search
menu

هتل Omni Tower Sukhumvit Nana by Compass Hospitality Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Omni Tower Sukhumvit Nana by Compass Hospitality Bangkok
امکانات عمومی هتل اومنی تاور سوخومویت نانا بای کامپس هاسپتالیتی بانکوک
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اومنی تاور سوخومویت نانا بای کامپس هاسپتالیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Omni Tower Sukhumvit Nana by Compass Hospitality Bangkok


هتل اومنی تاور سوخومویت نانا بای کامپس هاسپتالیتی به عنوان هتلی ۴ ستاره در شهر بانکوک و در نزدیکی خیابان سوخومیت سوی ۴ قرار دارد. این هتل در قلب بانکوک واقع شده و به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به تمامی نقاط شهر دسترسی خواهید داشت. از هتل اومنی تاور تا مرکز کنوانسیون ملکه سیریکیت ۴ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی بانکوک نیز ۳۰ کیلومتر فاصله وجود دارد که برای رفت و آمد به فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید. این هتل زیبا دارای ۳۴ طبقه بوده و اقامت در این محل می تواندیکی از بهترین گزینه ها برای کسانی باشد که به کافه های شبانه و خرید علاقه مند هستند، زیرا در نزدیکی هتل به انواع فروشگاه و کافه و رستوران دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل اومنی تاور سوخومویت نانا بای کامپس هاسپتالیتی بانکوک


در تمامی نقاط این هتل می توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره مند شوید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از میهمانان سراسر دنیا استقبال می کنند. از خدمات دیگر ارائه شده در این هتل می توان به خدمات تور و بلیط و تبدیل ارز اشاره کرد، همچنین در لابی هتل اومنی تاور سوخومویت نان سالن زیبایی وجود دارد که انواع خدمات مربوط به زیبایی و آرایشی ارائه می شوند. میهمانان هتل Omni Tower Sukhumvit Nana by Compass Hospitality Bangkok می توانند از پارکینگ رایگان استفاده کنند. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرند. دقت داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پرسنل هتل نیز به زبان های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز اشاره کرد که مطمئنا لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام هتل با به روزترین دستگاه ها تمرین و ورزش کنند یا در سونا به آرامش برسند، همچنین می توانند با بازی اسکواش سرگرم شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل چهار ستاره لوکس دارای ۹۵ اتاق است که انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از سوئيت خانواده تکخوابه و سه خوابه، سوئيت دوخوابه، سوئيت تکخوابه، استودیو، استودیو تریپل، سوئيت سه خوابه. اتاق ها و واحدهای اقامتی موجود در این هتل همه روزه نظافت می شوند و همگی با فضایی گرم و دلنشین و سبک مدرن و خاص برایتان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می سازند. اتاق های بزرگ و دلباز این هتل برای مسافران اقامتی بی نظیر به ارمغان می آورد. همه اتاق ها و سوئيت ها در این هتل به سبک آسیایی طراحی شده اند و از مبلمان چوبی استفاده گردیده است. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون اشاره کرد. همچنین در داخل واحدها نیز حمام اختصاصی وجود دارد که شامل دوش،‌ سرویس‌ بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. آشپزخانه داخل اتاق ها نیز شامل اجاق گاز، مایکروویو، یخچال و توستر هستند.
به یاد داشته باشید که در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مخصوصی معین گردیده است. لازم به ذکر است که زمان تحویل اتاق ها در هتل Omni Tower Sukhumvit Nana by Compass Hospitality ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است، در صورتی که از زمان اعلام شده بیشتر اقامت داشتید، هزینه مربوط به این بازه زمانی دریافت می گردد، در غیر این صورت می توانید بار و وسایلتان را به اتاق چمدان در لابی هتل بسپارید تا مستلزم پرداخت هزینه اضافی نشوید و تا زمان رسیدن زمان پروازتان منتظر بمانید، البته بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما به ساعت پروازتان دقت داشته باشید تا زمان زیادی را معطل نشوید.

رستوران هتل


رستوران اینتک موجود در این هتل منوی گسترده ای ارائه می دهد که مطمئنا برایتان جالب خواهد بود، انواع غذاهای عجیب و غریب هندی با طعم های جدید در این رستوران شیک برای مسافران سرو می شود. رستوران Taste نیز به عنوان رستوران دیگر در هتل Omni Tower Sukhumvit Nana by Compass Hospitality دارای طراحی ساده و صندلی‌ های قرمز و خاکستری، میزهای چوبی همراه با تراس چوبی و صندلی‌ های حصیری و چترهای سفید است که مکانی عالی برای استراحت به شمار می رود و می توانید خودتان را به یک نوشیدنی خنک مهمان کنید.

فاصله هتل اومنی تاور سوخومویت نانا بای کامپس هاسپتالیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه جیم تامپسون: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت ویما نمک: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی بانکوک: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساتورن: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار هفتگی چاتوچاک: ۱۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است