search
menu

هتل Le D'Tel Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le D'Tel Bangkok
امکانات عمومی هتل لو دیتل بانکوک
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل لو دیتل بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Le D'Tel Bangkok


هتل پنج ستاره لو دیتل در شهر بانکوک تایلند قرار دارد و این هتل ۹ طبقه فاصله اندکی تا مرکز شهر دارد. هتلی که در مرکز منطقه Silom و Sathorn واقع شده است و در نظر گردشگران شهر بانکوک محبوبیت خاصی دارد. از موارد جالب درباره این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید Amarin Plaza و Gaysorn است که در عرض ۱۵ دقیقه به وسیله ماشین دسترسی خواهید داشت. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز در ۳۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است و شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه از این هتل دایر است. مطمئن باشید هتل Le D'Tel Bangkok یکی از هتل هایی است که در سفرتان به شهر بانکوک پیشنهاد می شود.

امکانات عمومی هتل لو دیتل بانکوک


از جمله امکانات مهم در این هتل می توان به دسترسی اینترنت وای فای رایگان در هر نقطه اشاره کرد. به یاد داشته باشید که حیوانات اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. همچنین در قسمت لابی می توانید به محل نگهداری چمدان ها، میز تور و تبدیل ارز دسترسی داشته باشید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز در این هتل انجام می گیرند که مستلزم پرداخت هزینه هستید. اگر جزو نفراتی هستید که به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما نموده اید، با انتخاب این هتل می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید و مرکز بیزینس این هتل در اختیارتان قرار داده می شود. کارکنان هتل لو دیتل بانکوک بسیار مجرب هستند و به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند، همگی در تلاشند تا اقامتی به یاد ماندنی برایتان فراهم کنند. میز پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان نیز جزو امکانات عمومی هتل Le D'Tel Bangkok به شمار می روند، همچنین لازم به ذکر است برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در این هتل وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


مطمئن باشید این هتل در شهر بانکوک یکی از بهترین انتخابهایتان خواهد بود و اقامتی عالی در انتظار شماست. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر روباز اشاره کرد که در طول سال باز دایر بوده و به صورت رایگان قابل استفاده است. این استخر برای تمامی سنین مناسب بوده و در کنار استخر نیز می توانید بر روی صندلی های تعبیه شده آفتاب بگیرید یا زیر چترهای ساحلی دراز کشیده و ریلکس کنید. همچنین استخر آب نمک نیز در این هتل وجود دارد که به دلیل خاصیت درمانی طرفداران زیادی دارد. امکانات تفریحی دیگر در این هتل مرکز تناسب اندام، باشگاه بدنسازی با مجهزترین دستگاه هاست. بی شک در هتل لو دیتل لحظات به یاد ماندنی برای خود رقم خواهید زد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس، اتاق توئین یا دوبل پریمییر و سوئيت جونیور. اتاق های این هتل بسیار شیک مبلمان شده اند و همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند. اتاق ها با لوازم ضروری و رفاهی کامل برایتان اقامتی بی نظیر به ارمغان می آورند. این هتل با ۱۰۱ اتاق آماده میزبانی از مسافران سراسر دنیاست؛ همه اتاق ها شامل سیستم تهویه هوا، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای و یخچال، کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، کاناپه، میزکار، فضای نشیمن، میزناهارخوری، بالکن هستند. همچنین دستگاه چای ساز و قهوه ساز نیز در اتاق ها وجود دارد یا اینکه می توانید از بار موجود در هتل نوشیدنی مورد علاقه تان را سفارش داده و در اتاقتان نوش جان کنید. در تمامی اتاق های هتل Le D'Tel Bangkok تختخواب و مبلمان لوکس، حمام اختصاصی وجود دارد که حمام ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، دمپایی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند. دقت داشته باشید که در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران های هتل


در هتل لو دیتل بانکوک می توانید به دو رستوران دسترسی داشته باشید، رستوران اول Portulaca نام دارد و در این رستوران وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای و منویی ارائه می شود. کافه رستوران Canna Cafe نیز به صورت منویی خوراکی و نوشیدنی های خوشمزه سرو می کند.

فاصله هتل لو دیتل بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک لومپینی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج شهر بانکوک: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ رز بانکوک: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه جیم تامپسون: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد وات آرون: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار شبانه چاتوچاک: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مزرعه تمساح ها: ۲۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است