search
menu

هتل Oceanfront Beach Resort Hotel Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oceanfront Beach Resort Hotel Phuket – SHA Plus
امکانات کلی هتل اوشین فرانت بیچ ریزورت پوکت
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوشین فرانت بیچ ریزورت پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Oceanfront Beach Resort Hotel Phuket – SHA Plus


هتل اوشین فرانت بیچ ریزورت پوکت یکی از هتل‌های ۵ ستاره لوکس و مجلل در ساحل پاتونگ است. استادیوم بوکس پاتونگ در ۲.۴ کیلومتری و اسکله پاتونگ در ۳.۳ کیلومتری این هتل قرار دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از فانتا سی پوکت، مینی گلف دینو پارک، معبد وات چالونگ و مجسمه بودای بزرگ نیز دیدن کنید. خریداران می‌توانند از جاده Bangla دیدن کنند و از زیبایی‌های طبیعی ساحل پاتونگ و ساحل کامالا لذت ببرند. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی پوکت است که ۲۱ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر دیدنی پوکت تایلند با اقامت در هتل Oceanfront Beach Resort Hotel Phuket – SHA Plus اقامت بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل اوشین فرانت بیچ ریزورت پوکت


این هتل رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام ارائه می‌دهد. همچنین هتل اوشین فرانت بیچ ریزورت پوکت دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. بلیط ورودی جاهای دیدنی را می‌توانید از میز تور هتل تهیه کرده و زمان ارزشمند خود را در صف‌های طولانی تلف نکنید. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا در فضاهای عمومی سیگار نکشند و مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. علاوه بر خدمات گفته شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و اتاق جلسات نیز در دسترس است. علاقمندان به شنا می‌توانند در استخر روباز شنا کرده و در صندلی‌های آفتاب کنار آن استراحت کنند.
در این هتل میهمانان می‌توانند از وان آب گرم استفاده کنند. همچنین می‌توانید در این استراحتگاه بیلیارد و اسکواش بازی کنید. در ساحل روبه روی هتل پس از جزر و مد، می‌توانید ماهی‌های کوچک، میگو و خرچنگ نیز بگیرید. کارکنان با تجربه هتل Oceanfront Beach Resort Hotel Phuket – SHA Plus به زبان‌های انگلیسی و تایلندی صحبت می‌کنند و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ ظهر الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. تخت کودک نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. اقامت کودکان زیر ۱۲ سال در این هتل رایگان است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل اوشین فرانت بیچ ریزورت پوکت دارای اتاق بزرگ اقیانوس، اتاق پریمیر راحت، اتاق اقیانوس راحت، اتاق راحت با دسترسی به استخر و سوئیت بزرگ اقیانوس است. اقامتگاه اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، میز، کتری برقی، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل Oceanfront Beach Resort Hotel Phuket – SHA Plus دارای ملحفه و حوله هستند و لوازم بهداشتی نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


میهمانان هتل اوشین فرانت بیچ ریزورت پوکت می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای و آمریکایی لذت ببرند. همچنین می‌توانید برای ناهار یا شام در کافه و بار Tortugas که به صورت فصلی باز است، در کنار استخر غذا بخورید. وعده‌های غذایی بسته بندی شده به صورت جداگانه موجود است و از طریق سرویس اتاق در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل اوشین فرانت بیچ ریزورت پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع بهشت پاتونگ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا استادیوم بوکس پاتونگ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا جاده بنگلا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پوکت فانتا سی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بنگ تائو: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است