search
menu

هتل Pullman Phuket Karon Beach Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pullman Phuket Karon Beach Resort
امکانات عمومی هتل پولمن پوکت کارن بیچ ریزورت
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پولمن پوکت کارن بیچ ریزورت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pullman Phuket Karon Beach Resort


هتل پنج ستاره پولمن پوکت کارن بیچ ریزورت از هتل‌های بسیار لوکس و بی‌نظیر در نزدیکی ساحل کارن است. این هتل به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان گردشگران و توریست‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. همچنین در هتل پولمن پوکت می‌توانید از شاتل فرودگاهی نیز بهره‌مند شوید و مسیر ۵۰ دقیقه‌ای از فرودگاه پوکت تا هتل را به‌راحتی طی کنید. البته بهتر است در جریان باشید که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. با انتخاب هتل Pullman Phuket Karon Beach Resort در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید سفری خوش و به‌یادماندنی برای خودتان و دوستانتان رقم بزنید. چشم‌انداز زیبا از باغ و ساحل طلایی کارن از هر مسافری دلربایی می‌کند. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی شهر پوکت مانند معبد وات چالونگ، مجسمه بودای بزرگ، پارک آبی اسلش جانگل و چندین جای دیگر بازدید کنید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به پنج استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدن‌سازی، پارکینگ رایگان، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پولمن پوکت کارن بیچ ریزورت


در میان امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از بدو ورود تا ترک هتل در تلاش هستند تا مسافران اقامتی بی‌نظیر را تجربه کنند. در لابی این هتل امکاناتی نظیر خدمات باربری، میز تور گردشگری، اتاق چمدان دایر شده‌اند. در بخش شستشو نیز می‌توانید از خدمات مربوط به خشک‌شویی و لباسشویی و اتو با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در قسمت بیزینس هتل نیز فکس و فتوکپی دایر شده است، همچنین می‌توانید جلسات کاری‌تان را در این بخش برگزار کنید. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. برای بهره‌مندی از پارکینگ هتل Pullman Phuket Karon Beach Resort می‌توانید رایگان اقدام کنید و این کار نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل مجرب بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، روسی، تایلندی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


باشگاه بدن‌سازی در این هتل نیز مجهز بوده و به صورت شبانه‌روزی همراه با مربی اختصاصی دایر است. همچنین ۳ زمین تنیس همراه با تفریحات سرگرم‌کننده دیگر در این هتل فراهم‌شده‌اند. قابل‌توجه کسانی که این هتل زیبا را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند؛ در ۵ استخر روباز لحظات خوشی در انتظارتان است. استخرهایی که با درختان نخل و سرسبزی پوشانده شده‌اند. همچنین بر روی استخر نیز سرسره آبی تعبیه‌شده است. استخرها رایگان بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. فقط استخر سوم مخصوص بزرگ‌سالان است و کودکان نیز می‌توانند به استخر مخصوص خودشان بروند. در مرکز اسپای هتل Pullman Phuket Karon Beach Resort ۱۵ ویلای اختصاصی چوبی و سالن زیبایی دایر شده است. سایر سرگرمی‌های این هتل عبارت‌اند از کرایه دوچرخه، کلاس‌های آشپزی، کلاس‌های یوگا، ورزش‌های زنده، بیلیارد و سرگرمی‌های شبانه. به یاد داشته باشید که برای کودکان خردسال نیز زمین‌بازی دایر شده است.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از اتاق توئين دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز باغ، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ سوپرییر با چشم‌انداز باغ، اتاق خانواده سوپرییر، اتاق کینگ سوپرییر با چشم‌انداز دریا، سوئيت جونیور، سوئيت سوپرییر، سوئيت کینگ و سوئیت اکسکیوتیو. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل شامل بالکن اختصاصی بوده و چشم‌انداز زیبای دریای آندامان و باغ‌های گرمسیری را می‌توانید تماشا کنید. اتاق‌ها محل مخصوصی برای کار دارند، همچنین کاناپه‌های راحت، مینی بار و گاوصندوق جزو امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Pullman Phuket Karon Beach Resort هستند. تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز به جکوزی نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند. سایر امکانات در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از میز کار، اتو، چای‌ساز و قهوه ساز، کتری برقی و سیستم تهویه مطبوع هوا.

رستوران هتل


رستوران‌های این هتل نیز بی‌نظیر بوده و از طعم غذاهای خوشمزه سیر نخواهید شد. در رستوران Sails انواع غذاهای چینی، هندی، پیتزا، دریایی، سوشی، محلی، آسیایی، بین‌المللی و اروپای را در وعده صبحانه سرو می‌کنند. رستوران Thai Thai نیز در وعده‌های ناهار و شام دایر بوده و انواع غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، تایلندی، بین‌المللی ارائه می‌دهند. رستوران Ocean Beach Club فقط مخصوص پیتزا و غذاهای بین‌المللی بوده و در زمان ناهار و شام در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. در Andaman Lounge نیز می‌توانید انواع خوراکی‌های بین‌المللی را سفارش دهید. کافی‌شاپ Café Karon در زمان صبحانه و میان وعده‌ دایر بوده و نوشیدنی و خوراکی‌های بین‌المللی سرو می‌کنند.

فاصله هتل پولمن پوکت کارن بیچ ریزورت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کارن: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه سی شل پوکت: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج خائوخاد: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا معبد وات چالونگ: ۱۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است