search
menu

هتل FX Hotel Metrolink Makkasan Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل FX Hotel Metrolink Makkasan Bangkok
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل FX Hotel Metrolink Makkasan Bangkok


هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک یکی از هتل های ۳ ستاره و ارزان شهر بانکوک است و معمولا کسانی که در طول تعطیلات یا سفر کاری خود به دنبال هتل نقلی و مقرون به صرفه باشند، در این هتل اقامت می کنند. هتل اف ایکس مترولینک ماساکان تنها ۱۵ دقیقه با فرودگاه سووارنابومی فاصله دارد و از طرفی دیگر به مرکز تجاری و محل نایت لایف های شهر یعنی منطقه سوخومویت بانکوک بسیار نزدیک است.

موقعیت مکانی هتل


با اینکه هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک در قلب شهر بانکوک واقع شده ولی قرار گرفتن در مجاورت ایستگاه قطار لاینِ فرودگاه این بوتیک هتل را به عنوان هتل فرودگاه معروف کرده است. ضمنا اگر قصد خرید از بانکوک داشته باشید با رزرو هتل FX Hotel Metrolink Makkasan Bangkok می توانید به مرکز خرید ترمینال ۲۱ دسترسی راحتی داشته باشید و با چند دقیقه پیاده روی با مترو به نقاط دیگر شهر بروید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک بیش تر محبوبیت خود را مدیون موقعیت مکانی خوب و ایده آلش است ولی جدا از این مزیت، توانسته با خدمات خوب، پرسنل حرفه ای و قیمت مناسب به یکی از برترین انتخاب های خریداران بلیط هواپیما بانکوک تبدیل شود. استخر روف تاپ، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان از جمله امکانات و خدمات عمومی هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان به شمار می روند.

انواع اتاق های هتل


هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک واحدهای اقامتی متنوعی ندارد ولی واحدهای تر و تمیزی را برای میزبانی از مهمانان آماده کرده است. ضمنا همه اتاق های این بوتیک هتل از فضایی بزرگ برخوردارند و مهمانان می توانند بسته به ظرفیتی که برای اتاق ها در نظر دارند یکی از اتاق های سوپریور تویین دلوکس کویین یا میستری را رزرو کنند.

امکانات اتاق های هتل


چیدمان اتاق های هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک به سبک مدرن ولی بسیار ساده و مینیمالیستی است. تمامی اتاق های این هتل نورگیر هستند و امکاناتی مثل مینی بار، گاو صندوق، تلویزیون صفحه تخت، میز، سشوار، حمام اختصاصی، حوله و لوازم بهداشتی در آن ها گنجانده شده است. به عبارتی تمام آنچه برای اقامتی آسوده و راحت به آن نیاز خواهید داشت، در اختیارتان قرار می گیرد.

گزینه های صرف غذا


کافه رستوران هتل که همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب دایر است، انواع غذاهای بین المللی را طبخ و سرو می کند و مهمانان می توانند برای صرف صبحانه ساعت ۶ تا ۱۰ صبح به این رستوران سر بزنند. صبحانه های هتل به سبک سلف سرویس سرو می شوند اما برای بقیه وعده ها منوی انتخابی ارائه می شود. کسانی که سر ساعت به صبحانه نرسند می توانند تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح با استفاده از خدمات روم سرویس صبحانه‌شان را سفارش دهند و در اتاقشان میل کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


از دیگر امکانات و خدماتی که هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک برای مهمانان خود ارائه می دهد می توان به باشگاه، خدمات ماساژ، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز بیزینس، تجهیزات برگزاری جلسه و سرویس شاتل اشاره کرد. علاوه بر این ها پرسنل هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک به زبان انگلیسی هم صحبت می کنند.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک تا مرکز خرید فورچن تاون: ۱ کیلومتر
فاصله هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک تا بازار پراتونام: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک تا مرکز خرید گایسورن ویلیج: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک تا کاخ بزرگ: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل اف ایکس مترولینک ماکاسان بانکوک تا معبد وات آرون: ۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است