search
menu

هتل Mandarin Hotel Managed by Centre Point Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mandarin Hotel Managed by Centre Point Bangkok
امکانات و خدمات عمومی هتل ماندارین هتل بای سنتر پوینت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماندارین بای سنتر پوینت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mandarin Hotel Managed by Centre Point Bangkok


یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس در شهر بانکوک، پایتخت کشور تایلند، هتل ماندارین بای سنتر پوینت است. این هتل ۴ ستاره در قلب شهر بانکوک قرار دارد و به مراکز مهم شهری دسترسی بسیار خوبی دارد. این اقامتگاه در سال ۱۹۶۸ میلادی افتتاح شد و در سال ۱۹۸۱ میلادی در آن بازسازی انجام شد. اگر علاقه به گشتن شهر با وسیله حمل و نقل عمومی داشته باشید، فاصله هتل تا ایستگاه مترو (MRT-Sam Yan) فقط ۱ دقیقه است. آیا بلیط هواپیما رزرو کرده اید؟ اصلا نیازی به نگرانی نیست زیرا این هتل تا فرودگاه بین المللی دون موانگ و فرودگاه سووارنابومی بانکوک، حدود۲۰ الی ۲۵ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ماندارین هتل بای سنتر پوینت


هر آنچه که شما از یک هتل لوکس و با کیفیت انتظار دارید، ماندارین هتل بای سنتر پوینت آن را برای مسافران تفریحی و تجاری خود فراهم کرده است. امکانات و خدماتی که باعث رضایت گردشگران از این هتل شده است عبارتند از: پارکینگ، لابی دنج، اینترنت وای فای رایگان در تمامی مکان های هتل، آسانسور، رستوران، استخر رایگان در فضای باز با محوطه ای دلنشین، محل ویژه سیگار کشیدن، بیزینس سنتر با خدمات ویژه مخصوص مسافران تجاری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع، نظافت روزانه، محل نگهداری چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته. در هتل ماندارین یک باشگاه ورزشی عالی وجود دارد که خبری خوش برای علاقه مندان به ورزش روزانه است؛ همچنین در مرکز اسپا، ماساژ و سونا می توانید حسی خوشایند، آرامش و سلامتی را در سفر خود تجربه کنید. در صورتی که بلیط هواپیما خارجی دارید، با ترانسفر فرودگاهی هتل به راحتی به فرودگاه بروید. قابل ذکر است که یکی از بخش های جالب توجه هتل Mandarin Hotel Managed by Centre Point Bangkok که نوید زندگی می دهد، سالن برگزاری مراسمات عروسی آن است. در هتل امکان تبدیل ارز و یک دستگاه خودپرداز وجود دارد. گفتنی است که با خرید و رزرو بلیط اماکن دیدنی و تور از هتل ماندارین می توانید با سهولت بیشتری به تفریح بپردازید. کارکنان مجرب این هتل که مسلط به زبان تایلندی، انگلیسی و چینی هستند، با استقبالی گرم پذیرای مسافران و میهمانان ارجمند هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این اقامتگاه ۳۷۴ اتاق و سوییت با طراحی مدرن، راحت، خانوادگی و فوق العاده زیبا در انواع مختلف معمولی، لوکس، متصل و اتاق اکسکیوتیو با ظرفیت ۶ نفره دارد. اتاق های هتل یک تخته دابل، یک تخته سینگل، یک تخته تویین و دو تخت تویین و غیره را شامل می شوند. در اتاق های هتل ماندارین هتل بای سنتر پوینت، ضروری ترین و بهترین وسایل و امکانات فراهم شده است تا میهمانان کمبودی را حس نکنند و اقامتی دلپذیر و خاطره انگیز را داشته باشند. این تجهیزات شامل این موارد هستند: تلویزیون، مبل و صندلی، تلفن، آیینه، حمام به همراه دوش، وان و وسایل بهداشتی مانند حوله و شامپو، سشوار، چای و قهوه ساز، سیستم اطفا حریق، گاوصندوق در اتاق هاو همچنین یک ماکروویو هم قرار دارد که می تواند بسیار کاربردی باشد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


شنا کردن در استخر روباز هتل و یا استراحت بر روی صندلی های راحتی کنار آن و علاوه بر آن گذراندن اوقات در مرکز اسپا با خدماتی متنوع بسیار می تواند لذت بخش باشد و یک روز طولانی و خسته کننده ناشی از گشت و گذار فراوان در شهر را به یک خاطره به یادماندنی و شاد تبدیل کند؛ همچنین خستگی پرواز در روز اول سفر را از شما بگیرد.

رستوران هتل


رستوران (Krua Luang) این هتل با فضایی مطبوع و دلپذیر و کارکنانی ماهر و خوش برخورد با انواع خوراک های تایلندی و بین المللی به صورت بوفه و سفارشی مکانی برای صحبت، غذا خوردن و گپ زدن با دوستان و خانواده و یا همکاران است. علاوه بر این، رستورانی دیگر به نام (Rodchana) در این اقامتگاه قرار دارد که خوراک های لذیذی را به شکل بوفه سرو می کند.

فاصله هتل ماندارین بای سنتر پوینت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا پارک لومپینی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز هنر و فرهنگ بانکوک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آکواریوم زندگی دریایی بانکوک: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا گراند پالاس: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی بانکوک: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد وات آرون: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است