search
menu

هتل Baumanburi Hotel Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baumanburi HotelPhuket
امکانات و خدمات عمومی هتل بومان بوری پوکت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل بومان بوری پوکت

درباره هتل Baumanburi HotelPhuket


هتل بومان بوری پوکت هتلی ۴ ستاره، مجهز و شیک است که به دلیل نزدیک بودن به ساحل زیبای پاتونگ و مراکز خرید پوکت و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. طراحی بسیار خاص و اتاق های شیک و مدرن Baumanburi Hotel Phuket اقامت دلنشینی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به شهر زیبای پوکت تایلند را داشته باشید، هتل بومان بوری پوکت گزینه مناسبی برای یک اقامت آرام به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بومان بوری پوکت


هتل بومان بوری پوکت دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، رستوران و خدمات نظافت اتاق است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۲۲۵ اتاق شیک و مدرن است. اتاق های زیبای این هتل مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. پنجره پرده ای هر اتاق خواب را از سرویس بهداشتی آن جدا می کند. برخی از اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند. هتل بومان بوری دارای انواع اتاق های خانوادگی، لوکس دابل، لوکس دابل پلاس، اتاق تویین به همراه استخر و سوئیت است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده یکی از آن ها را رزرو کنید.

امکانات رستوران هتل


رستوران Siam Flavours هتل Baumanburi انواع غذاهای محلی، چینی و بین المللی را ارائه می دهد. بار کنار استخر نیز طیف گسترده ای از نوشیدنی ها را سرو می کند. بوفه کودک و غذای مخصوص کودکان نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

امکانات رفاهی هتل


مرکز تناسب اندام هتل بومان بوری پوکت اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. ۲ استخر رو باز به همراه صندلی های آفتاب، سونا و اتاق بخار از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی در هتل بومان بوری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی، اجرا و موزیک زنده اشاره کرد. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل بومان بوری پوکت امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، بار و شاتل فرودگاهی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، تایلندی و فیلیپینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل بومان بوری پوکت


فاصله هتل بومان بوری پوکت تا مرکز خرید جانگ سیلون: ۸۵۰ متر
فاصله هتل بومان بوری پوکت تا بازار تازه بانزان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل بومان بوری پوکت تا استادیوم بوکس پاتونگ: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل بومان بوری پوکت تا ساحل پاتونگ: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل بومان بوری پوکت تا فرودگاه بین المللی پوکت: ۳۶.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است