search
menu

هتل ibis Sathorn Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ibis Bangkok Sathorn
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل ایبیس ساترون
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل ibis Bangkok Sathorn


هتل ایبیس ساتورن بانکوک یکی از هتل های ۳ ستاره و مقرون به صرفه پایتخت تایلند است که انتخاب ایده آلی برای تمامی گردشگران شهر بانکوک به شمار می رود، چه آن ها که برای سفرهای کاری بلیط هواپیما بانکوک خریده اند، و چه آن هایی که قصد گذراندن تعطیلات و یا خرید در این شهر را دارند. این هتل با ویژگی های خاصش، خود را با هویت رنگین شهر بانکوک تطبیق داده است. چنانچه می خواهید شبی را در هتلی ارزان قیمت، تمیز و در نزدیکی منطقه سیام بگذارنید، بعد از خرید بلیط هواپیما بانکوک به فکر رزرو هتل ایبیس ساتورن باشید.

موقعیت مکانی هتل


هتل ایبیس ساتورن بانکوک در قلب مرکز تجاری شهر و چند قدمی دورتر از پارک لومپینی قرار گرفته که به سبب نزدیکی به منطقه سیام (بهشت مراکز خرید بانکوک) از نایت لایف های بانکوک و مراکز تفریحی شهر دور نخواهید بود. هتل ibis Bangkok Sathorn برای استفاده از مترو، خدمات شاتل رایگان ارائه می دهد و مهمانان را تا ایستگاه مترو می رساند. با اقامت در این هتل می توان در اوقات فراغت برای قدم زن یا بازدید از جاذبه هایی مثل پارک زیبای لومپینی و رودخانه چائو فریا رفت چون به هتل نزدیکند. البته بازار شبانه پاتپونگ و مراکز خرید بزرگ هم فاصله زیادی تا هتل ندارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


امکانات و خدمات متنوعی که همراه با اتاق های متنوع هتل ایبیس ساتورن ارائه می شوند شامل پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، رستوران، تجهیزات افراد ناتوان، اتاق مخصوص استعمال سیگار، دستگاه خودپرداز و پذیرش ۲۴ ساعته است. یکی از مزیت های رزرو هتل ایبیس ساتورن این است که اگر گردشگری به همراه حیوان خانگی خود بلیط هواپیما بانکوک خریده باشد، می تواند با پرداخت هزینه اضافی امکان اسکان حیوان خانگی اش را در این هتل داشته باشد.

انواع اتاق های هتل


هتل ایبیس ساتورن بانکوک، ۲۱۳ اتاق برای میزبانی از مهمانان خود ارائه می دهد که هر کدام با سبک خاصی دکور شده اند و این انتخاب بسته به سلیقه مهمانان و تعداد نفراتی که در نظر گرفته اند، صورت می گیرد. هنگام رزرو هتل ibis Bangkok Sathorn انواع اتاق های استاندارد دبل، استاندارد تویین، سوپریور کویین و سوپریور تویین نمایش داده می شوند و تنها با چند کلیک می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد.

امکانات اتاق های هتل


درباره اتاق های هتل ایبیس ساتورن بانکوک باید گفت که برخلاف بیش تر هتل‌هایی که معمولا به شکل شیک دکور شده اند و المان های زیادی در دکوراسیون آن ها به کار رفته، چیدمان اتاق های این هتل بسیار ساده بوده و تنها امکانات لازم برای اقامت در آن ها گنجانده شده است و هیچ المان اضافی دیگری در آن ها دیده نمی شود؛ امکاناتی نظیر تلویزیون، آینه، میز، مینی بار، چای ساز، حمام، سشوار، لوازم بهداشتی، صندوق امانت، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان.

گزینه های صرف غذا


بازخوردهای مثبتی که درباره تنوع و کیفیت صبحانه های هتل ایبیس ساتورن بانکوک ثبت شده اند، نشان دهنده رضایت اکثر مهمانان از صبحانه های سلف سرویس هتل است. ضمنا رستوران “The Taste” با سرو بیش از ۲۰ نوع غذای محلی و بین المللی به صورت سلف سرویس و همچنین منوی انتخابی، همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب دایر است. البته رستوران های محلی متنوعی در اطراف هتل وجود دارند که می توان با کمی پیاده روی به آن ها دسترسی داشت.

دیگر خدمات و امکانات هتل


این هتل دارای ۲ اتاق جلسه ۳۷ متری با ظرفیت ۶۰ نفر است که این اتاق ها نورگیری خوبی دارند و با اینترنت و امکانات صوتی و بصری مورد نیاز مجهز شده اند. از دیگر خدمات و امکانات هتل ایبیس ساترون بانکوک می توان به اتاق چمدان، دستگاه کپی، فکس، حراست و نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات تور و تهیه بلیط، پرسنل چند زبانه و ایستگاه رایانه اشاره کرد.

دلایل انتخاب هتل ایبیس ساترون


صبحانه های عالی
موقعیت مکانی خوب
اتاق های تمیز

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل ایبیس ساترون بانکوک تا ایستگاه مترو لومپینی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل ایبیس ساترون بانکوک تا پارک لومپینی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل ایبیس ساترون بانکوک تا مرکز خرید آمارین پلازا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل ایبیس ساترون بانکوک تا مرکز خرید گایسورن ویلیج: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل ایبیس ساترون بانکوک تا آکواریم اوشین ورلد سیام: ۲.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است