search
menu

هتل Regent Suvarnabhumi Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Regent Suvarnabhumi Bangkok
امکانات هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک
خدمات هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک
واحدهای اقامتی هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک
اماکن دیدنی نزدیک هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک

درباره هتل Regent Suvarnabhumi Bangkok


هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک اقامتگاهی است سه ستاره و اقتصادی واقع در منطقه لات کرابانگ بانکوک که افزون بر برخورداری از موقعیت مکانی مناسب و قرار گرفتن در نزدیکی فرودگاه سووارنابومی، امکانات رفاهی مطلوبی را نیز برای اقامت خریداران بلیط هواپیما بانکوک در خود جای داده است به طوری که اقامت در بانکوک لذت دوچندانی را به همراه خواهد داشت. گرچه جاهای دیدنی بانکوک زیاد است و این هتل دسترسی نسبتا راحتی به بسیاری از این جاذبه های دیدنی دارد اما می توان با استفاده از راهنمای سفر به بانکوک با جذاب ترین و نزدیک ترین جاذبه های توریستی به هتل آشنا شده و یا با برنامه سفر بانکوک پاتایا در چند روز بیشترین بازدید از بیشترین جاذبه های تایلند را داشته باشید. هر چند که اگر راهنما یا برنامه سفر هم نداشته باشید، کارکنان هتل به اندازه ای مهمان نواز هستند که شما را در مسیر بازدید از جاذبه های تایلند راهنمایی کنند.

امکانات هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک


امکانات رفاهی هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک در مقایسه با هتل های هم رده خود بسیار متعدد است و خدماتی که هتل Regent Suvarnabhumi Bangkok در قبال نرخ نه چندان گزاف اقامتی خود از میهمانان طلب می کند، بسیار سخاوتمندانه است. میهمانان با انتخاب و اقامت در این هتل قادرند از پارکینگ امن، مطمئن و رایگان هتل بهره مند گردند و هیچ دغدغه ای بابت پارک خودروی خود در طول اقامت در بانکوک نداشته باشند. همچنین اینترنت پرسرعت وایفای در این هتل به صورت رایگان به تمامی میهمانان ارائه می گردد تا گردشگران در طول اقامت در این مکان از گشت و گذاری رایگان و امن در فضای مجازی بهره مند گردند. در مورد خورد و خوراک نیز باید گفت که هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک از رستوران باکیفیتی برخوردار است که با فضای تمیز و دلنشین خود، تجربه صرف غذا در بانکوک را به لذتی بیادماندنی مبدل ساخته است. منوی وسیع این رستوران که گستره وسیعی از غذاهای محبوب آسیایی و آمریکایی را پوشش می دهد، قادر است رضایت هر گردشگری را جلب کرده و هر میهمانی را با هر ذائقه ای راضی و خشنود کند. از دیگر امکانات هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک می توان به آسانسور، تهویه مطبوع، فضای سبز و اتاق نگهداری بار و بنه اشاره کرد.

خدمات هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک


نقطه قوت هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک را باید خدمات بی شماری دانست که در اکثر مواقع رایگان و در برخی موارد با دریافت اندک هزینه ای به میهمانان خود عرضه می دارد: از خشکشویی و اتوشویی گرفته تا صرافی و شاتل فرودگاهی، هرآنچه هتل های سه ستاره و حتی فراتر به میهمانان خود ارائه می دهند، در اختیار میهمانان هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک خواهد بود. گردشگران با رزرو اتاقی در این هتل می توانند بلیط هواپیما سفرمارکت را با خیالی آسوده خریداری کرده و پس از رسیدن به فرودگاه سووارنابومی بانکوک از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی هتل استفاده کنند. همچنین خدماتی از قبیل انواع و اقسام ماساژهای تایلندی و اسپا در این هتل به میهمانان عرضه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک


از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه گرفته تا اتاق های دلوکس و گران قیمت، تنوع و تعدد بالای واحدهای اقامتی در هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک، دست میهمانان را برای انتخاب گزینه اقامتی مناسب خود باز گذاشته است. کلیه واحدهای اقامتی هتل نورگیر و دلباز بوده و به خوبی با استفاده از تجهیزات اقامتی شیک و مدرن طراحی و دکور شده اند. در مورد تجهیزات اقامتی نیز باید گفت که تمامی وسایل رفاهی از قبیل تلویزیون، یخچال، کمدلباس، میز، صندلی، مبلمانی شیک و تخت خواب هایی راحت در تک تک واحدهای اقامتی گنجانده شده تا هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد. همچنین آشپزخانه کوچکی نیز در برخی واحدهای اقامتی هتل برای رفاه بیشتر گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما بانکوک به این مکان سفر می کنند، تعبیه شده تا هر میهمانی قادر باشد غذای خریداری شده خود را گرم و در واحد اقامتی خود نوش جان کند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل ریجنت سووارنابومی بانکوک


فاصله هتل تا مرکز تجاری پاسئو: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه سووارنامی: ‌۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه متروی فورست: ‌۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کینگ راما: ‌۸٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار شبانه ترین نایت مارکت: ۹٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان سیکان:‌ ۹٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مگابانگا: ۹٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است