search
menu

هتل Studio Sukhumvit 18 by iCheck inn Bangkok

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Studio Sukhumvit 18 by iCheck inn Bangkok
امکانات کلی هتل استودیو سوخومویت ۱۸
اتاق های هتل استودیو سوخومویت ۱۸
امکانات اتاق های هتل استودیو سوخومویت ۱۸
فاصله هتل استودیو سوخومویت ۱۸ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Studio Sukhumvit 18 by iCheck inn Bangkok


هتل استودیو سوخومویت ۱۸ بای آی چک این در شهر بانکوک واقع شده است. هتلی ۲ ستاره با چیدمانی مدرن همراه با ظاهری شیک است که برایتان اقامتی ایده آل به ارمغان می آورد. انتخاب این هتل به عنوان انتخابی عالی و اقامتی همراه با آرامش در شهر بانکوک است، تا حدی که یکی از بهترین مکان ها برای دور شدن از هیاهوی زندگی و تکاپوی روزمرگی است. برای ایجاد امنیت و آرامش در این هتل برایتان گاوصندوق تعبیه شده است، همچنین می توانید به اینترنت رایگان در سراسر هتل دسترسی داشته باشید. با وسایل عالی چیده شده در این هتل روزهای خوبی در انتظار شما خواهد بود. دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر بانکوک از این هتل نیز امکان پذیر است.

امکانات کلی هتل استودیو سوخومویت ۱۸


در هتل استودیو سوخومویت ۱۸ بانکوک می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید، همچنین امکاناتی نظیر شاتل فرودگاهی رایگان و میز پذیرش ۲۴ ساعته است. از دلایل انتخاب این هتل می توان به قیمت مناسب در برابر ارائه خدمات اشاره کرد، همچنین برای رزرو می توانید به راحتی از طریق سایت مربوطه اقدام کنید. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. همچنین در هتل استودیو سوخومویت پارکینگی وجود ندارد و در صورت سفر با خودروهای شخصی باید در مقابل هتل پارک نمایند، اما در صورت سفر با خرید آنلاین بلیط هواپیما هنگام رسیدن به فرودگاه از طرف هتل ماشینی در اختیارتان قرار می گیرد. در هر ساعتی از شبانه روز که به این هتل رسیدید، جای نگرانی نیست زیرا قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و همچنین در قسمت لابی محلی برای نگهداری چمدان ها دایر است، به عنوان مثال اگر زمان تحویل یا تخلیه اتاقتان با ساعت بلیط شما هماهنگ نباشد، می توانید به راحتی وسایلتان را به این قسمت بسپارید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز در هتل استودیو سوخومویت با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. حال اگر به قصد سفر کاری به بانکوک می روید، بهترین انتخاب برایتان همین هتل Studio Sukhumvit 18 by iCheck inn Bangkok خواهد بود، زیرا امکاناتی برای برگزاری جلسات کاری و فکس و کپی در این هتل دایر هستند. سنسورهای دودیاب باعث شده اند تا از سیگار کشیدن در محوطه خودداری کنید، در غیر این صورت سنسورها شروع به کار می کنند. برای بازدید از نقاط مختلف شهر به راحتی می توانید از نزدیکی این هتل به تاکسی و مترو دسترسی داشته باشید. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند و با خیال راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که برای دسترسی به اتاق ها در دو طبقه باید از پله ها استفاده کنید و آسانسوری وجود ندارد، بدین جهت دسترسی برای معلولان و افراد ویلچری به این هتل با مشکلاتی مواجه خواهد بود. توجه داشته باشید که در این هتل رستوران وجود ندارد اما در حوالی آن می توانید به چندین رستوران دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل استودیو سوخومویت ۱۸


در این هتل دو نوع اتاق وجود دارد که براساس تعداد نفرات و سلیقه تان می توانید یکی از اتاق ها انتخاب نمایید، اتاق ها در این هتل عبارتند از استودیو و سوئیت. اتاق استودیو دارای یک تختخواب بزرگ دونفره است و سوئیت نیز شامل پذیرایی و یک اتاق خواب است که در اتاق می توانید از تختخواب دونفره و در پذیرایی نیز کاناپه تختشو استفاده کنید.

امکانات اتاق های هتل استودیو سوخومویت ۱۸


اتاق های هتل استودیو سوخومویت ۱۸ عایق صدا بوده و چشم اندازی فوق العاده رو به شهر دارند و اقامتی با آرامش در انتظار شماست. همچنین در همه اتاق ها تهویه مطبوع دایر است و به طور روزانه و رایگان نظافت انجام می گیرد و در همه اتاق ها سیستم سرمایشی و گرمایشی وجود دارد. در اتاق ها امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، کتری برقی، محوطه ای برای نشستن، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، تلفن و میزکار وجود دارند. همچنین در همه اتاق ها حمام های اختصاصی همراه با دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی و زیبایی برای استحمام وجود دارد.

فاصله هتل استودیو سوخومویت ۱۸ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل استودیو سوخومویت تا پارک بنجاسیری: ۱ کیلومتر
فاصله هتل استودیو سوخومویت تا پارک بنجاکیتی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل استودیو سوخومویت تا پارک لومپینی: ۵ کیلومتر
فاصله هتل استودیو سوخومویت تا دنیای زیرآب بانکوک: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل استودیو سوخومویت تا مرکز آمارین پلازا: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل استودیو سوخومویت تا کاخ بزرگ: ۱۲.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است