کنند، پیشنهاد ما هتل مانگرو بای بلو مانکی است که موقعیت قرارگیری عالی داشته و با ساحل اختصاصی در میان توریست‌ها به شهرت رسیده است. این هتل زیبا در میان باغ طبیعی و اختصاصی محاصره‌شده و رو به دریا و بندر چالونگ ساخته‌شده است. با ۵ دقیقه رانندگی از هتل The Mangrove by Blu Monkey Phuket می‌توانید به ساحل آعو یون بروید و در عرض ۱۰ دقیقه رانندگی نیز به شهر پوکت دسترسی خواهید داشت. فرودگاهی بین‌المللی پوکت نیز حدوداً یک ساعت فاصله دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مانگرو بای بلو مانکی پوکت


اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است، بدین طریق می‌توانید با اقوام و آشنایان خود ارتباط برقرار کنید. میهمانان می‌توانند سفرهای تماشایی را از بخش پذیرش درخواست کنند و اینکه با کرایه دوچرخه از لابی می‌توانند به کشف آن منطقه بپردازند. همه‌روزه می‌توانید از بخش خشک‌شویی بهره‌مند شوید، البته برای استفاده از این امکانات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. میز تور گردشگری نیز در لابی هتل The Mangrove by Blu Monkey Phuket آماده معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری برای مسافران است. محلی به عنوان پارکینگ اختصاصی در این هتل تعبیه‌شده است که نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل به زبان انگلیسی مسلط هستند و با توریست‌ها به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از میان امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده می‌توان به استخر روباز اشاره کرد که در طول سال دایر است و برای تمامی رده‌های سنی مناسب اعلام‌شده است، در کنار استخر نیز می‌توانید از چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید و ریلکس کنید. همچنین مرکز ماساژ که در سراسر جهان شهرت دارد. از امکانات تفریحی دیگر می‌توان به فضایی برای پیک‌نیک اشاره کرد، همچنین امکانات باربیکیو همراه با میز و صندلی در بیرون از هتل The Mangrove by Blu Monkey Phuket تعبیه‌شده‌اند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


از بالکن‌های اختصاصی موجود در هریک از واحدهای اقامتی می‌توانید چشم‌انداز دلربایی از دریای آندامان را تماشا کنید. تمامی اتاق‌ها در این مجموعه دکوراسیون جالبی دارند. در داخل هریک از اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، گاوصندوق و حمام اختصاصی مجهز بهره‌مند شوید. انواع اتاق‌های موجود در هتل The Mangrove by Blu Monkey Phuket عبارتند از استودیو دلوکس، استودیو ویلا با باغ، استودیو ویلا با چشم‌انداز اقیانوس، استودیو دلوکس دو خوابه و استودیو با چشم‌انداز باغ. در داخل آشپزخانه‌های هریک از واحدها وسایلی نظیر یخچال، کتری برقی، مایکرویو و میز غذاخوری تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدها نیز عبارتند از سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، گاوصندوق، میز کار، فضای نشیمن، بالکن اختصاصی با چشم‌انداز زیبا از باغ. در داخل واحدهای اقامتی اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران هتل مانگرو منوی انتخابی گسترده‌ای از غذاهای تایلندی و بین‌المللی را برای میهمانان ارائه می‌دهد.

فاصله هتل مانگرو بای بلو مانکی پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت پوکت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک دینو مینی گلف: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا فواره مالی: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است