search
menu

هتل Nantra de Comfort Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nantra de Comfort Bangkok
امکانات کلی هتل نانترا دو کامفورت
اتاق های هتل نانترا دو کامفورت
امکانات اتاق های هتل نانترا دو کامفورت
فاصله هتل نانترا دو کامفورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nantra de Comfort Bangkok


هتل ۳ ستاره نانترا دو کامفورت در قسمت تجاری شهر بانکوک واقع شده است و تا مراکز اصلی و درمانی شهر فاصله ای حدودا ۱۰ دقیقه ای دارد. این هتل زیبا دارای دو ساختمان در ۵ طبقه است و همچنین دارای ۲۹ اتاق بوده و محل هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. در ساختمان دوم این هتل امکان دسترسی به آسانسور وجود ندارد و باید از پله ها رفت و آمد داشته باشید. مورد جالب توجه در این هتل بدین صورت است که روزانه صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح به صورت رایگان ارائه می شود. کارکنان این هتل بسیار مجرب بوده و با دقت کامل در حال خدمت رسانی به مسافران گرامی از سراسر جهان هستند. دسترسی به فرودگاه بین المللی سووارنابومی حدودا ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

امکانات کلی هتل نانترا دو کامفورت


هتل نانترا دو کامفورت بانکوک شامل پذیرش ۲۴ ساعته است و به راحتی می توانید در هر ساعتی به هتل Nantra de Comfort Bangkokبروید و اقامت داشته باشید. همچنین در این هتل می توانید به بالکن، تهویه مطبوع هوا، خشکشویی، آسانسور و اتاق های غیرسیگاری دسترسی داشته باشید. مهمانی که در هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند به راحتی می توانند از کامپیوترهای موجود در هتل استفاده نمایند. لازم به ذکر است که در قسمت بیرونی هتل نانترا به بالکن دسترسی خواهید داشت. همچنین در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. یکی از امکانات اصلی هتل نانترا استفاده از اینترنت رایگان است که در همه اتاق ها و محوطه هتل قابل دسترس است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو در این هتل با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. همچنین اگر به قصد کار و تجارت به شهر بانکوک سفر می کنید، این هتل می توانید یکی از بهترین انتخاب ها برایتان باشد، زیرا شامل امکاناتی مانند برگزاری جلسات بوده و فکس و کپی دایر هستند. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Nantra de Comfort Bangkok نیز می توانید از آسانسور استفاده نمایید.

اتاق های هتل نانترا دو کامفورت


انواع اتاق در هتل نانترا دو کامفورت دو صورت بوده و با توجه به تعداد نفراتتان و سلیقه تان می توانید یکی از اتاق ها را انتخاب نمایید، انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس و اتاق دوبل اکونومی. در اتاق دولوکس می توانید به یک تختخواب دونفره یا دو تختخواب تک نفره و در اتاق دوبل اکونومی نیز می توانید به یک تختخواب دو نفره دسترسی داشته باشید. همچنین اتاق های دولوکس در ساختمان اول همراه با آسانسور و اتاق های اکونومی در ساختمان دوم بدون آسانسور تعبیه شده اند.

امکانات اتاق های هتل نانترا دو کامفورت


در اتاق های این هتل تهویه مطبوع دایر بوده و در همه اتاق ها برای افراد سیگاری ممنوع بوده، اما در عوض می توانید محل های تعبیه شده سیگار مصرف کنید. در اتاق های این هتل نیز گاوصندوق قرار داده شده است. جالب اینجاست که سایز اتاق های این هتل بزرگ بوده و شامل تلویزیون، یخچال و میزکار هستند. کف اتاق ها به صورت پارکت بوده، همچنین در هریک از اتاق های هتل می توانید از حمام های اختصاصی استفاده نمایید که هرکدام از حمام ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، وان، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

فاصله هتل نانترا دو کامفورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل نانترا دو کامفورت تا پارک لومپینی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل نانترا دو کامفورت تا برج آمارین پلازا: ۸.۶ کیلومتر
فاصله هتل نانترا دو کامفورت تا خانه جیم تامپسون: ۹.۸ کیلومتر
فاصله هتل نانترا دو کامفورت تا قصر بزرگ: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل نانترا دو کامفورت تا بازار محلی چاتوچاک: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل نانترا دو کامفورت تا معبد وات آرون: ۱۴.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است