search
menu

هتل Convenient Park Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Convenient Park Bangkok
امکانات کلی هتل کانونیت پارک بانکوک
رستوران هتل کانونینت پارک بانکوک
اتاق های هتل کانونیت پارک بانکوک
امکانات اتاق های هتل کانونیت پارک بانکوک
امکانات تفریحی هتل کانونیت پارک بانکوک
فاصله هتل کانونیت پارک بانکوک تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Convenient Park Bangkok


هتل کانونینت پارک بانکوک، هتلی چهار ستاره و شیک در شهر بانکوک واقع شده است. این هتل زیبا با اتاق هایی مجهز و مدرن با ارائه خدمات و سرویس دهی عالی برایتان اقامتی به یاد ماندنی به ارمغان می آورد. هتل Convenient Park Bangkok دارای امکانات و خدمات رفاهی در شهر بانکوک فاصله ۵ دقیقه ای تا ایستگاه مترو داشته و همچنین به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و جاهای دیدنی یکی از هتل های بی نظیر در شهر بانکوک به شمار می رود. اگر به قصد سفر کاری شهر بانکوک را انتخاب کرده اید، به دلیل نزدیکی به بزرگراه و ارتباط مستقیم به مرکز نمایشگاه و تجارت بین المللی بانکوک مورد توجه مسافران قرار می گیرد. همچنین در نزدیکی هتل کانونینت پارک چندین کلوب ورزشی و رستوران های متعددی دایر هستند. در هتل کانونینت پارک بانکوک سعی بر این دارند تا احساس اقامتی راحت همانند خانه خودتان داشته باشید. این هتل زیبا دارای امکانات مشهوری مانند اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، باشگاه بدنسازی، پارکینگ رایگان است.

امکانات کلی هتل کانونیت پارک بانکوک


در فضای بیرونی هتل کانونینت پارک بانکوک می توانید به باغ زیبایی دسترسی داشته باشید. همچنین در هتل Convenient Park Bangkok می توانید از اینترنت و پارکینگ رایگان استفاده کنید. شاتل فرودگاهی برای مسافران این هتل با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. در قسمت لابی نیز می توانید به پذیرش ۲۴ ساعته، محلی برای نگهداری چمدان ها، میز تور، تبدیل ارز دسترسی داشته باشید. علاوه بر موارد ذکر شده می توانید به مغازه های کادو فروشی بروید و برای آشنایان و دوستان خود هدیه تهیه کنید. اگر برای تجارت یا سفر کاری بلیط هواپیما تهیه می کنید، بهتر است بدانید که این هتل دارای امکانات ویژه ای برای برگزاری جلسات همراه با هزینه اضافی است. همچنین در هتل کانونینت امنیت ۲۴ ساعته همراه با گاوصندوق و آلارم سیگار و دود وجود دارند. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند و اینکه خدمات اتو نیز با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. برای افرادی که دچار معلولیت هستند امکانات ویژه ای در این هتل در نظر گرفته شده است، همچنین توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید.

رستوران هتل کانونینت پارک بانکوک


رستوران هتل کانونینت پارک به نام Kanokkorn بوده و دارای محیطی زیبا و شیک است، همچنین غذاهای متنوع تایلندی، آسیایی و اروپایی در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای و منویی سرو می کند.

اتاق های هتل کانونیت پارک بانکوک


انواع اتاق در هتل کانونینت وجود دارند که عبارتند از اتاق توئین سوپریور یا دوبل، سوئیت کینگ و اتاق توئین دولوکس.

امکانات اتاق های هتل کانونیت پارک بانکوک


در هتل کانونینت پارک بانکوک ۲۷۰ اتاق وجود دارد که فضای اتاق ها وسیع بوده و همگی به طور روزانه و رایگان نظافت می شوند. همان طور که استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است، بدین جهت محل هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. همچنین در اتاق های هتل کانونینت تهویه مطبوع دایر است و همگی ضد صدا هستند. برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین سوئیت مخصوص زوج های جوان نیز تدارک دیده شده است. به همه اتاق ها خدمات روم سرویس انجام می گیرد. امکانات اتاق های این هتل نیز عبارتند از کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، یخچال، کتری برقی، میزکار، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای، بالکن. همچنین در همه اتاق ها حمام های اختصاصی همراه با وان، دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی حمام موجود هستند.

امکانات تفریحی هتل کانونیت پارک بانکوک


در هتل کانونینت پارک می توانید به باشگاه بدنسازی رفته و با دستگاه های به روز تمرین کنید. امکاناتی نظیر بیلیارد و کارائوکه نیز در این هتل دایر هستند تا اوقات فراغت خود را بدین وسیله پر کنید.

فاصله هتل کانونیت پارک بانکوک تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله هتل کانونیت پارک بانکوک تا پارک لومپینی: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل کانونیت پارک بانکوک تا موزه خانه جیم تامپسون: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل کانونیت پارک بانکوک تا برج ساتورن: ۱۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل کانونیت پارک بانکوک تا عمارت ویمانمک: ۱۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل کانونیت پارک بانکوک تا موزه ملی بانکوک: ۱۹.۲ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است