search
menu

هتل 48 Ville Donmuang Airport ‌Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 48 Ville Donmuang Airport Bangkok
خدمات و امکانات عمومی هتل ۴۸ ویل دونموانگ ایرپورت بانکوک
انواع اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
گزینه‌های صرف غذای هتل
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه‌های نزدیک به هتل ۴۸ ویل دونموانگ ایرپورت بانکوک

درباره هتل 48 Ville Donmuang Airport Bangkok


هتل ۴۸ ویل دونموانگ ایرپورت بانکوک یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و تمیز در تایلند است. این هتل از نظر مکانی نیز بسیار ایده‌آل است و گردشگرانی که قصد سفر با هواپیما را دارند می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این کشور سفر کنند و از تجربه اقامت در این هتل که فاصله نزدیکی با فرودگاه دارد، لذت ببرند. هرچند نزدیکی به جاهای دیدنی بانکوک و مراکز خرید بانکوک نقطه قوتی برای هتل ها است اما با امکانات بسیار مناسبی که در این هتل وجود دارد و نزدیک بودن آن به اکثر مناطق ضروری یا به عبارتی مناسب بودن شرایط جغرافیایی هتل سبب شده است تا هتل ۴۸ ویل دونموانگ ایرپورت بانکوک، به عنوان هتلی بسیار محبوب از نظر گردشگران معروف شود.

خدمات و امکانات عمومی هتل ۴۸ ویل دونموانگ ایرپورت بانکوک


هتل ۴۸ ویل دونموانگ ایرپورت بانکوک از امکانات بسیار خوب و قابل قبولی برخوردار است. از جمله امکانات هتل می‌توان به تمیزی و نظافت روزانه اتاق‌ها اشاره کرد که برای مسافران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از سایر امکانات هتل 48 Ville Donmuang Airport Bangkok می‌توان به داشتن رستوران و کافی شاپی دنج و تمییز، داشتن پارکینگ اختصاصی، دسترسی تمام اتاق‌ها و تمام محوطه هتل به اینترنت رایگان و حتی امکاناتی برای معلولان اشاره کرد.

انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل ۴۸ ویل دونموانگ ایرپورت بانکوک بسیار تمیز هستند و تقریبا برای تعداد افراد خانواده‌، اتاق‌هایی با تعداد تخت‌های مد نظر وجود دارد. اتاق‌هایی با یک تخت دو نفره، دو تخت دو نفره، چهار تخت دو نفره و چندین نوع اتاق دیگر نیز وجود دارند.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل دارای امکانات بسیار مناسبی هستند که از چشمگیرترین آنها می‌توان به وجود بالکن اختصاصی اشاره کرد که این گزینه به تنهایی می‌تواند انتخاب این هتل را جز گزینه‌های برتر برای گردشگران تبدیل کند. اتاق‌های هتل دارای کف پوش هستند و کاشی کاری شده‌اند. در حمام اتاق‌ها دوش آب گرم و در برخی از آن‌ها نیز وان وجود دارد. از امکانات دیگری که در اتاق‌های این هتل وجود دارد می‌توان به وجود تهویه هوا، دسترسی به اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها، وجود یخچال و وجود دو بطری آب معدنی درهر اتاق‌ اشاره کرد.

گزینه‌های صرف غذای هتل


در رستوران که در طبقه پایین هتل قرار دارد مسافران و گردشگران می‌توانند انواع غذاهای تایلندی را سفارش داده و از طعم بی‌نظیر این غذها لذت ببرند. بهتر است بدانید که رستوران در ۲۴ ساعت از شبانه روز باز است. امکان سرو غذا در اتاق‌های هتل نیز وجود دارد. علاوه بر این‌ها در خیابانی که هتل واقع شده است انواع غذاهای خیابانی و رستوران‌هایی که غذاهای متنوع دارند، موجود است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


از جمله خدمات و امکانات کلی دیگری که در هتل 48 Ville Donmuang Airport Bangkok وجود دارد می‌توان به وجود محیطی مجزا برای سیگار کشیدن افراد سیگاری اشاره کرد. یکی از مزایای شاخص هتل برای مسافران این است که می‌توانند در ۲۴ ساعت از شبانه روز برای استفاده از امکانات خشکشویی به کارکنان مربوط به این بخش مراجعه کنند.از دیگر امکاناتی که سبب آسایش و راحتی مسافران است وجود آسانسور است. برای مسافران هتل پارکینگ اختصاصی نیز وجود دارد که نیازی به رزرو قبلی آن وجود ندارد. بهتر است بدانید زبانی که کارکنان با آن آشنایی دارند زبان انگلیسی و تایلندی است.

دلایل انتخاب هتل


ایده آل بودن شرایط کلی و تمیزی اتاق‌ها
نزدیک بودن هتل به فرودگاه و بسیاری از اماکن ضروری برای گردشگران
اجاره بهای بسیار مناسب برای اتاق‌های هتل
کارکنان بسیار مودب و خوش برخورد
برخورداری از رستورانی با غذاهای اصیل تایلندی و وجود کافی شاپی زیبا

اماکن و جاذبه‌های نزدیک به هتل ۴۸ ویل دونموانگ ایرپورت بانکوک


فاصله تا فرودگاه بین المللی دون موئانگ: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز طراحی کریستال: ۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی بانکوک: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ بانکوک: ۱۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است