search
menu

هتل Silver Gold Garden Suvarnabhumi Airport Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Silver Gold Garden, Suvarnabhumi Airport Bangkok
امکانات هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت
خدمات هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت
واحدهای اقامتی هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت
موقعیت مکانی هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت
اماکن دیدنی نزدیک هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت

درباره هتل Silver Gold Garden, Suvarnabhumi Airport Bangkok


هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت بانکوک اقامتگاهی است خوش منظره و اقتصادی با فضایی دل انگیز که در منطقه بسیار امن و آرامی در شهر بانکوک واقع شده است. این هتل سه ستاره که تنها ۴ کیلومتر از فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک فاصله دارد، بهترین مکان برای خریداران بلیط هواپیما تایلند و گردشگرانی است که دوست دارند در محلی دنج و آرام و دور از سر و صدا و هیاهو در شهر تماشایی و پرگردشگر بانکوک اقامت کنند.

امکانات هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت


علیرغم اینکه هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت، اقامتگاهی سه ستاره است، اما در زمینه امکانات رفاهی در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برد و در میان سایر هتل های بانکوک به خوبی می درخشد. از باشگاه ورزشی گرفته تا فضای سبز و پارکینگ رایگان، تمام امکاناتی که برای اقامت در هتلی مناسب و اقتصادی بدان نیاز دارید، در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. گفتنی است که این هتل به استخر روبازی مجهز شده که قادر است خستگی گشت و گذار در بانکوک را از تن شما بزداید و لحظاتی مفرح را پیشکش شما کند. از دیگر امکانات هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت می توان به رستوران آن اشاره کرد که نقش موثری در موفقیت و محبوبیت هتل ایفا کرده است. این رستوران نه تنها با طعم لذیذ غذاهای تایلندی و بین المللی خود به اعتبار هتل افزوده، بلکه توانسته است برای خود نام و آوازه ای دست و پا کند و جایگاهی برای خود در قلب گردشگران و ساکنان این منطقه بگشاید.

خدمات هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت


خدمات ماساژ، خشکشویی، لباسشویی، دریافت وجه، آرایش و زیبایی، پارک خودرو، حمل و نقل به فرودگاه، خانه داری و روم سرویس به کلیه گردشگران و بازدیدکنندگان هتل Silver Gold Garden, Suvarnabhumi Airport Bangkokعرضه خواهد گشت. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای نیز به طور رایگان به میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا هیچ کم و کسری در طول اقامت در این هتل نداشته باشند.

واحدهای اقامتی هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت


از نقاط قوت این هتل می توان به طراحی و دکوراسیون واحدهای اقامتی آن اشاره کرد. یکایک واحدهای اقامتی هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت به شکلی هنرمندانه و بر پایه کمینه گرایی و با استفاده از رنگ های گرم و دلنشین رنگ آمیزی شده اند. تجهیزات اقامتی باکیفیت و شیکی از قبیل تخت خواب هایی نرم و راحت، آباژور، تلویزیون ماهواره ای، کمد لباس، سشوار و لوازم بهداشتی و استحمام در هر یک از واحدهای اقامتی گنجانده شده تا میهمانان هیچ نیازی را احساس نکنند. ناگفته نماند از آنجایی که برخی از اتاق های هتل به بالکن مجهزند، امکان صرف غذا در فضای دل انگیز بالکن و در حین تماشای منظره بسیار زیبای اطراف هتل برای میهمانان فراهم گشته است.

موقعیت مکانی هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت در نزدیکی فرودگاه و در مکانی امن، ساکت و بی سر و صدا واقع شده است. برخی از اماکن دیدنی بانکوک نظیر کلیسای کاتولیک بانوی لوردس، بازار هوآ تاخه و معابد وات پولمانی و وات پلوکساتها در شعاع دو کیلومتری این هتل قرار گرفته اند. از آنجایی که این هتل در ۳ کیلومتری زمین گلف بانکوک واقع شده، امکان تجربه بازی گلف در بانکوک برای علاقه مندان این ورزش مهیج و لذت بخش فراهم گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک هتل سیلور گلد گاردن سووارنابومی ایرپورت


فاصله هتل تا بازار هوآ تاخه: ۷۴۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید پاسئو: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا سیام پارک بانکوک: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مگا بانگنا: ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید سیام پاراگون: ۲۸.۲ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است