search
menu

هتل Convenient Grand Hotel Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Convenient Grand Hotel Bangkok
امکانات کلی هتل کانونینت گرند
امکانات تفریحی هتل کانونینت گرند
رستوران هتل کانونینت گرند
اتاق های هتل کانونینت گرند
امکانات اتاق های هتل کانونینت گرند
فاصله هتل کانونیت گرند بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Convenient Grand Hotel Bangkok


هتل کانونینت گرند در شهر بانکوک قرار دارد و حدودا ۳۰ دقیقه با مرکز شهر بانکوک فاصله داشته ولی در مقابل به فرودگاه سووارنابومی بسیار نزدیک بوده و در عرض ۱۰ دقیقه به فرودگاه دسترسی خواهید داشت. اگر بخواهیم دلایل معروف شدن این هتل را برایتان بگوییم، باید در همین ابتدا به اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کنیم. همچنین نزدیکی این هتل به مراکز خرید مشهور سبب گردیده تا دوستداران خرید نیز این هتل را برای اقامت انتخاب کنند و در هنگام تهیه بلیط هواپیما با رزرو این هتل سفری خاطره انگیز برای خود بسازند.

امکانات کلی هتل کانونینت گرند


در هتل کانونینت گرند امکانات عمومی و معروفی وجود دارند که عبارتند از دو استخر شنا، شاتل فرودگاهی، اینترنت و پارکینگ رایگان، اتاق هایی برای افراد غیرسیگاری. در فضای بیرونی هتل می توانید به مبلمان چیده شده، تراس آفتاب گیری، بالکن و استخر دسترسی داشته باشید. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین اگر به قصد سفرکاری شهر بانکوک سفر کرده اید، این هتل برایتان انتخاب خوبی خواهد بود، زیرا امکاناتی مانند برگزاری جلسات و فکس و کپی در این هتل دایر هستند. به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. قسمت پذیرش هتل Convenient Grand Hotel Bangkok به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران بوده و در این قسمت می توانید به محل نگهداری چمدان ها، میز تور، تبدیل ارز دسترسی داشته باشید. برای افراد با معلولیت جسمانی و ویلچری نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است.
کارکنان Convenient Grand Hotel Bangkok بسیار مجرب بوده و به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند. همان طور که اشاره شد استعمال سیگار در داخل محوطه هتل ممنوع است، بدین جهت محل های مخصوصی برای این کار تعبیه شده است. در قسمت لابی چندین مغازه نیز دایر هستند و برای دسترسی به طبقات متفاوت این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل کانونینت گرند


در هتل کانونینت گرند بانکوک برای کودکان باشگاه بازی مخصوصی در سالن سرپوشیده در نظر گرفته شده، همچنین زمین بازی نیز در فضای آزاد برایشان تعبیه شده تا آزادانه به لذت بپردازند. همان طور که پیش تر نیز اشاره شد در این هتل دو استخر دایر هستند که هردویشان رایگان بوده و در طول سال نیز باز هستند؛ استخر اول همراه با صندلی و حوله شنا و استخر آب نمک دایر است ولی استخ دوم برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و صندلی های آفتاب گیری همراه با چترهای آفتاب در کنار این استخر وجود دارند. در مورد قسمت سلامت این هتل نیز باشگاه بدنسازی، اسپا، صندلی های آفتاب گیری، انواع ماساژ سنتی تایلندی وجود دارند ولی استفاده از همه این موارد ملزم به پرداخت هزینه است.

رستوران هتل کانونینت گرند


در این هتل می توانید به رستوران Suwanmaree رفته و غذاهای آسیایی و آمریکایی را از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب به صورت منوی متنوع میل کنید. همچنین دسترسی به میوه، بطری های آب، غذای مخصوص کودکان، نوشیدنی ها، غذای مخصوص رژیم های خاص همگی در اتاق های این هتل امکان پذیر هستند.

اتاق های هتل کانونینت گرند


انواع اتاق در هتل کانونیت گرند بانکوک بدین صورت است: اتاق توئین یا دوبل سوپرییر همراه با صبحانه رایگان، سوئیت، اتاق خانواده، استودیو کوچک، اتاق توئین یا دوبل دولوکس و اتاق توئین یا دوبل سوپرییر.

امکانات اتاق های هتل کانونینت گرند


در هتل کانونیت گرند بانکوک اتاق ها دارای دکوراسیون مدرنی هستند و همگی شامل تهویه مطبوع هوا بوده و به صورت روزانه نظافت می شوند، همچنین شامل امکاناتی نظیر گاوصندوق، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، میزکار، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، کمد لباس است. همچنین در همه اتاق ها حمام های اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، وان، سشوار و حوله وجود دارند. اکثر اتاق ها چشم اندازی رو به باغ و استخر دارند.

فاصله هتل کانونیت گرند بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل کانونیت گرند بانکوک تا پارک لومپینی: ۳۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل کانونیت گرند بانکوک تا باغ وحش دوسیت: ۳۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل کانونیت گرند بانکوک تا بازار چاتوچاک: ۳۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل کانونیت گرند بانکوک تا موزه ملی: ۳۹.۴ کیلومتر
فاصله هتل کانونیت گرند بانکوک تا برج ساتورن: ۳۹.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است