search
menu

هتل Bay Hill Resort Patong Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Patong Bay Hill Resort Phuket
اتاق‌های هتل بی هیل ریزورت پاتونگ
رستوران هتل بی هیل ریزورت پاتونگ
امکانات تفریحی هتل بی هیل ریزورت پاتونگ
نکات کلی درباره هتل بی هیل ریزورت پاتونگ
فاصله هتل بی هیل ریزورت پاتونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Patong Bay Hill Resort Phuket


هتل بی هیل ریزورت پاتونگ از هتل‌های ۵ ستاره شهر پوکت است که با انبوهی از امکانات و خدمات درجه یک و همچنین تجربه‌ای چندین ساله در حوزه هتلداری و میزبانی از مهمانان، امروزه نام و آوازه‌ بسیار بلندی به دست آورده است. این هتل که جزو زیباترین اقامتگاه‌های شهر پوکت به شمار می‌رود، بر روی تمامی رویاهای شما برای اقامت در یک مکان مجلل و به یاد ماندنی رنگ واقعیت می‌پاشد. کافیست اندکی با اطلاعات Patong Bay Hill Resort آشنا شوید تا برای انتخاب این اقامتگاه هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت، یک لحظه هم درنگ نکنید.

اتاق‌های هتل بی هیل ریزورت پاتونگ


از سیستم تهویه مطبوع گرفته تا تلویزیون صفحه تخت، بالکن، پاسیو و حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار؛ در اتاق‌های هتل بی هیل ریزورت پاتونگ همه امکانات و شرایط برای اقامتی دنج و آسوده فراهم است. بنابراین شما در هر لحظه از اقامت خودتان می‌توانید نیازهایتان را به راحتی برطرف نمایید. برخورداری اتاق‌های این هتل از آشپزخانه‌ای مجهز به مایکروویو و یخچال باعث می‌شود که مهمانان در مواقع لزوم دست به آشپزی بزنند و از طعم لذیذ دست پخت خودشان در طول سفر نهایت لذت را ببرند. ضمنا، امکان دسترسی به سرویس اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌های هتل بی هیل ریزورت پاتونگ فراهم است.

رستوران هتل بی هیل ریزورت پاتونگ


مثل اتاق‌های هتل بی هیل ریزورت پاتونگ، رستوران این اقامتگاه نیز بی نظیر است. سرآشپز این رستوران بیش از اینکه غذا بپزد، اثر هنری خلق می‌کند. زیرا طعم غذاهایی که این سرآشپز طبخ می‌کند واقعا منحصر به فرد بوده و شاهکار هستند. در این رستوران انواع غذاهای آمریکایی، مدیترانه‌ای، دریایی، تایلندی، اروپایی و آسیایی به شما پیشنهاد می‌شود و این امر، کارتان را برای انتخاب بهترین گزینه بسیار سخت می‌کند.

امکانات تفریحی هتل بی هیل ریزورت پاتونگ


بسیار بعید است که در سفر به پوکن، تفریحات و جاذبه‌های این شهر نتوانند نظر شما را به خود جلب کنند، اما اگر احیانا چنین اتفاقی افتاد، اصلا نگران ادامه سفر خود نباشید. کافیست به هتل برگردید، حوله و لوازم بهداشتی خود را بردارید و سراغ استخر روباز این اقامتگاه بروید. جایی که شما می‌توانید در آب و هوایی بسیار مطبوع به شنا و آبتنی بپردازید و از تک تک ثانیه‌های اقامت خودتان لذت ببرید. جالب اینجاست که حین شنا و یا بعد از آن، کافیست برای دریافت سرویس ماساژ اندکی اراده کنید تا متخصصان این امر شما را با بهترین ماساژ عمرتان آشنا کنند.

نکات کلی درباره هتل بی هیل ریزورت پاتونگ


بدون تردید تا همین جا متوجه شده‌اید که هتل بی هیل ریزورت پاتونگ یک اقامتگاه لاکچری و کم نظیر است، اما اگر می‌خواهید بیشتر به این موضوع پی ببرید. بهتر است باز هم اطلاعاتی درباره این اقامتگاه به دست بیاورید. هتل بی هیل ریزورت پاتونگ دارای یک پارکینگ رایگان است. در این هتل یک تراس و یک باغ تماشایی تعبیه شده تا آرامش را برای شما به ارمغان بیاورند. بخش پذیرش این اقامتگاه ضمن فعالیت ۲۴ ساعته خود، سرویس تبادل ارز، رزرو تور، رزرو بلیط و نگهداری از چمدان‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر سرویس‌های هتل Patong Bay Hill Resort Phuket می‌توان به امکان کرایه دوچرخه، سرو صبحانه به اتاق، شستشوی لباس، کرایه خودرو و نگهداری از نوزادان اشاره کرد. البته خدمات هتل بی هیل ریزورت پاتونگ به قدری متنوع هستند که نمی‌توان همه آنها را برشمرد.

فاصله هتل بی هیل ریزورت پاتونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله پوکت: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا بازار آزاد بانزان: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل استارباکس: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا مجتمع پردیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا پیست کارتینگ: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا معبد چالونگ: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی گلف دینو: ۵٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است