search
menu

هتل Red Planet Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Red Planet Pattaya
امکانات و خدمات عمومی هتل رد پلنت پاتایا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رد پلنت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Red Planet Pattaya


هتل سه ستاره رد پلنت در مرکز شهر پاتایا واقع شده است. این هتل زیبا با ۷ طبقه دارای موقعیت مکانی بی نظیری است، زیرا بر روی یک تپه جنگلی آرام قرار دارد و همین موقعیت در شهر پاتایا بسیار عالی است و دسترسی به مناطق تجاری، فروشگاه ها و مراکز تفریحی خیلی راحت است. این هتل در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است و همچنین امکان رزرو از سایت بوکینگ نیز از همان سال فراهم گردیده است. این هتل قبلا با نام تون شناخته می شد ولی بعدها با تغییر مدیریت به رد پلنت تغییر نام داد. پاتایا یکی از شهر های توریستی تایلند به شمار می رود و سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است که به خرید بلیط هواپیما مشتاق می شوند، بدین جهت برای ایجاد رفاه گردشگران هتل هایی با خدمات و امکانات متفاوت برای هرنوع بودجه و سلیقه ای در این شهر به چشم می خورد. با مطالعه راهنمای سفر به پاتایا می توانید از جاذبه ها و دیدنی های این شهر آگاه شوید و در صورت اقامت در هتل رد پلنت به راحتی به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشید، مثلا از این هتل تا ساحل سفید و درخشان که از سواحل پاتایا است فقط ۴۰۰ متر فاصله وجود دارد، همچنین فاصله هتل Red Planet Pattaya تا فرودگاه سوارنابومی نیز حدودا ۱ ساعت است. چنین نیز می توان گفت انتخاب این هتل در هنگام سفرهای تجاری یا تفریحی مناسب است و برایتان اقامتی بی نظیر هدیه می دهند.

امکانات و خدمات عمومی هتل رد پلنت پاتایا


چیدمان این هتل با وسایل و دکوراسیون بسیار ساده است و در همان نگاه اول از سادگی طراحی هتل احساس آرامش خواهید کرد. در قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، بنابراین در هنگام رزرو بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید، همچنین در این قسمت محلی برای نگهداری چمدان ها نیز دایر است تا در صورت لزوم چمدان های خود را به این قسمت بسپارید. از امکانات عمومی هتل Red Planet Pattaya می توان به وجود اینترنت رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است، همچنین وجود پارکینگ رایگان برای کسانی که با ماشین شخصی به پاتایا سفر می کنند دایر است و این هتل نیازی به رزرو قبلی ندارد. علاوه بر این ها وجود رستوران و امکانات ویژه برای افراد ویلچری و معلول جزو خدمات ارائه شده این هتل هستند. توجه داشته باشید که در هنگام رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. همچنین امکان در صورت اقامت کودکان تا ۲ ساله رایگان می شود و برای کودکان ۳ تا ۱۱ ساله نیز در صورت استفاده از تختخواب مجزا هزینه دریافت می گردد، در نهایت برای افراد بالای ۱۲ سال نیز هزینه اقامت به صورت کامل دریافت می شود.

اتاق های هتل


هتل رد پلنت دارای ۱۹۲ اتاق است و اتاق ها در نوع دوبل و توئین هستند که براساس تعداد نفرات و سلیقه تان می توانید اتاق مورد نظر را رزرو کنید، این اتاق ها چشم اندازی رو به شهر دارند و ‏برای دسترسی به اتاق های این هتل نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید. توجه داشته باشید که در اتاق دوبل یک تختخواب دونفره با یک نفر ظرفیت اضافی و در اتاق توئین نیز دو تختخواب تک نفره وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای اتاق هایی مجهز به تهویه مطبوع هوا بوده و به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، همچنین امکانات مدرن موجود در اتاق ها عبارتند از وجود تلویزیون، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، فن، رخت آویز، مینی بار و میزکار. همچنین لازم به ذکر است که ‏در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محلی دورتر از اتاق ها تعبیه گردیده است. در همه اتاق ها به حمام اختصاصی دسترسی خواهید داشت و این حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، توالت فرنگی، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل Alphabet Café and Bistro نام دارد و وعده های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام غذاهای آمریکایی و آسیایی به صورت منویی و سلف سرویس ارائه می دهد.

فاصله هتل رد پلنت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل موآنگ پاتایا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۶.۶ کیلومتر


امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است