search
menu

هتل D-Well Residence@Don Muang 2 Bangkok

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل D-Well Residence@Don Muang 2 Bangkok
امکانات عمومی هتل دی ول رزیدنس دون موانگ بانکوک
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دی ول رزیدنس دون موانگ بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل D-Well Residence@Don Muang 2 Bangkok


هتل دی ول رزیدنس دون موانگ یکی از هتل های دو ستاره در شهر بانکوک تایلند قرار دارد. این هتل زیبا به میدان IT و فرودگاه بین المللی نزدیک است و بدین جهت به تمامی نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. با توجه به امکانات ارائه شده در این هتل اقامتی بی نظیر در انتظار مسافران است، به طوری که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست و برایشان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می کنند. این هتل از لحاظ قیمت نیز جزو هتل های مقرون به صرفه در شهر بانکوک به شمار می رود، اما در عین حال بهترین خدمات در هتل D-Well Residence@Don Muang 2 Bangkok ارائه می شود. این هتل خوب دارای ۵ طبقه و ۶۰ اتاق است و زمان تاسیس آن نیز به سال ۲۰۱۵ برمی گردد و می توان گفت جزو هتل های جدید الاحداث در شهر بانکوک به شمار می رود.

امکانات عمومی هتل دی ول رزیدنس دون موانگ بانکوک


از جمله خدمات ارائه شده در این هتل می توان به مرکز بیزینس اشاره کرد و در صورت سفرکاری می توانید از این امکانات بهره مند شوید. همچنین خدمات دیگری نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در هر ساعتی از شبانه روز که اقدام به خرید بلیط هواپیما نمودید، جای نگرانی نیست و به راحتی می توانید به هتل دی ول رزیدنس بانکوک مراجعه کنید و به وسیله شاتل فرودگاهی براساس برنامه های مشخص شده از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشید.
البته برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در هتل D Well Residence Don Muang Bangkok محلی تحت عنوان پارکینگ دایر گردیده است. در لابی این هتل خدماتی نظیر اتاق چمدان، تور و بلیط، تبدیل ارز وجود دارد. برای رفتن به طبقات مختلف این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. اگر جزو افراد علاقه مند به رانندگی باشید، به راحتی می توانید از قسمت مربوطه در لابی اتومبیل کرایه کنید و به جاهای دیدنی دسترسی داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله مکان های تفریحی نزدیک به این هتل می توان به مرکز گلف بانکوک اشاره کرد که حدودا ۳ کیلومتر از این هتل فاصله دارد و مطمئنا لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین در صورتی که از گشت و گذارهای روزانه خسته شوید، در آخر روز برای دریافت ماساژهای تایلندی می توانید به مرکز ماساژ هتل D Well Residence Don Muang Bangkok مراجعه کرده و به آرامش برسید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل همان حسی را به مسافران خود انتقال می دهد که گویی در منزل شخصی خود هستند. انواع اتاق در این هتل زیبا عبارتند از اتاق کینگ با بالکن، اتاق دوبل دولوکس، اتاق بیسیک، اتاق دوبل، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئين سوپرییر، اتاق لاکچری و سوئيت کینگ. همه اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات موجود در داخل اتاق ها نیز شامل یخچال، مینی بار، بالکن های اختصاصی، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، کمدلباس، میزکار و گاوصندوق هستند. همچنین در داخل اتاق ها حمام وجود دارد و حمام ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. چشم انداز بی نظیری از بالکن های اتاق های هتل D Well Residence Don Muang Bangkok به چشم می خورد که روحتان را نوازش خواهد داد. در داخل اتاق ها اجازه استعمال دخانیات ندارید اما برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه گردیده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام سرو می کند، همچنین در کافی شاپ هتل D Well Residence Don Muang Bangkok نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم برای میهمانان سرو می شود.

فاصله هتل دی ول رزیدنس دون موانگ بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهربازی و پارک آبی سیام: ۲۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی بانکوک: ۲۴.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه جیم تامپسون: ۲۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۲۴.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی: ۲۴.۴ کیلومتر
فاصله تا عمارت ویمانمک: ۲۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی بانکوک؛ ۲۶.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساتورن: ۲۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است