search
menu

هتل Baiyoke Sky Hotel Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baiyoke Sky Hotel Bangkok
امکانات عمومی هتل بایوک اسکای بانکوک
امکانات تفریحی هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل بایوک اسکای بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Baiyoke Sky Hotel Bangkok


هتل ۴ ستاره بایوک اسکای به عنوان بلندترین هتل در شهر بانکوک شناخته می شود که ۸۸ طبقه دارد. این هتل چشم انداز بسیار خوبی داشته و اتاق های آن بسیار دل باز هستند. بی شک با ارائه خدمات رفاهی و تفریحی محلی مناسبی برای اقامت است. این هتل زیبا در مرکز شهر بانکوک واقع شده و فاصله بسیار اندکی تا ایستگاه قطار Rachaprarop دارد. همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز حدودا ۲۵ کیلومتر فاصله دارد، پس با اقدام به خرید بلیط هواپیما بانکوک به راحتی می توانید به وسیله شاتل فرودگاهی به هتل بایوک اسکای دسترسی داشته باشید. برای کسانی که طرفدار خرید هستند، با رزرو Baiyoke Sky Hotel Bangkok می توانید از مراکز تجاری بانکوک به راحتی بازدید و خرید داشته باشند. فروشگاه ها و مراکز تجاری مانند PLATINUM MALL و PRATUNAM MARKET نزدیک این هتل هستند. همچنین پارک لومپینی نیز در فاصله بسیار اندکی از این هتل قرار دارد.

امکانات عمومی هتل بایوک اسکای بانکوک


از امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و خدمات تور، تبدیل ارز و اتاق چمدان ها نیز در بخش لابی فراهم گردیده است. برای آن دسته از مسافرانی که همراه خود کودک یا نوزاد دارند، در Baiyoke Sky Hotel امکاناتی مانند نگهداری بچه ها فراهم گردیده تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی رایگان تحت عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه انجام می گیرد.
در صورت سفر کاری برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان این هتل انتخاب بسیار مناسبی است، پس با خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل بایوک اسکای علاوه بر اقامتی عالی به برنامه های کاری تان نیز رسیدگی خواهید کرد. در قسمت لابی چندین مغازه برای خرید سوغاتی وجود دارند و همچنین برای رفتن به طبقات مختلف چندین آسانسور وجود دارد. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، ژاپنی، روسی، تایلندی، فیلیپینی و چینی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


بخش سلامتی و بدنسازی نیز شامل اسپا و باشگاه بدنسازی، ماساژ و سونا است. همچنین سالن زیبایی نیز در هتل بایوک اسکای بانکوک دایر گردیده که در هنگام اقامتتان می توانید از خدماتی نظیر کوپ، رنگ مو، پدیکور و مانیکور و زیبایی پوستی بهره مند شوید. بازی گلف به صورت روباز و استخر روباز نیز جزو امکانات تفریحی این هتل به شمار می روند. استخر در طی سال دایر بوده و به صورت رایگان قابل استفاده است، همچنین این استخر برای تمامی رده های سنی مناسب است که در کنار آن نیز چندین صندلی آفتاب گیری قرار داده شده است.
انواع اتاق در هتل بایوک اسکای بانکوک عبارتند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل دولوکس، سوئیت جونیور استاندارد، سوئیت سوپرییر استاندارد، سوئيت جونیور اسکای زون، اتاق خانواده.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های لوکس هتل بایوک اسکای بانکوک چشم انداز بی نظیری رو به شهر دارد. همه اتاق ها دارای چیدمانی عالی هستند و به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. در هریک از اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز ، کمد لباس، یخچال، کتری برقی، میزکار، فضای نشیمن قرار دارند. همچنین همه اتاق های Baiyoke Sky Hotel شامل حمام های اختصاصی با دوش، وان، توالت فرنگی، حوله و سشوار است.

رستوران های هتل


در هتل بایوک اسکای ۶ رستوران دایر است که عبارتند از رستوران Bangkok Sky Restaurant on 76th & 78th floor مخصوص غذاهای بین المللی است. رستوران Sky Coffee Shop on 18th floor نیز غذاهای بین المللی سرو می کند. رستوران Baiyoke Floating Market on 75th floor هم غذاهای بین المللی ارائه می دهد. رستوران Stella Palace Restaurant on 79th floor مخصوص سرو غذاهای بین المللی و چینی است و در نهایت رستوران های Bangkok balcony on 81th floor و Crystal Grill on 82th floor به صورت سلف سرویس غذاهای بین المللی سرو می کنند.

فاصله هتل بایوک اسکای بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه جیم تامپسون: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی بانکوک: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۸ کیلومتر
فاصله تا معبد وات آرون: ۹.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است