search
menu

هتل The ASHLEE Plaza Patong Hotel and Spa Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The ASHLEE Plaza Patong Hotel & Spa Phuket
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل اشلی پلازا پاتونگ و اسپا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The ASHLEE Plaza Patong Hotel & Spa Phuket


هتل اشلی پلازا پاتونگ و اسپا پوکت در منطقه پاتونگ شهر پوکت در کشور تایلند واقع شده و فاصله کمی با ساحل دارد. هتل ۴ ستاره زیبای The ASHLEE Plaza Patong Hotel & Spa Phuket به جاذبه های زیادی نزدیک است و در اطراف آن برخی مراکز خرید پوکت وجود دارند. دسترسی به هتل از فرودگاه توسط ماشین ۷۱ دقیقه طول می کشد. اما با این حال قرار گرفتن آن در نزدیکی ساحل و برخی جاذبه ها و همچنین داشتن امکانات رفاهی مناسب جزو نکات مثبت اقامت در اشلی پلازا پاتونگ و اسپا به حساب می آیند. مرکز خرید جانگ سِیلون با پیاده روی تنها ۲۰ دقیقه از هتل فاصله دارد. در طول مسیر نیز رستوران و مغازه های متعددی وجود دارند که گردشگران می توانند از آن ها نیز بازدید کنند.

امکانات کلی هتل


هتل اشلی پلازا پاتونگ و اسپا پوکت سعی دارد اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم کند. تمام پروتکل های بهداشتی در هتل رعایت شده و به طور مداوم فضاهای داخلی ضدعفونی می شوند. در لابی و راهروهای هتل The ASHLEE Plaza Patong Hotel & Spa Phuketدستگاه های ضدعفونی کننده دست تعبیه شده اند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای به طور رایگان امکان پذیر است و برای مهمانانی که با خودروی شخصی شان به سفر آمده اند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند جهت رزرو اتاق مورد نظرشان، دریافت خدماتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی، دسترسی به ساحل، گشت شهری، تهیه بلیط، خدمات مراقبت از کودک، خشکشویی، لباس شویی، اتو، خدمات کانسرج و هر خدمات دیگری به پذیرش هتل مراجعه کنند.
کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و مجرب بوده و با مهمانان بسیار صبورانه رفتار می کنند. همچنین، با تسلط به زبان های انگلیسی، روسی و تایلندی می توانند به راحتی با تمام مهمانان خارجی ارتباط برقرار کنند. در قسمت لابی هتل امکاناتی نظیر آسانسور، فضای مخصوص استعمال سیگار، اتاق چمدان، ایستگاه کامپیوتر، روزنامه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته و اتاق های میتینگ در نظر گرفته شده اند. در فضای بیرونی هتل نیز باغ و تراس روف تاپ وجود دارند. علاوه بر این، لازم است مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما پوکت و اقامت در هتل اشلی پلازا پاتونگ و اسپا را دارند، بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی انجام نمی شود.

امکانات تفریحی هتل


در هتل The ASHLEE Plaza برای تفریح و سرگرمی مهمانان برخی امکانات تفریحی فراهم شده اند تا مهمانان بتوانند ساعاتی را که در هتل سپری می کنند، خوش بگذرانند و از اقامتشان بیشتر لذت ببرند. در این هتل 3 استخر روباز وجود دارد و در روزهای گرم آفتابی گزینه بسیار مناسبی برای آب تنی و حمام آفتاب هستند. برای کودکان نیز استخر کودک در نظر گرفته شده تا بتوانند کنار خانواده هایشان به شنا و آب بازی بپردازند. پس از گشت و گذار در شهر و انجام تفریحات متنوع و هیجان انگیز، یک روز استراحت جانانه در هتل با برخورداری از خدمات اسپا و ماساژ بسیار دلچسب می شود. مهمانان می توانند از خدمات ماساژ، اسپا، مراقبتی، اسکراب بدن و آروماتراپی استفاده کرده و کل خستگی روز را از تنشان برطرف کنند. یک خبر خوب هم برای کسانی که به تناسب اندام و سلامت جسمانی شان حتی در سفر اهمیت می دهند این است که در این هتل یک مرکز فیتنس وجود دارد و مهمانان می توانند ورزش و تمریناتشان را در آن انجام دهند.

رستوران هتل


در هتل The ASHLEE Plaza یک رستوران وجود دارد که در آن همه روزه از ساعت ۶ الی ۱۰:۳۰ صبح صبحانه به صورت سلف سرویس به مهمانان سرو می گردد و هزینه صبحانه به ازای هر نفر ۳۰۰ بات تایلندی است. یک بار نوشیدنی جات در داخل هتل و یک بار نیز در کنار استخر وجود دارد و مهمانان می توانند با تهیه نوشیدنی خنک از بار روز گرمشان را خنک و دلچسب تر کنند.

اتاق های هتل


در هتل اشلی پلازا پاتونگ و اسپا ۲۴۹ واحد اقامتی وجود دارد که هر کدام به بهترین شکل طراحی شده اند و تمام امکانات رفاهی لازم برای یک اقامت راحت را دارند. در اکثر اتاق های هتل بالکن وجود دارد و مهمانان قادر هستند باتوجه به اولویت ها و نیازهایشان اتاق مد نظرشان را رزرو کنند. در این هتل اتاق ها عایق صدا هستند و دکوراسیون زیبایی دارند. مهمانان می توانند انواع اتاق های دلوکس و سوپریور با بالکن و اتاق های اختصاصی با بالکن و منظره شهری را رزرو کنند. اقامت کودکان نیز در اتاق ها رایگان است و برای نوزادان نیز تخت رایگان ارائه می گردد.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های هتل The ASHLEE Plaza دارای مبلمان و تخت های راحتی هستند و از نظر نظافت در وضعیت خوبی قرار دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه به تمام اتاق ها ارائه می گردد. در تمام اتاق های امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینج، کانال های ماهواره ای، میز تحریر، یخچال، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، چای/ قهوه ساز، کمدو شب چراغ وجود دارند. مهمانان می توانند با خیال راحت اقامتی امن و دلنشین در این هتل داشته باشند.

فاصله هتل اشلی پلازا پاتونگ و اسپا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار شب مالین پلازا: ۲۳۰ متر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ماکرو فود سرویس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز ماجراجویی های ورزشی گرین مانتِن: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل تری ترانگ: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل مِرلین: ۴.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است