search
menu

هتل Amari Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amari Phuket
امکانات و خدمات عمومی هتل آماری پوکت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آماری پوکت
امکانات رستوران هتل آماری پوکت
امکانات رفاهی هتل آماری پوکت
خدمات و امکانات مشهور هتل آماری پوکت
دلایل انتخاب هتل آماری پوکت
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل آماری پوکت

درباره هتل Amari Phuket


هتل آماری پوکت هتلی ۴ ستاره، شیک و مدرن است که در جنوب پوکت و در فاصله ۱.۵ کیلومتری جاده بنگلا واقع شده و به دلیل نزدیک بودن به ساحل، مراکز خرید و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردار است. چشم انداز بسیار زیبایی از دریای آندامان بر زیبایی و محبوبیت هر چه بیشتر هتل Amari Phuket افزوده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و برنامه سفر به پوکت و سامویی تایلند را داشته باشید، هتل آماری پوکت گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آماری پوکت


هتل آماری پوکت دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، رستوران و خدمات نظافت اتاق است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آماری پوکت


این هتل دارای ۳۸۰ اتاق با طراحی لوکس و مدرن و نور گیر فوق العاده است. اتاق های زیبای هتل Amari Phuket مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، مینی بار، سرویس اتاق، گاو صندوق دیجیتالی، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. هتل آماری پوکت دارای انواع اتاق های خانوادگی، دولوکس، سوپریر، سوئیت یک خوابه و دو خوابه است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده یکی از آن ها را رزرو کنید و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید.

امکانات رستوران هتل آماری پوکت


La Gritta غذاهای ایتالیایی را با پیتزاهای لذیذ، ماکارونی تازه و دسرهای دلپذیر سرو می کند. غذای بین المللی ساحلی در Rim Talay و رستوران دیدنی Jetty موجود است. منوی مخصوص کودکان نیز در رستوران Rim Talay موجود است. نوشیدنی ها و غذاهای سریع در بار هر دو استخر Rim Talay Pool و Samutr Bars سرو می شوند.

امکانات رفاهی هتل آماری پوکت


مرکز تناسب اندام هتل آماری پوکت اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. ۲ استخر رو باز به همراه صندلی های آفتاب، استخر و باشگاه کودکان، سونا و جکوزی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی در هتل آماری پوکت وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی، غواصی و زمین تنیس اشاره کرد. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل آماری پوکت امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل آماری پوکت


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، بار، ساحل اختصاصی و شاتل فرودگاهی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، تایلندی و چینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد و خاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل آماری پوکت


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین
یکی از بهترین انتخاب ها در ساحل پاتونگ

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل آماری پوکت


فاصله تا ساحل تری ترانگ: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار تازه بانزان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع بهشت پاتونگ: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است