search
menu

هتل Anona Beachfront Phuket Resort

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anona Beachfront Phuket Resort
امکانات و خدمات عمومی هتل آنونا بیج فرانت پوکت ریزورت
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنونا بیچ فرانت پوکت ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Anona Beachfront Phuket Resort


هتل آنونا بیچ ‌فرانت پوکت ریزورت از هتل‌های نوساز جزیره پوکت به شمار می‌رود. این هتل ساحلی در سال ۲۰۲۱ در شهر پوکت شروع به کار کرده است. Anona Beachfront Phuket Resort از هتل‌های ۴ ستاره و بالارده پوکت محسوب می‌شود. با اقامت در این هتل ساحلی از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. نزدیکی به جاذبه‌های پوکت مانند معبد وات چالونگ یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اقامت در آنونا بیچ فرانت پوکت ریزورت است. چنانچه به قصد بازدید از سواحل پوکت اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت می‌کنید، هتل ساحلی آنونا بهترین گزینه برای شماست. با انتخاب این هتل تنها ۴۰ متر تا ساحل پاتونگ فاصله خواهید داشت. ساحل آزاد هم حدود ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل آنونا گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با اقامت در آنونا بیچ فرانت پوکت ریزورت لحظات خاطره‌انگیزی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل آنونا بیج فرانت پوکت ریزورت


در هتل ۴ ستاره Anona Beachfront Phuket Resort طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل آنونا بیچ فرانت پوکت ریزورت ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، کانسیرج، اتاق چمدان، کمد و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل ساحلی آنونا چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ انجام می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های تایلندی و انگلیسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. در صورت نیاز به خدمات آرایشی می‌توانید به سالن زیبایی هتل تشریف ببرید. امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی، هتل آنونا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. در هتل آنونا خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتو برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی پوکت در ۲۵ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. توصیه می‌کنیم از استعمال دخانیات در قسمت‌های مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Anona Beachfront Phuket Resort دارای ۵۰ واحد اقامتی زیبا و لوکس است. ظرافت و زیبایی اتاق‌های این هتل ساحلی بسیار چشم‌گیر است. تمام اتاق‌های این مجموعه دارای بالکن هستند. منظره زیبایی از کوه، دریا یا شهر از برخی از اتاق‌ها دیده می‌شود. تنوع واحدهای اقامتی هتل آنونا بیچ فرانت پوکت ریزورت شامل اتاق دلوکس، اتاق دلوکس (با دسترسی به استخر)، اتاق وراندا، سوئیت جونیور فمیلی، سوئیت اوشن فرانت و استودیو آنونا رزیدنت است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به کتری برقی، یخچال، کمد لباس، میز و تلفن اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود و گهواره برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


هتل آنونا بیچ فرانت پوکت ریزورت گزینه‌ای عالی برای سفرهای تفریحی است. بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در هتل آنونا نزدیکی به ساحل است؛ در هر زمانی که تمایل داشته باشید می‌توانید در کنار ساحل قدم زده و یا حمام آفتاب بگیرید. در طی اقامتتان در Anona Beachfront Phuket Resort می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. برای راحتی مهمانان عزیز در اطراف استخر، آفتاب‌گیر گنجانده شده است. برای سرگرمی مهمانان عزیز فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده، کلاس آشپزی و تورهای آشنایی با فرهنگ محلی تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


یک روز معمولی در Anona Beachfront Phuket Resort یا صرف صبحانه آمریکایی یا سلف‌سرویس آغاز می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان کرده یا اگر عجله دارید از گزینه‌‌ی بیرون‌بر استفاده نمایید. در رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی و تایلندی سرو می‌شود. انواع نوشیدنی، میوه و غذای کودک نیز موجود است. ناگفته نماند رستوران‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل آنونا بیچ فرانت پوکت ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتونگ: ۴۰ متر
فاصله تا ساحل تری ترانگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کالیم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل آزاد: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پناهگاه فیل‌ها: ۸ کیلومتر
فاصله تا دماغه پرومتپ: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است