search
menu

هتل Wild Orchid Villa Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wild Orchid Villa Bangkok
امکانات کلی هتل وایلد ارکید ویلا
امکانات تفریحی هتل وایلد ارکید ویلا
رستوران هتل وایلد ارکید ویلا
اتاق های هتل وایلد ارکید ویلا
انواع اتاق های هتل وایلد ارکید ویلا
فاصله هتل وایلد ارکید ویلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Wild Orchid Villa Bangkok


هتل وایلد ارکید ویلا در شهر بانکوک واقع شده است. این هتل ۳ ستاره زیبا در فاصله حدودا یک ساعته از فرودگاه قرار دارد، اما با این حال در فاصله اندکی تا رودخانه قرار گرفته است. در چندین سال اخیر بازسازی هایی در این هتل انجام گرفته و چندین مورد مانند استخر روباز و امکانات رفاهی برای ایجاد اقامتی بی نظیر به میهمانان گرامی اضافه گردیده است. در هنگام رزرو بلیط هواپیما می توانید با خیالی راحت نسبت به رزرو این هتل اقدام نمایید و بی شک اقامتی عالی در انتظار شما خواهد بود.

امکانات کلی هتل وایلد ارکید ویلا


در هنگام ورود به هتل وایلد ارکید با استقبال بسیار صمیمانه کارکنان مواجه خواهید شد، همچنین از امکانات عمومی این هتل می توان به وجود دو استخر شنا، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده و اتاق های غیرسیگاری، رستوران و بار اشاره کرد. قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و قسمت میز تور و نگهداری چمدان ها نیز در لابی هتل دایر هستند. همچنین دستگاه عابربانک در قسمت ورودی هتل Wild Orchid Villa Bangkok وجود دارد. در هنگام اقامت در این هتل توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی تان را نخواهید داشت. در صورت سفر کاری به شهر بانکوک با رزرو این هتل می توانید به راحتی جلسات خود را برگزار کنید و کارهایی نظیر فکس و کپی را با پرداخت هزینه مربوطه انجام دهید. همان طور که اشاره شد اینترنت رایگان در سراسر هتل قابل دسترس است اما پارکینگی در این هتل وجود ندارد. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی همراه است. کارکنان مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرند.

امکانات تفریحی هتل وایلد ارکید ویلا


در هتل وایلد ارکید دو استخر وجود دارد که یک استخر به صورت روباز و استخر دیگر به صورت سرپوشیده در اختیار میهمانان قرار می گیرد، همچنین هردو استخر رایگان بوده و در طی سال باز هستند. در فضای بیرونی هتل نیز می توانید به بالکن آفتاب گیری و مبلمان دسترسی داشته باشید.

رستوران هتل وایلد ارکید ویلا


در هتل وایلد ارکید بانکوک رستورانی دایر است که می توانید غذاهای آمریکایی و آسیایی به صورت منویی سفارش دهید و این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات است.

اتاق های هتل وایلد ارکید ویلا


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از سوپریور توئین همراه با بالکن، توئین اکونومی، توئین استاندارد، دوبل اکونومی، دولوکس خانواده، دولوکس دوبل، دولوکس تریپل، دولوکس توئین، دوبل استاندارد.

انواع اتاق های هتل وایلد ارکید ویلا


در هتل وایلد ارکید بانکوک ۹۰ اتاق وجود دارد که همگی به سبک آسیایی طراحی شده اند و از وسایل راحت و مدرنی در چیدمان اتاق ها استفاده گردیده است. در اتاق ها تختخواب ها بسیار راحت بوده و هریک از اتاق ها دارای بالکن های بسیار رمانتیکی هستند. همه اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، همچنین سیستم گرمایش و سرمایش نیز دایر است. طراحی قسمت پاسیو در اتاق ها به قدری زیبا است که مطمئنا خوشتان خواهد آمد، همچنین در اتاق های هتل وایلد ارکید تهویه مطبوع وجود دارد و بر همین اساس اجازه استعمال سیگار نخواهید داشت، اما در قسمت های دیگری از هتل محل هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. همچنین در اتاق ها سنسورهای دودیاب برخورد خواهید کرد و همگی عایق صدا هستند. در اتاق های این هتل تلویزیون، میزکار، گاوصندوق، کتری برقی، یخچال، چای ساز و قهوه ساز وجود دارند. همچنین حمام های اختصاصی موجود در اتاق های هتل شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار است.

فاصله هتل وایلد ارکید ویلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل وایلد ارکید ویلا تا موزه ملی بانکوک: ۸۵۰ متر
فاصله هتل وایلد ارکید ویلا تا عمارت ویمانمک: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل وایلد ارکید ویلا تا خانه جیم تامپسون: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل وایلد ارکید ویلا تا برج ساتورن: ۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل وایلد ارکید ویلا تا پارک لومپینی: ۸.۹ کیلومتر
فاصله هتل وایلد ارکید ویلا تا بازار چاتوچاک؛ ۱۰.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است