search
menu

هتل Neta Resort Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Neta Resort Pattaya
امکانات و خدمات عمومی هتل نتا ریزورت
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
فاصله هتل نتا ریزورت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Neta Resort Pattaya


هتل ۴ ستاره نتا ریزورت پاتایا در جنوب شهر پاتایا قرار دارد و این قسمت از شهر همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد، بنابراین رزرو این هتل در هنگام رزرو بلیط هواپیما برایتان بهترین گزینه خواهد بود، پس دیگر به دنبال هتل های دیگر نباشید و همین حالا اقدام به رزرو هتل نتا ریزورت نمایید. هتل نتا ریزورت در ۶ طبقه و ۸۴ اتاق است که در سال ۲۰۰۸ تاسیس گردیده و امکان رزرو از سایت بوکینگ از سال ۲۰۱۵ راه اندازی شده است. از هتل Neta Resort Pattaya تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدودا یک ساعت و نیم فاصله وجود دارد، اما جای نگرانی نیست، زیرا شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه در این هتل دایر است. همچنین هتل نتا ریزورت در فاصله چند دقیقه ای از سرگرمی های شبانه و سواحل پاتایا واقع شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل نتا ریزورت


هتل نتا ریزورت برای مسافران خود اقامتی بی نظیر فراهم می کند. در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت رسانی به مسافران هستند، همچنین می توانید از میز تور و محل نگهداری چمدان ها بهره مند شوید. خدمات و امکانات هتل Neta Resort Pattaya عبارتند از سرویس ترانسفر، روم سرویس و مرکز بیزینس. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل دسترسی است. برای مسافران با اتومبیل شخصی نیز پارکینگ رایگان ارائه می شود، اما برای بقیه مسافران شاتل هتل با هزینه جداگانه دایر است. در فضای بیرونی هتل نیز باغ زیبایی وجود دارد و در این بخش مبلمان با طراحی زیبایی برای استراحت مسافران چیده شده اند. در هنگام رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را همراه خود ندارید. در صورتی که برای سفر کاری عازم شهر پاتایا می شوید، هتل نتا ریزورت محل مناسبی برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان خواهد بود. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه در این هتل انجام می گیرند. کادر مجرب هتل نتا ریزورت به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


ورزش و سرگرمی های زیادی در این هتل وجود دارد که لحظات خوشی برای میهمانان فراهم می کنند. این هتل دارای استخر روبازی است و به راحتی می توانید در طی سال به صورت رایگان شنا کنید و در صندلی های آفتاب گیری اطراف استخر ریلکس کنید یا اینکه در مرکز سلامت و مرکز ماساژ به آرامش برسید، همچنین در باشگاه بدنسازی موجود در هتل با بهترین دستگاه های روز دنیا ورزش کرده و انرژی کسب کنید. همچنین با کرایه دوچرخه از بخش لابی در اطراف هتل به گشت و گذار بپردازید.

اتاق های هتل


انواع اتاق در هتل نتا ریزورت عبارتند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر و اتاق تریپل دولوکس. اتاق ها چشم اندازی رو به باغ و شهر دارند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع هوا هستند و به صورت روزانه نظافت می شوند، همچنین در همه اتاق ها امکانات استاندارد رعایت شده است. از امکانات موجود در اتاق ها می توان به تلویزیون، گاوصندوق، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، میزکار، بالکن و کاناپه اشاره کرد. وجود محوطه ای جدا برای نشستن در همه اتاق ها مورد استقبال میهمانان قرار می گیرد. در حمام های اختصاصی موجود در اتاق ها نیز می توانید به دوش، حوله، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی و سشوار دسترسی داشته باشید. برای رفتن به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین به یاد داشته باشید که در داخل اتاق های این هتل اجازه سیگار کشیدن ندارید، اما برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق ها مشخص گردیده است.

امکانات رستوران هتل


رستوران هتل نتا ریزورت انواع غذاهای غربی و تایلندی سرو می کند، همچنین صبحانه سلف سرویس این هتل روز بی نظیری را برایتان گارانتی می کند. همچنین در اطراف این هتل چندین رستوران غذاهای بین المللی سرو می کنند.

فاصله هتل نتا ریزورت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک پابلیک سیتی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر پاتایا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار شناور پاتایا: ۹.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است