search
menu

هتل Picnic Hotel Rang Nam Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Picnic Hotel Bangkok - Rang Nam
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Picnic Hotel Bangkok - Rang Nam


هتل پیک نیک بانکوک یکی از هتل های ۴ ستاره شهر است که بیش تر برای کسانی که به دنبال اقامتگاهی مقرون به صرفه و در عین حال مدرن می گردند مناسب است. هتل Picnic یکی از انتخاب های ثابت تورهای گردشگری آسیایی است و با شعار « خوشحالی شما خوشحالی ماست»‌ به بهترین نحو از مهمانان خود میزبانی می کند تا خاطرات خوشی را ضمیمه بلیط هواپیما بانکوک کند.

موقعیت مکانی هتل


هتل پیک نیک در بهترین نقطه جاده رنگنام واقع شده که منتهی به قلب شهر بانکوک است و تنها چند صد متر با بزرگ ترین بازار لباس تایلند یعنی پراتونام فاصله دارد. از ساختمان هتل تا ایستگاه اسکای ترین نیز تنها ۵ دقیقه پیاده روی است. هتل پیک نیک در احاطه پارک سانتیپاپ، مغازه ها و مراکز خرید قرار گرفته و کسانی که علاقه مند به شکم گردی در بانکوک باشند می توانند عصرها و در اوقات فراغتشان به قدم زنی در خیابان های اطراف بروند و غذاهای خیابانی متنوعی را امتحان کنند و از نایت لایف های بانکوک لذت ببرند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


آنچه باعث محبوبیت هتل پیک نیک بانکوک در بین گردشگران شده خدمات و امکاناتی است که در قبال هزینه ای مناسب در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل با امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، رستوران،‌ اتاق های خانواده، اینترنت رایگان و باغی سرسبز و باصفا در محوطه هتل از مهمانانش میزبانی می کند.

انواع اتاق های هتل


هتل پیک نیک بانکوک دارای ۱۶۱ باب اتاق و خوابگاهی ۷۶ تخته است که هر کسی می تواند متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته یکی از اتاق های سوپریور، تریپل، استاندارد تویین یا استاندارد دبل را رزرو کند یا اگر به دنبال اتاق هایی با قیمت ارزان تر است به دنبال اسکان در یکی از اتاق های تک نفره خوابگاه باشد.

امکانات اتاق های هتل


سبک مدرنی که در دکوراسیون اتاق های هتل Picnic Hotel Bangkok - Rang Nam و جزئیاتی که در چیدمان آن ها به کار رفته جوی آرامش بخش را به اتاق ها داده و باعث می شود حال و هوای خانه برای مهمانان هتل تداعی شود. این اتاق ها با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون های صفحه تخت، بخش نشیمن، کاناپه، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، مینی بار، کتری، گاو صندوق و اینترنت رایگان مجهز شده اند.

گزینه های صرف غذا


رستوران باسیل هتل پیک نیک از آن دست رستوران هایی است که هیچ وقت طعم غذاهای آن را فراموش نمی کنید، سرآشپز ماهر و باتجربه ای که در این رستوران انواغ غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند با مواد تازه ای که از بازار خریداری شده غذاهای هر روز را طبخ می کند. از طرفی قیمت غذاهای ۵ ستاره این رستوران به اندازه قیمت غذاهای ۳ ستاره است، یعنی می توان با یک تیر ۲ نشان زد. ضمنا سرو غذای رستوران باسیل هم به صورت سلف سرویس و هم با منوی انتخابی است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


پرسنل حرفه ای هتل پیک نیک تمام تلاششان را می کنند تا همه مهمانان بهترین خدمات را دریافت کرده و با رضایت راهی خانه هایشان شوند. از این گذشته هتل برای کسانی که به منظور سفر کاری بلیط هواپیما بانکوک خریده اند، امکاناتی از قبیل اتاق جلسه، تجهیزات برگزاری کنفراس، دستگاه فتوکپی و فکس ارائه می دهد. محوطه هتل نیز با وجود درختان و فضاهای سرسبزش محیط دلنشینی دارد و برای قدم زنی صبحگاهی یا عصرانه عالی است. حتی تجهیزات باربیکیو نیز در اختیار مهمانان هتل پیک نیک قرار می گیرد. اتاق گیم، انواع پازل ها و بازی های دورهمی نیز برای سرگرمی خانواده ها ارائه می شوند.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مقرون به صرفه
اتاق های تر و تمیز
پرسنل عالی

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل پیک نیک بانکوک تا بازار پراتونام: ۸۰۰ متر
فاصله هتل پیک نیک بانکوک تا مرکز خرید گایسورن ویلیج: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل پیک نیک بانکوک تا مرکز فرهنگ و هنر بانکوک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل پیک نیک بانکوک تا کاخ بزرگ: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل پیک نیک بانکوک تا معبد وات آرون:‌ ۵.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است