search
menu

هتل Twin Towers Hotel Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Twin Towers Hotel Bangkok
امکانات کلی هتل تویین تاورز بانکوک
رستوران های هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل تویین تاورز بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Twin Towers Hotel Bangkok


هتل تویین تاورز بانکوک هتلی است ۵ ستاره، شیک و مدرن که در مرکز شهر واقع شده است و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل با ماشین ۱۰ دقیقه از مرکز خرید معروف سیام پاراگون و ۲۰ دقیقه از مرکز خرید پلاتینیوم فاصله دارد. همچنین این هتل به دلیل نزدیک بودن به سایر جاهای دیدنی بانکوک مانند معبد بودای طلایی، وات مانگکن کمالاوات و پارک لومپینی توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. بانکوک همچنین به دلیل برخی از ساختمان های بزرگ معماری از جمله خانه جیم تامپسون و برج ایالتی معروف است که فاصله چندانی با این هتل ندارند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای بانکوک تایلند را داشته باشید، هتل Twin Towers Hotel گزینه مناسبی برای استراحت است.

امکانات کلی هتل تویین تاورز بانکوک


هتل تویین تاورز بانکوک دارای اینترنت رایگان در همه بخش های هتل، پارکینگ رایگان، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات، میز تور، رستوران و بار است. برای افراد کم توان یا ناتوان نیز در این هتل امکاناتی فراهم شده است. برای جا به جایی در بین طبقات مختلف هتل آسانسور تعبیه شده است. علاوه بر خدماتی که گفته شد خدماتی مانند سالن میتینگ، فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. برای گذراندن اوقات فراغت روش های بسیاری در این هتل وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی، باشگاه کودکان و میز تنیس اشاره کرد. دسترسی به استخر از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ امکان پذیر است.
میهمانان می توانند برای ماساژ سنتی تایلندی به اسپای Boran مراجعه کنند و یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. خدماتی مانند اسکراب بدن و انواع روش های درمانی از جمله رایحه درمانی نیز ارائه می شود. همچنین در این هتل اتاق مخصوص سیگار برای افراد سیگاری تعبیه شده است. کارکنان با تجربه این هتل با خوش رویی از مسافران استقبال می کنند و به زبان های انگلیسی، چینی و تایلندی تسلط دارند. قیمت مناسب هتل یکی از دلایل انتخاب این هتل به شمار می آید.

رستوران های هتل


Gold Teak: این رستوران در غذاهای بین المللی تخصص دارد و صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند.
:Rimraya این رستوران در غذاهای تایلندی تخصص دارد و ناهار و شام را سرو می کند.
Ten Ten Suki : این رستوران متخصص غذاهای ژاپنی است و ناهار و شام را سرو می کند.
Fu Marn Lau : این رستوران متخصص غذاهای چینی است و ناهار و شام را سرو می کند.

اتاق های هتل


هتل مجلل تویین تاورز ۶۶۰ اتاق لوکس دارد و دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق دابل یا تویین، سوئیت جونیور و سوئیت لوکس است. سوئیت های شیک دارای اتاق نشیمن و نمای پانوراما از شهر هستند. بعضی از آنها شامل مکان های غذاخوری، بالکن، جکوزی و سونا هستند. حداکثر تعداد تخت اضافی به اتاقی که انتخاب می کنید بستگی دارد. این امکان برای شما وجود دارد که صبحانه خود را در اتاق میل کنید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های مدرن هتل تویین تاورز بانکوک دارای پنجره های بزرگی هستند که نور طبیعی زیادی را ارائه می دهند. هر اتاق مجهز به اینترنت رایگان، مبلمان ظریف، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون با کانال های کابلی و تختخواب های زیبا با مرغوب ترین الیاف است. حمام، سرویس بهداشتی اختصاصی، حوله و سشوار نیز از دیگر امکانات اتاق های این هتل به حساب می آیند.

فاصله هتل تویین تاورز بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد بودای طلایی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا سیام دیسکاوری: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگ و هنر بانکوک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی دون موئانگ: ۲۴ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است