search
menu

هتل Courtyard by Marriott Phuket Town

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Courtyard by Marriott Phuket Town
امکانات و خدمات عمومی هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Courtyard by Marriott Phuket Town


هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون در مرکز شهر پوکت قرار دارد. هتل Courtyard by Marriott Phuket Town با نزدیکی به مراکز خرید یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پوکت به شمار می‌رود. این هتل لوکس در سال ۲۰۲۱ افتتاح شده و امکانات رفاهی باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند. یکی از امتیازات اقامت در هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون دسترسی راحت آن به جاهای دیدنی مانند جزایر فی فی پوکت است. موزه تریک‌آی در ۲۵۰ متری هتل کورت یارد قرار گرفته است. طی اقامتتان در این هتل بازدید از سواحل زیبای پوکت را فراموش نکنید. همان‌طور که می‌دانید، سواحل پوکت یکی از اصل‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت و سفر به این جزیره زیبا است. هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با انتخاب این هتل سفر خوشی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون


در هتل ۴ ستاره کورت یارد بای ماریوت طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان فراهم شده است. امکانات اساسی این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش خدماتی نظیر صرافی، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های تایلندی، انگلیسی و مالایی هستند و با مسئولیت‌پذیری تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. وجود خدماتی نظیر پرستاری از کودک، هتل Courtyard by Marriott Phuket Town را به گزینه مناسبی برای خانواده‌ها تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه‌داری در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی پوکت در ۲۷ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Courtyard by Marriott Phuket Town دارای ۲۴۸ واحد اقامتی زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت کینگ اگزکیوتیو، اتاق تویین دلوکس، اتاق کینگ دلوکس، سوئیت جونیور کینگ، اتاق خانواده، اتاق پریمیوم و سوئیت پرزیدنتال است. منظره زیبایی از شهر از اتاق‌های هتل کورت یارد دیده می‌شود. تمامی اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به یخچال، کتری برقی، تلفن، میز، کمد لباس و رخت‌آویز اشاره کرد. هر واحد دارای ۱ حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


با انتخاب هتل Courtyard by Marriott Phuket Town می‌توانید در اوقات فراغتتان در استخر روباز هتل شنا کنید. برای رفاه حال مهمانان عزیز در کنار استخر، آفتاب‌گیر و صندلی‌های مخصوص گنجانده شده است. امکان سرو نوشیدنی نیز موجود است. با وجود باشگاه ورزشی مجهز در داخل هتل امکان ورزش در حین سفر نیز برایتان مهیا خواهد بود. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


صبحانه‌های کانتیننتال، وگان، گیاهی، آمریکایی و آسیایی از گزینه‌های موجود برای شروع یک روز پرانرژی هستند. برای صرف ناهار و شام به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شوند. انواع نوشیدنی نیز موجود است. با توجه به موقعیت مکانی هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون، رستوران‌های متنوعی در دسترستان خواهد بود که انتخابشان خالی از لطف نیست. در هتل Courtyard by Marriott Phuket Town خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت: ۱۰۰ متر
فاصله تا موزه تریک آی: ۲۵۰ متر
فاصله تا آکواریوم پوکت: ۹ کیلومتر
فاصله تا مجسمه بودای بزرگ: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است