search
menu

هتل Sleep With Me Hotel design hotel @ Patong Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SLEEP WITH ME HOTEL design hotel @ patong
امکانات عمومی هتل اسلیپ ویت می پوکت
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسلیپ ویت می پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل SLEEP WITH ME HOTEL design hotel @ patong


هتل مدرن اسلیپ وی می در شهر پوکت تایلند واقع شده است. این هتل ۴ ستاره بی نظیر در ۷ طبقه در سال ۲۰۱۳ تاسیس گشته است و با ساحل پانوگ کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد و در میان هتل های دیگر به امکانات مدرن، خدمات شخصی و استانداردهای بین المللی معروف است. برای دسترسی به مرکز شهر پوکت حدودا ۲۰ دقیقه و برای دسترسی به فرودگاه بین المللی پوکت نیز حدودا ۵۰ دقیقه راه دارید، اما جای نگرانی نیست، زیرا شاتل فرودگاهی در هتل Sleep With Me Phuket دایر بوده و در هر ساعتی از شبانه روز در اختیار مسافران قرار داده می شود، پس تنها با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل برایتان اقامتی خوش آرزومندیم.

امکانات عمومی هتل اسلیپ ویت می پوکت


در این هتل با پذیرش ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمت به مسافران سراسر دنیا هستند و برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. در لابی هتل SLEEP WITH ME HOTEL design hotel @ patong به بخش میز تور و تبدیل ارز دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است اگر در هنگام سفرتان به شهر پوکت جلسه کاری داشته باشید، با خیال راحت می توانید در مرکز بیزینس این هتل جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید.
از جمله امکانات مهم ارائه شده در این هتل می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، پارکینگ رایگان، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره کرد. توجه داشته باشید بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. اگر به دنبال خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو باشید به راحتی با پرداخت هزینه مربوطه می توانید در هتل Sleep With Me Phuket از این خدمات بهره مند شوید. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. در لابی هتل چندین مغازه برای خرید سوغاتی دایر کرده اند تا در صورت نیاز می توانید خریدهایتان را از همین مغازه ها انجام دهید. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می توانید از آسانسور تعبیه شده استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل


به دلیل دارا بودن استخر روباز مورد توجه خیلی از گردشگران این منطقه واقع شده است، این استخر در طول سال باز بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود، در کنار استخر نیز چترها و صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است. در فضای بیرونی هتل باغ بسیار زیبایی چشم نوازی می کند و خدمات باربیکیو نیز در فضای باز هتل Sleep With Me Phuket با هزینه جداگانه دایر است. سایر خدمات رفاهی و تفریحی ارائه شده در این هتل باشگاه بدنسازی، اتاق بخار، جکوزی، سونا و انواع ماساژ است که برای بهره مندی از خدمات ماساژ مستلزم پرداخت هزینه هستید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل اسلیپ ویت می ۲۵۸ اتاق وجود دارد، همه اتاق ها دقیقا مطابق با نیازهای روزمره مسافران طراحی و چیده شده اند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئين یا دوبل سوپرییر، اتاق دوبل دولوکس با حمام اسپا، سوئيت، اتاق سوپرییر و اتاق دولوکس با حمام اسپا. اتاق های موجود در این هتل روشن و دلباز هستند و از بالکن اختصاصی اتاق ها چشم اندازی رویایی را تماشا خواهید کرد. توجه داشته باشید که اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند، در داخل اتاق های هتل Sleep With Me Phuket امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، گاوصندوق، یخچال، کتری برقی، کاناپه، میزکار و فضای نشیمن وجود دارند. حمام های اختصاصی داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل به نام های Sabai With Me و Sway With Me Garden نیز غذاهای بین المللی و محلی خوشمزه در طی روز به صورت منویی و سلف سرویس سرو می کند و همه غذاهای سرو شده در این رستوران به صورت تازه و ارگانیک هستند.

فاصله هتل اسلیپ ویت می پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتونگ: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کارون: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر سیام نیرامیت: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد وات چالونگ: ۱۹.۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه بودای بزرگ: ۲۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است