search
menu

هتل Phuket Merlin Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Phuket Merlin Hotel
امکانات کلی هتل مرلین پوکت
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرلین پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Phuket Merlin Hotel


هتل ۴ ستاره مرلین پوکت در منطقه موانگ واقع شده است. این هتل ۳۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی پوکت و تا ساحل پاتونگ ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین این هتل خدمات شاتل به ساحل پاتونگ ارائه می‌دهد. موزه تایلند هوآ، اسکله چالونگ، معبد وات چالونگ، آکواریوم پوکت و مجسمه بودای بزرگ از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کنند. موزه تایلند هوآ که در خانه‌ای متعلق به دهه ۱۹۳۰ قرار دارد، نمایشگاه‌هایی درباره فرهنگ و تاریخ پوکت دارد. در شهر قدیمی، جاده تالانگ با مغازه‌های رنگارنگ قرن نوزدهمی و ساختمان‌های چینی-پرتغالی پوشیده شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کشور تایلند و شهر پوکت را داشته باشید، هتل Phuket Merlin Hotel با ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل مرلین پوکت


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. وای فای رایگان در سراسر هتل Phuket Merlin Hotel در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل مرلین پوکت تعبیه شده است. یک استخر روباز در این هتل وجود دارد. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های کنار استخر دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید. اتاق بخار، سونا و اسپا از جمله دیگر خدماتی هستند برای راحتی میهمانان ارائه می شوند. میهمانان می‌توانند از ماساژ سنتی تایلندی لذت ببرند یا در سونا استراحت کنند. سایر امکانات عبارتند از میز تور و اتاق های جلسه. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند قرار می‌گیرد. علاوه بر این‌ها خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل مرلین پوکت عبارتند از:
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین لوکس
اتاق‌های هتل Phuket Merlin Hotel دارای امکانات استاندارد از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و تلفن هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها امکان‌پذیر است. سرویس اتاق نیز برای راحتی و آسایش میهمانان ارائه می‌شود. سوئیت‌ها اتاق نشیمن با مبل، و همچنین امکانات تهیه چای و قهوه دارند. برخی از اتاق‌ها منظره کوه دارند.

رستوران هتل


رستوران‌های هتل مرلین پوکت غذاهای تایلندی، چینی و بین‌المللی سرو می‌کنند. همچنین می‌توانید یک فنجان قهوه یا یک نوشیدنی با طراوت در لابی لانژ یا کاپیتان بار میل کنید. غذاهای رژیمی و بدون گلوتن نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل مرلین پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پرواز هانومان: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار کاتو: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد وات چالونگ: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم پوکت: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است