search
menu

هتل Little Nyonya Hotel Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Little Nyonya Hotel Phuket
امکانات و خدمات عمومی هتل لیتل نیونیا پوکت
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیتل نیونیا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Little Nyonya Hotel Phuket


هتل لیتل نیونیا پوکت در سال ۲۰۱۵ در جزیره پوکت ساخته شده است. این هتل زیبا حدود ۲ کیلومتر تا مرکز شهر پوکت فاصله دارد. Little Nyonya Hotel Phuket از هتل‌های ۴ ستاره پوکت به شمار می‌رود. امتیازات رفاهی متعددی در هتل لیتل نیونیا پوکت برای مهمانان فراهم شده است. با انتخاب این هتل جذاب به راحتی می‌توانید از مهم‌ترین جاهای دیدنی پوکت بازدید کنید. یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت بازدید از سواحل این جزیره است. ساحل پاتونگ و ساحل کارون از معروف‌ترین سواحل پوکت هستند که با اقامت در هتل لیتل نیونیا می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل لیتل نیونیا پوکت گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با انتخاب این هتل اوقات خوشی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیتل نیونیا پوکت


در هتل ۴ ستاره لیتل نیونیا پوکت طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات تور و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل Little Nyonya Hotel Phuket چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۳ و چک‌اوت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان تایلندی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل لیتل نیونیا را به گزینه خوبی بری سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. در این هتل خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی، اتو و لاندری بهره‌مند شوید. توصیه می‌کنیم برای رعایت رفاه حال مهمانان دیگر از استعمال دخانیات در قسمت‌های مشترک اجتناب کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل لیتل نیونیا پوکت دارای ۴۳ واحد اقامتی زیبا و شیک است. با اقامت در واحدهای اقامتی هتل Little Nyonya Hotel Phuket مانند خانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد. چشم‌انداز زیبایی از شهر از برخی از اتاق‌ها دیده می‌شود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت جونیور با وان، اتاق دلوکس دوبل یا تویین، اتاق سوپریور دوبل یا تویین و سوئیت جونیور با تراس است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. یخچال، کتری برقی، تلفن، میز و رخت‌آویز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را مدنظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. استخر هتل Little Nyonya Hotel Phuket در تمام فصول سال باز بوده و استفاده از آن برای تمام مهمانان رایگان است. محوطه هتل فضای زیبایی برای گردش و گفتگو با هم‌سفران دارد. در صورت درخواست امکانات باربکیو در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


با انتخاب هتل Little Nyonya Hotel Phuket برای اقامت، روزتان با صرف صبحانه کانتیننتال یا آمریکایی آغاز خواهد شد. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای آمریکایی و آسیایی در رستوران هتل سرو می‌شود. انواع میوه، نوشیدنی و غذای کودک نیز موجود است. برای صرف دسر سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. ناگفته نماند این هتل خدمات روم‌سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل لیتل نیونیا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتونگ: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل کارون: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل آزاد: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاتا: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین فلاینگ هانومان پوکت: ۱۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است