search
menu

هتل Shadi Home Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shadi Home Bangkok
موقعیت مکانی هتل شادی هوم‌ بانکوک
انواع اتاق های هتل شادی هوم بانکوک
امکانات داخل اتاق های هتل شادی هوم بانکوک
رستوران و غذا خوری هتل شادی هوم بانکوک
امکانات و خدمات هتل شادی هوم بانکوک
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل شادی هوم بانکوک

درباره هتل Shadi Home Bangkok


هتل شادی هوم در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد و طبق خدمات و امکاناتی که به مهمانان خود ارائه می داد توانست سه ستاره از صنعت هتلداری را به خود اختصاص دهد. بانکوک از جمله مقاصد محبوب دنیا است. بسیاری از گردشگرانی که هوس خرید بلیط هواپیما بانکوک می کنند، دوست دارند در هزینه های سفر خود نیز تا حدودی صرفه جویی کنند. برای این کار مسافران معمولا اقامت خود را از هتل هایی کم هزینه تر و رده پایین تر انتخاب می کنند و هتل شادی هوم از جمله این‌ انتخاب ها و هتل های میان رده بانکوک است.

موقعیت مکانی هتل شادی هوم‌ بانکوک


معمولاً یکی از اهداف سفر بازدید از جاذبه ها و مراکز دیدنی مختلف شهرها و کشورهای دیگر است به همین دلیل موقعیت مکانی هتل برای بسیاری از مسافران اهمیت خاصی دارد. هتل شادی هوم از نظر موقعیت در جایی مناسب و در فاصله یک کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته به طوری که مهمانان هتل دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی بانکوک خواهند داشت.

انواع اتاق های هتل شادی هوم بانکوک


هتل shadi home بانکوک حدود ۵۰ اتاق در ۵ نوع مختلف دارد: اتاق های سوپریور، اتاق های دلوکس، اتاق های دلوکس تریپل، سوئیت هانی مون و سوئیت خانواده. در تمامی این اتاق ها امکان ارائه تخت اضافه( با هزینه اضافه) وجود دارد.

امکانات داخل اتاق های هتل شادی هوم بانکوک


Shadi Home Bangkok اتاق هایی مبله با خدمات و امکاناتی مناسب دارد که چیزی جز آسایش و آرامش را برای مهمانان به همراه نخواهند داشت. تمامی اتاق های این هتل سه ستاره مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای مینی بار و صندوق امانات هستند. تلویزیون با کانال های کابلی نیز برای سرگرمی و تفریح مهمانان در تمامی اتاق ها تعبیه شده است. مهمانان هتل شادی هوم‌ با اقامت در این هتل به اینترنت رایگان هتل نیز دسترسی خواهند داشت. حمام و سرویس بهداشتی داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز و برخی امکانات مانند دمپایی و سشوار هستند. یخچال، صندوق امانات، دمپایی، حوله، کمد و آب رایگان از دیگر خدمات و امکاناتی است که در اتاق های هتل شادی هوم وجود دارد.

رستوران و غذا خوری هتل شادی هوم بانکوک


رستوران هتل شادی غذاهای حلال سرو می کند. بسیاری از ایرانی هایی که با خرید بلیط هواپیما بانکوک سفری به این شهر دارند معمولاً ذائقه غذایی شان با غذاهای تایلندی چندان جور نیست این افراد می توانند با خیال راحت در هتل شادی هوم بانکوک اقامت داشته باشند چون رستوران این هتل علاوه بر غذاهای تایلندی، غذاهای ایرانی را نیز سرو می ‌کند. به عبارتی با اقامت در این هتل می توانید هم طعم غذاهای محلی تایلندی را بچشید و هم از غذاهای خوش طعم و مزه ایرانی نوش جان کنید.

امکانات و خدمات هتل شادی هوم بانکوک


هتل شادی هم شاید زرق و برق هتل های رده بالا و پنج ستاره را نداشته باشد اما امکانات و خدمات خوبی را نسبت به یک هتل سه ستاره ارائه می دهد. برخی از امکانات و خدماتی که مهمانان با اقامت در این هتل به آن ها دسترسی خواهند داشت عبارتند از خدمات کانسیرج، خدمات تبدیل ارز، خدمات لباسشویی، اتاق خانواده، خدمات تور، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ و اینترنت رایگان و غیره.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل شادی هوم بانکوک


فاصله هتل شادی هوم بانکوک تا مرکز خرید سیام پاراگون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل شادی هوم بانکوک تا موزه خانه جیم تامپسون: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل شادی هوم بانکوک تا معبد زمرد بودا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل شادی هوم بانکوک تا معبد وات فو: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل شادی هوم بانکوک تا گرند پالاس یا کاخ بزرگ بانکوک: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل شادی هوم بانکوک تا معبد وات آرون: ۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است