search
menu

هتل Sawasdee Seaview Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sawasdee Seaview Pattaya
امکانات هتل ساوادی سی ویو پاتایا
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل ساوادی سی ویو پاتایا
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ساوادی سی ویو پاتایا

درباره هتل Sawasdee Seaview Pattaya


هتل ساوادی سی ویو پاتایا از گزینه های اقامتی اقتصادی و خوش منظره شهر دیدنی پاتایاست که در مکانی بسیار مناسب واقع در قلب ساحلی پاتایا و در شعاع ۱۰۰ متری مراکز خرید، سواحل و اماکن تفریحی پاتایا قرار گرفته است. این هتل سه ستاره از معماری جذاب و دکوری رنگارنگ و فضایی شاد و مفرح، متناسب با سلیقه کودکان تشکیل شده و قادر است اقامتی شاد و بیادماندنی را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی پاتایا رقم بزند.

امکانات هتل ساوادی سی ویو پاتایا


به عنوان اقامتگاهی سه ستاره، هتل Sawasdee Seaview Pattaya عملکرد بسیار قابل قبولی را در بخش امکانات رفاهی از خود برجای گذاشته است. این هتل از فضای پارکی رایگان و بسیار مناسب بهره برده تا خیال میهمانانی که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می کنند، از بابت امنیت وسیله نقلیه‌شان آسوده گردد. اختصاص مکانی به انبار نگهداری از چمدان در هتل ساوادی سی ویو پاتایا موجب گردیده که گردشگرانی که زودتر از زمان پذیرش (ساعت ۱۴) وارد هتل می شوند، قادر باشند چمدان های خود را در مکانی امن قرار دهند و تا وقت پذیرش به تفریح و گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی پاتایا مشغول شوند. از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به آسانسور، کافی شاپ، تهویه مطبوع، محوطه استعمال دخانیات، اسپا و صندوق امانات اشاره کرد. ناگفته نماند که رستوران باکیفیتی نیز برای تهیه و تامین غذای میهمانان هتل در نظر گرفته شده است. این رستوران از محیطی بسیار دل انگیز، سرآشپزانی ماهر و کارکنانی مجرب و خوش برخورد تشکیل شده و قادر است انواع و اقسام غذاهای لذیذ و رنگارنگ را در اسرع وقت به میهمانان خود ارائه کند.

خدمات هتل


به لطف وجود کارکنانی مجرب و متعهد، خدمات بسیار باکیفیتی به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت در طول اقامت در این هتل ارائه خواهد شد. خدمات خشکشویی و لباسشویی در صورت درخواست میهمانان در اسرع وقت انجام خواهد پذیرفت تا نیاز میهمانان به محوطه بیرون رفع گردد. همچنین خدمات خانه داری و نظافت به طور منظم در هتل انجام خواهد گرفت تا هیچ دغدغه ای از حیث پاکیزگی نیز وجود نداشته باشد و اقامتی بیادماندنی برای کلیه میهمانان هتل رقم بخورد. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت نیز به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا از این بابت نیز هیچ کمبودی احساس نگردد.

واحدهای اقامتی هتل


گرچه هتل ساوادی سی ویو پاتایا در سال ۲۰۰۱ تاسیس گشته، اما برای رفاه میهمانان و به منظور ارتقای کیفیت خدمات و امکانات خود، به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. بنابراین وضعیت واحدهای اقامتی هتل از نظر ظاهری در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. هتل از ۱۵۷ واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی در شش طبقه تشکیل شده است. تجهیزاتی از قبیل: تلویزیون کابلی، یخچال، مبلمان، تخت خواب، میز و صندلی و آباژور در تک تک واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده تا هیچ کم و کسری برای اقامتی دل انگیز و لذت بخش وجود نداشته باشد.

موقعیت مکانی هتل ساوادی سی ویو پاتایا


بی تردید مزیت اصلی اقامت در هتل ساوادی سی ویو پاتایا، بهره مندی از موقعیت مکانی و دسترسی به برخی از پرگردشگرترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری و سواحل پاتایا است. کافی است یک قدم به بیرون از محوطه هتل بگذارید تا با طیف وسیعی از اماکن دیدنی و تفریحی پاتایا نظیر بازار شبانه پاتایا و ساحل فستیوال بیچ پاتایا روبرو گردید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ساوادی سی ویو پاتایا


فاصله هتل تا نوشگاه کانیکار: ۱۷۰ متر
فاصله هتل تا ساحل پاتایا:‌۲۴۰ متر
فاصله هتل تا بازار شبانه پاتایا: ۲۵۰ متر
فاصله هتل تا معبد بودای بزرگ: ‌۲.۵۴ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد پناهگاه حقیقت پاتایا: ۴.۳۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل جامتین: ۵.۲۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است