search
menu

بازارهای شناور و بازارهای شبانه پاتایا

[ پنهان کردن ]
درباره بازارهای شناور و شبانه پاتایا
بازار شناور پاتایا
بازارهای شبانه در پاتایا
بازار شبانه Thepprasit Road
بازار شبانه Jomtien
بازار شبانه پراتومناک

درباره بازارهای شناور و شبانه پاتایا


بازارهای شناور و شبانه در میان جاذبه های گردشگری شهر پاتایا همواره معروف بوده و حرف اول را در میان گردشگران می زنند. این بازارها نه تنها مرکز خرید محسوب می شوند، بلکه به عنوان محلی برای گشت و گذار در این شهر هستند. پاتایا شهری دیدنی پر از جاذبه های تاریخی و تفریحی است که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست، انواع جاذبه های گردشگری بر روی زمین و زیر آب این شهر بسیار متنوع و جذاب هستند که در دیگر شهرها به سختی یافت می شوند. در این مقاله می خواهیم شما را با Pattaya Floating & Night Markets آشنا کنیم:
بازارهای شناور و بازارهای شبانه پاتایا

بازار شناور پاتایا


بازار شناور پاتایا به عنوان بزرگترین بازار شناور در جهان شناخته شده است. این بازار در نزدیکی ساحل جامتین واقع شده و بهترین جاذبه پاتایا محسوب می شود. همه روزه در این بازار نمایش های روزانه و نمایشگاه فرهنگی مانند رقص های کلاسیک تایلندی، رژه روندگان هنر رزمی و همچنین بوکس آبی به نمایش گذاشته می شوند. همه این نمایش ها بر روی پلی بر روی کانال آبی اجرا می شوند. مطمئنا در این مرکز خرید به قدری سرگرم خواهید شد که بازار بودن محیط را فراموش خواهید کرد، همچنین در اطراف این بازار می توانید به نمایش میمون ها و پل عشق بازار شناور رفته و روز خوبی داشته باشید. بازار شناور پاتایا از سال ۲۰۰۸ برای استفاده عموم افتتاح شده و خیلی زود در میان گردشگران به محبوبیت رسیده، به طوری که امروز به یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری شهر پاتایا تبدیل شده است.
بازار شناور پاتایا توسط یک تاجر محلی به نام Warida Sae-eung ساخته شده و دارای چهار منطقه اصلی است که این قسمت های اصلی بازار نشان دهنده معماری و فرهنگ تایلند در چهار ناحیه شمال، شمال شرقی، مرکزی و جنوب تایلند هستند. در این بازار علاوه بر معماری سنتی تایلندی با فرهنگ تایلند نیز آشنا خواهید شد. در بازار شبانه پاتایا، مغازه های زیادی مشغول فروش کالاهای تایلندی هستند؛ از اسباب بازی های چوبی سنتی تایلندی گرفته تا ساعت های دیواری را در این بازار می توانید پیدا کنید. همچنین می توانید مواد غذایی تایلندی، میوه و سبزیجات خریداری کنید یا در کافه ها و رستوران ها غذاهای محلی تایلند سفارش دهید.
بازارهای شناور و بازارهای شبانه پاتایا
مورد جالب توجه اینست که رستوران های این بازار بر روی قایق ها شناور هستند و صحنه های زیبا و تماشایی خلق کرده اند. هنگامی که در این بازار در حال گشت و گذار هستید با نمایش هایی روبرو خواهید شد که این کارها ممکن است برایتان تازگی داشته باشند، زیرا در داخل بازار هیچ شهری چنین اتفاقی نمی افتد؛ نمایش های تایلندی همانند کونگ فو، سی بوکس و رقص سنتی تایلندی همگی در این بازار برگزار می شوند.
بعد از خرید و تماشای نمایش ها می توانید توسط قایق به اطراف آبراه ها و کانال های بازار بروید؛ برای این کار می توانید انواع قایق های پدالی کرایه کنید و خودتان با پدال زدن به اطراف برای گردش بروید یا با قایق هایی که توسط افراد مخصوص هدایت می شوند به گشت و گذار بپردازید و از میان ۱۱۴ مغازه و فروشندگان قایقی رد شوید. علاوه بر همه موارد ذکر شده جدیدا امکاناتی هیجان انگیزی به نام پرواز در آسمان به صورت زیپ لاین به طول ۱۳۰ متر و ارتفاع ۱۵ متر بالای آب ها و دریاچه های این بازار اضافه شده است که می توانید سریع ترین و لذت بخش ترین هیجان را در این سفر تجربه کنید. همچنین می توانید سوغاتی هایتان را نیز از این بازار تهیه کنید؛ اجناسی که در این بازار به فروش می روند عبارتند از اسباب بازی های چوبی، صنایع دستی و تزئینی چوبی، لوازم آشپزخانه و لوازم آرایشی، انواع پارچه های دست باف یا سنتی تایلندی و انواع لباس ها، میوه و سبزیجات تازه محلی، تنقلات تایلندی. اگر به دنبال غذاهای تازه هستید می توانید به رستوران های بازار شناور پاتایا رفته و غذا سفارش دهید.
بازارهای شناور و بازارهای شبانه پاتایا

بازارهای شبانه در پاتایا


خرید و گشت و گذار در بازارهای شبانه کار عجیبی در کشور تایلند به حساب نمی آید، زیرا با رفتن به این بازارها با فرهنگ و زندگی مردم محلی بیشتر آشنا خواهید شد. فضای این بازارها پر از هیجان و جنب و جوش است؛ پس در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما در نظر داشته باشید حتما از بازارهای شبانه شهر پاتایا بازدید کنید.

بازار شبانه پاتایا ( Pattaya Night Bazaar)

یکی از بازارهای خیابانی و شبانه پاتایا در جنوب شهر با نام پاتایا فعالیت دارد که در این فضای باز تعداد زیادی فروشنده جمع شده اند و غرفه های متعددی از لباس، تنقلات، صنایع دستی و ... را خواهید دید. در این بازار می توانید اجناسی با قیمت پایین خریداری کنید، اجناسی مانند پوشاک، کیف، عینک، لوازم آرایی، عطر را می توانید برای خود یا دوستان و آشنایان بخرید. کیفیت محصولات این بازار نیز متنوع هستند، از اجناس مرغوب و باکیفیت گرفته تا کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت در این بازار یافت می شوند. تفاوت اصلی این بازار با بازارهای شبانه دیگر در شهر پاتایا کمتر بودن تعداد فروشندگان غذای خیابانی است. همچنین با اینکه نام این بازار، بازار شبانه است اما در بیشتر ساعات روز نیز باز است و به همین دلیل توانسته بخشی از برنامه بانکوک پاتایا شود.
ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب
بازارهای شناور و بازارهای شبانه پاتایا

بازار شبانه Thepprasit Road


این بازار یکی از محبوب ترین بازارهای شبانه پاتایاست که آخر هفته ها برگزار می شود و در انتهای خیابانی به همین نام در نزدیکی Sukhumvit Road قرار دارد. در این بازار همه نوع اجناسی یافت می شوند، اجناسی که فیک برندهای اصلی هستند. در این بازار فقط ۸۰ غرفه مخصوص غذاهای محلی و آسیایی وجود دارد که پیشنهاد می کنیم حتما از این غذاها امتحان کنید. دو ردیف از این بازار به فروشندگان مواد غذایی تعلق دارد و می توانید انواع غذاهای دریایی، نودل و دسر و آبمیوه های طبیعی سفارش دهید و نوش جان کنید. در حالت کلی به دلیل تنوع محصولات در این بازار دست خالی برنخواهید گشت.
ساعت کاری: جمعه، شنبه و یکشنبه از ساعت ۵ عصر تا ۱۱ شب
بازارهای شناور و بازارهای شبانه پاتایا

بازار شبانه Jomtien


در این بازار شبانه هیجان کامل را حس خواهید کرد، بازاری که از هر سمت آن صدای موسیقی به گوشتان می رسد. این بازار در نزدیکی ساحل واقع شده، بنابراین علاوه بر خرید می توانید با قدم زدن در ساحل و امتحان غذاهای محلی لحظات خوشی برای خود رقم بزنید.
ساعت کاری: همه شب ها از ساعت ۵ عصر تا ۱۱ شب
بازارهای شناور و بازارهای شبانه پاتایا

بازار شبانه پراتومناک


یکی دیگر از مهم ترین و محبوب ترین بازارهای شبانه پاتایا همینجاست، مورد جالب توجه در این بازار سرو انواع غذای روسی است. همچنین قیمت ها در این بازار نسبت به بازارهای دیگر بالاتر است، اما در مقابل اجناس این بازار دارای کیفیت بالایی نسبت به بقیه بازارها هستند. توجه داشته باشید که علاوه بر خرید در این بازار می توانید به گشت و گذار بروید.
ساعت کاری: همه شب ها از ساعت ۷ عصر تا ۱۱ شب
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است