search
menu

هتل Novotel Resort Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Phuket Resort
امکانات و خدمات عمومی هتل نووتل پوکت ریزورت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
فاصله هتل نووتل پوکت ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Novotel Phuket Resort


هتل نووتل پوکت ریزورت هتلی ۴ ستاره، شیک و زیباست که در کنار دریا واقع شده است و با بیش از ۸ باغ گرمسیری مناظر زیبایی از ساحل پاتونگ و دریای آندامان را ارائه می دهد. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید پوکت توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده است. Accor، یکی از بزرگترین اپراتورهای هتلداری بین المللی در جهان، مجوز ALLSAFE را به Novotel Phuket Resort اعطا کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای پوکت تایلند را داشته باشید، هتل نووتل پوکت هتلی آرام و دلنشین برای استراحت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل نووتل پوکت ریزورت


هتل نووتل پوکت ریزورت دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، رستوران و بار است. خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان، آسانسور، امکانات برای افراد کم توان و ناتوان و میز تور نیز توسط این هتل ارائه می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل با منظره دریا در پاتونگ با ۲۱۷ اتاق مختلف اعم از اتاق های خانوادگی، اتاق دبل لوکس، اتاق دبل لوکس با منظره دریا و اتاق دو نفره سوپریور، راحتی واقعی را برای هر نوع بازدید کننده فراهم می کند. اتاق های خانوادگی علاوه بر اتاق نشیمن جداگانه، دارای یک تخت کینگ سایز نیز است. اتاق های زیبای هتل مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است و با سبک سنتی تایلندی تزئین شده اند.
همه اتاق ها یک بالکن اختصاصی بزرگ برای قهوه صبحگاهی، چای بعد از ظهر یا یک نوشیدنی آرامش بخش عصرانه دارد. اگر نیاز به تخت اضافی داشته باشید، می توانید با پرداخت هزینه از آن بهره مند شوید.

امکانات رستوران هتل


صبحانه و تمام غذاهای ویژه مکزیکی، ایتالیایی و فرانسوی را می توانید در Coffee House پیدا کنید، در حالی که غذاهای سنتی و عالی تایلندی در Ruen Thong سرو می شود. رستوران اولد فیشرمن نیز غذاهای تایلندی سرو می کند. کوکتل و موسیقی زنده در The Hourglass و Le Mirage Pool Bar موجود است.

امکانات رفاهی هتل


این استراحتگاه درجه یک، تفریحی بی نظیر را درست در قلب جذاب ترین جاذبه های جزیره فراهم می کند. مرکز تناسب اندام، اسپا، سونا، جکوزی، کلاس یوگا و استخر روباز به همراه صندلی های آفتاب از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. اسپای داخلی هتل با درمان ها و بسته بندی های مختلف، مکانی مناسب برای از بین بردن خستگی و آرامش عضلات پس از یک روز طولانی است. روش های زیادی برای گذراندن اوقات فراغت در این هتل وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی، میز تنیس، گلف، باشگاه کودکان و زمین بازی کودکان اشاره کرد. توجه داشته باشید که در هتل Novotel Phuket Resort امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، بار و اتاق های خانوادگی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی، تایلندی، فیلیپینی و چینی تسلط دارند و انگلیسی صحبت کردن آن ها از جمله مزیت های اقامت در این هتل است.

فاصله هتل نووتل پوکت ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا استادیوم بوکس پاتونگ: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار تازه بانزان: ۳ کیلومتر
فاصله تا جاده بنگلا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع بهشت پاتونگ: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی پوکت: ۳۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است